Mielestäni tässä on tehty kärpäsestä se kuuluisa härkänen.
Ehkä asia on näin. Ja tuo juttu on tällä foorumilla suurempi, kuin mitä oikeasti on? Toivon, ja uskon että näin on. Mutta minun mielestä tommonen moka ei ole pieni juttu. Opelixin kanssa samoilla linjoilla, jos nyt ei pahimpia mokia suomalaisessa pääsarjapalloilussa, niin ainakin urheilun puolella toistaiseksi vuoden markkinointimoka 2010.
Otsikkoon, kenen vastuu? Kyllä mä olen sitä mieltä että suurin vastuu on siellä kypärän valmistuttajalla. Tuon tekstin "valinta" tuonne kypärän takaosaan olisi voitu valita paremminkin. Siitä on monia esimerkkejä heitetty tälläkin palstalla. Osa vastuusta kaatuu myös JYPin niskaan. Kyllä kypärä ja nuo tekstit olisi pitänyt tarkastaa ennen kuin lanseerattiin. Tuon tekstin takia, myös kypärän lanseerausaika oli väärä. Ilman tekstiä/toisenlaisella tekstillä se olisi ollut ok noin. Nykyisellä lookilla lanseerauksen ajankohta pitäisi olla ensi viikon loppupuolella, jos silloinkaan?
Ymmärrän myös JYPin tilanteen tässä. Kyseessa taitaa olla joukkueseen sisääntulevan rahan suurin yksittäinen virta, ja tästä syystä on paha mennä heitä neuvomaan. Ei voi suuttua, eikä suututtaa. Tosin, pitäisi siellä olla niin hyvät suhteet, että voisi tuollaisesta keskustella..?
Tää asia menee ohi, ja me voidaan se unohtaa. Arvatkaapa mitä tekee muiden seurojen kannattajat? Ei ne unoha. ;-) Tästä saadaan kyllä kuulla, ja paljon. Koska JYP saa mun elämässä melko suuren huomioarvon, toivon että "kypärähässäkkä" saadaan kuitattua sillä, että joukkue kampeaa itsensä finaaliin. Sellaiseen ratkaisuun minä tämän kypärähässäkän(kin) osalta uskon. Jos näin käy, mä ilomielin tarjoan oluen tälle "pääsyylliselle", ja myönnän olleeni väärässä. Koska hän oli oikeassa, jo viikkoja sitten..
Edit: typo