Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 776 036
  • 1 423

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Jorman pullotus on yksi ehdottomista suosikeista.

Rivo-Riitan jutut ovat tarpeeksi yksinkertaisia ainakin mulle. Tämä on jäänyt ensimmäisenä mieleen: Lastin heitto
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime kuukausina taso on muutamia herkkuja lukuun ottamatta laskenut, lienee Jarlalla jokseenkin kuiva kausi meneillään.
Minä sulle kuivat kaudet näytän, sanois rivo-Riitta.

Vaikka miltei kaikki Fingerporit on tullu plärättyä, on tässä ketjussa tullut pari uutta tuttavuutta vastaan. Pitänee joku päivä tappaa aikaa duunissa ja printtailla muutamia herkkupaloja talteen. Suurena Fingerporin ystävänä on todella vaikea käsittää, miten joillekin ei uppoa kyseinen puujalkahuumori ollenkaan. No, eipä se multa pois ole. Jarlan ansiosta huomaa itsekin löytävänsä entistä enemmän puujalkahuumoria arkisista asioista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime kuukausina taso on muutamia herkkuja lukuun ottamatta laskenut, lienee Jarlalla jokseenkin kuiva kausi meneillään.

Tuosta olen kyllä samaa mieltä, mutta onhan se toisaalta ihan ymmärrettävää että tuollaista tasoa on aika vaikeaa pitää yllä vuosikausia kun kuitenkin noita strippejä ilmestyy se 6 viikossa. Edelleen silti peittoaa muut stripit mitä on tullut seurattua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Osa ei Riitasta tykkää mutta mun makuun ne on kun keskityn enemmän "vastaanottavan" hahmon naaman ilmeisiin miten muuttuu. Tässä yksi esimerkki joka mun mielestä on kyllä hyvä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nämä Spede-jutut on kaikessa pöljyydessään ihan mahtavia: Hitas asunto

Speduiinithan linkitin jo aiemmin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täytyy myöntää, että tuo Jorman pullotus on itsenikin mielestä ehkä se kaikkein hauskin, mutta oma suosikkini on tämä. Johtunee puhtaasti siitä, että kesän alussa aloitin uudessa työssä, jonka vastuualueisiin kuuluu mm. stripissä mainittu toimi. Sanomattakin selvää, että tuo on teipattu oveeni.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Itse olen aika amatööri vielä näissä, ja en harmi kyllä löydä suosikkistrippiäni tuolta seasta, mutta se oli semmoinen, missä joku näistä jannuista toimittaa tavaraa kauppaan ja toteaa myyjälle: "heitänkö lastin tähän vai?" ja myyjä vastaa "Jos nyt vessaan viitsisit mennä". Tuolle joskus repesin täysin ja oikeastaan tuosta alkoi fingerporin aktiivisempi seuraaminen. Jos joku löytää kyseisen stripin niin linkkiä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös