aijai! Teukka on terästä! Nyt kehtaa taas laittaa nimikirjoituksella varustetun taulun seinälle missä selänne pitää kiekkoa ankkanuttu päällä. "Kaikkea hyvää Timolle" -Teemu selänne. Höpsis, se on ollu seinällä viimeset 8vuotta ja sieltä se mihinkää lähe, vaikka Selänne siirtys pelaamaa mestistä.
Mulle Selänne on se syy miks joskus on ees jääkiekko alkanu kiinnostaa, semmonen idoli jo ennen aikaa kun tiesi mikä on paitsio. Mä en tykkää puhua Selänteen colorado kaudesta, ärsyttää kun joku sanoo suoraan naamaan "Selänne alkaa olee aika pappa, ei oikee maaleja enää tule". Se on ollu kuiteski niin kova sälli, että yks huonosti menny kausi ei saa mun mielipidettä jannusta muuttumaan. Totta kai tosi asiat pitää myöntää, selänne rupee olee jo isomies myös iänpuolesta, mutta tällä kaudella todistanu, että kun on suuret odotukset niin niitä ei voi jättää lunastamatta. Selänne on jo muutamaan kertaan todennu, että ura voi loppua kohta. Toivotaan, että Selänteellä paikat kestäs ja että pystys tavotella cuppia päälle nelikymppiseks. :)