Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tämä oli joku kissanomistajien välinen inside-vitsi.
he he HUOH!
he he HUOH!
he he HUOH!
Voisko joku avata tämän tämänpäiväisen?
Mä voin olla hakoteilla, mutta mulla tuli mieleen kissojen ja koirien väliset erot. Koira herää murtovarkaaseen ja samalla herättää isännän, kissa sen sijaan on hiljaa vain murtovarkaan ollessa läsnä. Voi olla kaukaa haettu tulkinta ja minään unohtumattomana suorituksena en tätä strippiä pidä.
Kyllä tämä strippi taisi olla tarkoitettu vain kissanomistajien naurettavaksi.
Mä voin olla hakoteilla, mutta mulla tuli mieleen kissojen ja koirien väliset erot. Koira herää murtovarkaaseen ja samalla herättää isännän, kissa sen sijaan on hiljaa vain murtovarkaan ollessa läsnä. Voi olla kaukaa haettu tulkinta ja minään unohtumattomana suorituksena en tätä strippiä pidä.
Tämänpäiväinen Fingerpori oli puolestaan harvinaisen paska, mutta ihmekös tuo, sillä Sanoma-konsernin toinen lehti, Ilta-Sanomat, otti kunnian stripin ideasta oikein "uutisen" muodossa (spoiler-laatikossa). Nyt olisi asiaa myös "Huonot toimittajat vauhdissa" -ketjuun.Perjantain Fingerpori oli ihan hyvää laatua: Varastettu purjevene
Nyt ei tuo eilinen Fingerpori aukea. Siis tämä Hesarissa julkaistu, missä Hitler kirjoittelee jotain syyskirjettä. Osaisikos joku valaista.
Nyt ei tuo eilinen Fingerpori aukea. Siis tämä Hesarissa julkaistu, missä Hitler kirjoittelee jotain syyskirjettä. Osaisikos joku valaista.
Punchline taisi olla "syysterveisin". Eli mitään hassunhauskaa monitasoista läppää tuossa ei taida olla.
Fingerporin teksteistä on puuttunut jo pitkään paras terä. Esimerkiksi "läpihuutojuttu"-strippi toimisi paremmin, jos Heimon kollega kysyisi, "Miten toimintasuunnitelmasi hyväksyntäkäsittely meni?"Mä taas päädyin siihen lopputulokseen että funny part on se että kaikki kuolee joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Aurinkoista syksyä!
Yllättävä ja virkistävä, vieläpä palstamme aihepiiriä mukaileva! Viime aikoina Fingerporissa on ollut aika usein löysää puujalkaa ja ennalta arvattavia sarjoja, mutta tästä en osannut ekan kuvan jälkeen aavistaa kuinka strippi jatkuu.Tämänaamuinen meinasi aiheuttaa "kahvit pöydälle"-reaktion.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305934186152?ts=949
Tämänaamuinen meinasi aiheuttaa "kahvit pöydälle"-reaktion.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305934186152?ts=949
Ei nyt iha tän ketjun kamaa mut en jaksa uutta avata, mutta voisiko joku hieman avata tämänpäiväistä HS:ssä olevaa. Ei nimittäin aukea millään. Olen myös lukenut paljon Aku Ankkaa.