Reilly Smith on allekirjoittanut jatkosopimuksen, 5x5m. Nyt on corepelaajista kaikki paitsi Huby (ja tulevaisuuden pakit) pitkällä paperilla joukkueessa. Lisäksi MacKenzien pitäisi saada tämän vuorokauden puolella se kahden vuoden jatko, kuten Stark yllä mainitsi.
Smith on hemmetin tärkeä pelaaja. Pelaa ylivoimalla, alivoimalla ja tasakentällisin tärkeitä minuutteja. On helvetin nopea janari ja lusikkapuolen laukaus yksi NHL:n parhaita. Todella sympaattinen työhirmu, en itse heti uskonut Hayes <-> Smith, Savard -treidin jälkeen, että voitettaisiin se näin selvästi ja saataisiin todellinen top6 hyökkääjä, ne kun on nykyään melko arvokkaita (paitsi verrattuna oikealla puolella pelaaviin pakkeihin).
MacKenzie on... Noh, riippuu vähän caphitistä, mitä olen mieltä sopimuksesta. Fakta on se, että mies on 35-vuotias ja nykyisen sopimusvuoden + kahdenvuoden jatkosopimuksen pelattuaan 38v, ja... Noh, miehen peli perustuu todella paljon vauhtiin. Kyllä, mm. Jason Chimera on yhä lähes nelikymppisenä todella nopea, mutta on se aina arpapeliä tällaisten iäkkäiden nopeuteensa luottavien pelaajien kanssa. Etenkin, kun Dmac pelaa niin fyysistä peliä. Viime kaudella oli NHL:n parhaita nelossenttereitä ja toivottavasti on myös jatkossa.
Ja MacKenzie olisi tähän väliin aika hyvä kapteeni, ennen kuin se kapteenius annetaan Ekille. Trocheck myös potentiaalinen kapteeni ja nauttii juurikin kissoissa pelaamisesta, mutta luulisin, että se menee Ekille. Senhän sinäänsä (toivottavasti) päättävät pelaajat, joten en voi itse siihen vaikuttaa, mutta onhan se hauskaa spekuloida. Niin ja mies on yksi niistä pakollisista 40+ peliä pelanneista, keitä tarvitsee jättää suojaamattomaksi expansion draftissä.
Ensi kauden kapteenit (oma mielipide):
C MacKenzie
A Ekblad
A Yandle
A Smith
A Jokinen
Siinä joukkueen mielestäni joukkueen kykenevimmät johtajat
Ensi kauden kapteenit (Tallonin mielipide)
C Bolland
A Shaw
A Kindl
A Petrovic
A Knight
Noniin, siinä pirusti #hahmoa. Todellinen varakapteeni ottaa samassa ottelussa samalta jätkältä kolme kertaa pataan tappelussa. Se on sitä karakteriä suatana.
Mutta helkkarin hyvä offseason Tallonilta ja Rowelta. Joukkue on varsin katu-uskottavalla rosterilla liikenteessä.