Finkey

  • 2 832
  • 9
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
MM-kisamaskottikin on sitten saanut nimen. Miltäs kuullostaa?

Omasta mielestäni kohtuullisen hyvä, en ainakaan parempaa olisi keksinyt. Fin-alku antaa muuten englanninkieliseen nimeen sentään hieman suomalaisuutta.

Finkey
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Minä olen allerginen kaikelle fin- ja euro-alkuiselle. En voi mitään sille, että joka kerta näiden sanojen ja nimien pulpahtaessa pintaan mieleen tulee väistämättä, että valitsijoita vaivaa mielikuvituksen puute.
 

Vaicci#63

Jäsen
Niin no, jos tässä aletaan mielikuvituksen puuttesta valittamaan, minulla ei ole osaa siihen. Itse "keksin" nimeksi Teukka Salama.:(

No joo, ihan ok, mutta pitääkö aina tunkea se fin sinne?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Vaicci#63
Niin no, jos tässä aletaan mielikuvituksen puuttesta valittamaan, minulla ei ole osaa siihen. Itse "keksin" nimeksi Teukka Salama.:(

On sentään hyvä, ettei tätä kisamaskottiprojektia annettu millekään turkulaiselle mainostoimistolle. Voishan olla, että joku markkinointisihteerinplanttu olisi krapulapäissään keksinyt nimetä maskotiksi päätynyttä sammakkoa Sakuksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Espoon Siniset
Omasta mielestäni kohtuullisen hyvä, en ainakaan parempaa olisi keksinyt. Fin-alku antaa muuten englanninkieliseen nimeen sentään hieman suomalaisuutta.

Jaa-a? "Wankey" on myös aika lähellä mutta se ei lienne konnotaationa ihan toivottua luokkaa?
 

teppomh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Finkey, Stinkey...

Joo, no mulle tulee taas enemmän mieleen keskisormen tyyppinen tervehdys, haistattelua (stinkey).
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Se ainakin on varmaa että HMV-Ara on yksi suuri FINKEY! STINKEY!! WANKEY!!! jos tällä nipulla ei johda Härmää MM-kultaan. Torilla tavataan - tai saunan takana!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Pressiboxi
Torilla tavataan - tai saunan takana!

Arafatilla on nyt elämänsä tilaisuus voittaa valmentajana maailmanmestauus, sillä Sakun tulon varmistumisen myötä Suomella alkaa olla koossa sellainen nippu, että en usko edes Aran kykenevän ryssimään juttua. Tietysti voi olla , että jossakin ratkaisupelissä mennään rankkareille ja ampujat valitaan pakkien puukätisimmästä osastosta.

Pikkuhiljaa voi tosiaan sanoa, että Suomelle on kisoissa todellinen Dream Team tarjolla. Jos valinnat menevät hiukankin kohdalleen, voi Ara päästä maineestaan luuserina ja päätyä kansallissankariksi.

Vaihtoehdot ovat tosiaan tapaaminen torilla tai saunan takana. Molemmissa tapauksissa on lopulta saman tekevää, onko tuo liiton kassan täyttävä ötökkä finkey/hinkey/stinkey/wankey, vaiko peräti monkey.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Vaihtoehdot ovat tosiaan tapaaminen torilla tai saunan takana. Molemmissa tapauksissa on lopulta saman tekevää, onko tuo liiton kassan täyttävä ötökkä finkey/hinkey/stinkey/wankey, vaiko peräti monkey.

Entäs MANKI, tuo Pertsan ja Kilun ykköspahis! No joo, raskaasti tulee menestyspaineita Aramerelle mutta nyt jos koskaan on paikka näyttää todellista osaamista. Suomen rosteri on todella kova ja ikärakentaaltaankin kokolailla täydellinen, löytyy Selänteen ja Koivun kaltaisia valmiita pelaajia plus Santalan ja muiden nuorta virtaa. Eikä unohdeta onnistuessaan MM-kisojen parasta mv-osastoakaan. Glooriaa onkin tarjolla todella hevisti jos pytty kotikisoissa tulee - pelkästään iltapäivälehdet julistanevat kaverin Jeesuksen toiseksi tulemiseksi tmv.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös