Ei, ei , ei, ei Ryan näitä! Tyhmä, tyhmä jäähy ja noista on kiva rankaista....
Aika miesmäinen toi Volchenkovin blokkitilasto, 106 osumaa tähän saakka pkayoffeissa. Useimmat niistä on olleet kipeitä osumia, mitä olen nähnyt...
Aika miesmäinen toi Volchenkovin blokkitilasto, 106 osumaa tähän saakka playoffeissa. Useimmat niistä on olleet kipeitä osumia, mitä olen nähnyt... Timo Nummelin Paintaking Trophy matkalla tähän osoitteeseen.
Hieman kiekkotilastoja läpi käyneenä täytyy todeta, että ei ihan tainnut olla noin paljoa hänellä blokkeja - jos olisi niin se olisi selvästi enemmän kuin kellään koskaan - mielestäni nuo blokit olivat hänellä ja pakkiparilla yhteensä... Mutta täytyy kyllä olla kipukynnys aika korkealla ja jääpusseille saattaa löytyä käyttöä pelin jälkeen.Aika miesmäinen toi Volchenkovin blokkitilasto, 106 osumaa tähän saakka playoffeissa. Useimmat niistä on olleet kipeitä osumia, mitä olen nähnyt... Timo Nummelin Paintaking Trophy matkalla tähän osoitteeseen.
Aika miesmäinen toi Volchenkovin blokkitilasto, 106 osumaa tähän saakka playoffeissa. Useimmat niistä on olleet kipeitä osumia, mitä olen nähnyt... Timo Nummelin Paintaking Trophy matkalla tähän osoitteeseen.
Hieman kiekkotilastoja läpi käyneenä täytyy todeta, että ei ihan tainnut olla noin paljoa hänellä blokkeja - jos olisi niin se olisi selvästi enemmän kuin kellään koskaan - mielestäni nuo blokit olivat hänellä ja pakkiparilla yhteensä... Mutta täytyy kyllä olla kipukynnys aika korkealla ja jääpusseille saattaa löytyä käyttöä pelin jälkeen.
Hieman kiekkotilastoja läpi käyneenä täytyy todeta, että ei ihan tainnut olla noin paljoa hänellä blokkeja - jos olisi niin se olisi selvästi enemmän kuin kellään koskaan - mielestäni nuo blokit olivat hänellä ja pakkiparilla yhteensä... Mutta täytyy kyllä olla kipukynnys aika korkealla ja jääpusseille saattaa löytyä käyttöä pelin jälkeen.
Ei vittu mitä "MTV3:n Hockey Night & Saarioisen kiekkojunnut" tasoista ärsyttävää lässynlässyn koko perheen viihdettä mm. erätauoilla.