No nyt tämä Harry Potter:n sivuilta karannut kaappi-Kärppä sai sotkettua minutkin mukaan...
Viestin lähetti Grainger
Mistä perkeleen laitoksesta se Kärppien ennakon tehnyt juippi oli karannut? Ei jessus mitä touhua. Oli vielä ukko kehdannut pistää nimensä näkyville tuollaisen vuodatuksen jälkeen. Jääkoneenkuljettaja, ethän vain sinä, ethän?
Älä nyt rupee siinä, mietippä hetkonen. Mun jutuista nyt huomaa heti, vaikkei suomea puhuisikaan, että kieli poskessa niitä vedetään. Se kyseinen kolumni oli omalla surkuhupaisalla tavallaan hyvä, mutta toisaalta, sen arvoa nostaa sen aiheuttamat reaktiot. Etelän vetelillä meni koko pakasteellinen herneitä ja kesäkeiton eineitä ilmanvaihtoon, luettuaan tuon "kolumnin", siinä ainut viihteellinen arvo, mielestäni.
Ei, ei todellakaan ollut minun kirjoittamani. Sehän tästä puuttuisikin...
Viestin lähetti Grainger
Jortikka ei ole kertonut kaikkia juoniaan Jaloselle ja näin Midas näyttää, että kultainen kosketus on yhä voimissaan. Toivon oululaisten itsensä vuoksi, että Jortikka pudottaa 400-vuotiaan kaupungin takaisin maan pinnalle.
Jortikka sitä, Jortikka tätä. Muistelen viime vuonnakin, kuinka Jortsun piti näyttää koko maailmalle hauista, sun muuta. Sekä monet aikaisemmatkin kerrat. Itse muistan myös miten päättyi Jortsun valmentajaura Ruotsissa...
Kävikös monellekaan mielessä, että joskus se on se ensimmäinenkin mestaruus voitettava? Näin siinä vain Jalosen kanssa käy, aika tekee tehtävänsä, Jortsun meriittejä muistelee vain Ruissalon sinileväaltaassa uiva suomenruotsalaisporukka, joka ei ole Kupittaan hallissa edes käynyt. Perkele.
"Midas" ja midas, ettei se kosketus olisikin kuin sen Aku Ankasta tutun "käänteiskiven"?
Viestin lähetti Grainger
Zambonikuski, se parhaiten nauraa, joka narrien kanssa nauraa.
Se parhaiten nauraa, jonka oma joukkue jaktaa... ei tartte hunttailla pahemmin. Tai no, sullehan tämä on se kuuluista "win-win-situation"! Jos Jokerit voittaa, voit sanoa, että Jortikan puolella olet (tuolla samalla tavalla kaikki TPS-fanit hunttaa Jokereita, kun omat joutuivat ansaitusti laulukuoroon aikoja sitten. Itse asiassa, sama homma Tappara-kannattajien ja Lukon kanssa... hihihi) koko ajan ollut. Mutta, kun Kärpät voittaa, voit tuntea mielihyvää siitä, että salaa kannattamasi joukkue vei mestaruuden, jälleen.
On muuten harvinaisen tylsä ketju tää, kun jengin pitää tikuista koettaa vääntää "asiaa", pelejä kun saa odotella Vappuun asti alkaviksi, tai jotain.
KAIKILLE KENKÄÄ, SAATANA! PELIÄ PERKELE!
Odottavan aika ei ole pitkä, se on vitun tylsä.
(Hymiöitä tarpeen mukaan!)