Finaalit vai karsinnat?

  • 8 439
  • 78

Kumpi kiinnostaa enemmän?

  • JYP - Kärpät

    Ääniä: 73 19,9%
  • Ässät - Sport

    Ääniä: 294 80,1%

  • Äänestäjiä
    367

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän kevään finaalisarja ei sytytä meikäläistä yhtään. Mutta ei se ihme ole, kun omat vetivät juuri täyden 7 ottelun taistelun elämästä ja kuolemasta. Lisäksi finaaleissa on kaksi minulle täysin yhdentekevää joukkuetta.

MM-kisat ehkä kiinnostaa jonkun verran. Ensin pidetään vajaa pari viikkoa taukoa kiekosta.
 

Viljuri

Jäsen
No, ei tule MM-kisoissa mestaruutta Suomelle sitten millään ilveellä (tämän verran voisi jo itse Kummolakin paljastaa hitaammille), sekä rosteri että valmennus eivät riitä kärkeen, ja jo keski-sisilia...savolaiselle mielenlaadulle niin ominainen "yhdistys-kerhoilu", eli pronssimitalin voittamisen tavoittelu ja kokeminen, edellyttänee arpaonnea puolivälierissä. (Tämä eroaa hieman laajempien piirien suomalaisesta mielenlaadusta, jossa hopeamitalin häviäminen koetaan suurimmaksi mielenliikkeeksi.)

"Mömmöm-kisathan" ovat yhteiseurooppalaista show'ta, erona Euroviisuihin on vain se, että seksuaalisten vähemmistöjen edustajia on jonkin verran vähemmän kiekkokendokatsomoissa kuin laulukilpailujen innokkaimpien fanittajien joukossa, tiedä sitten itse jäällä sinikeltaisten joukkueesta.

Ja "karnevaalina" koko tapahtuma tulee ottaa, niin tekee katsojien ylivoimainen enemmistö, eikä kiekkomiestenkään tulisi asiasta pahoillaan olla, eihän kyseessä ole edes A-maajoukkueet.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Väärin. Kun oma suosikkijoukkue pelaa, niin tottakai silloin on melkein aina mielenkiintoista katsoa peliä vaikkei se olisikaan kaikista hienointa.

Ilman muuta. Enhän missään vaiheessa puhunut suosikkijoukkueista vaan nimenomaan pelin tasosta. Jos tämän äänestyksen finaaliparin toisena vaihtoehtona olisi KalPa niin varmasti mua ne finaalit kiinnostaisi enemmän vaikka se pelin taso olisi kuinka surkea. Väitän joka tapauksessa että jos tämän äänestyksen äänistä poistettaisiin noiden neljän joukkueen fanien äänet niin päästäisiin siitä huolimatta aika samoihin prosentteihin.

Töllön/radion välityksellä ei ainakaan mun silmiin/korviin kantautunut kananmunien heittelyt joten ne ei kyllä tässä tapauksessa vaikuttanut mun päätökseen.
 

Viljuri

Jäsen
Mikäs se oli se kerroin, jos sama lähetys olisi esitetty Ylen kanavalla?

Ajatellen vaan sitä, että Urheilukanavan penetraatio eri demografioissa ei ole lähelläkään Ylen vastaavia... tai edes MTV3:n! Joka tapauksessa melkoinen katsojamäärä, ja Urheilukanava voisi vetää asiasta johtopäätöksiä, ties vaikka olisi tarvetta pienemmälle tai isommalle säätämiselle.

Yhtiön hallituksesta voisi aloittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös