Ei kai kukaan ole kieltänyt kehumasta jos sellainen fiilis on. Koita nyt hyvä mies silti ymmärtää, että kaikille nuo jatkuvat -1 pelit neloselta eivät ole hyvää peliä. Käsittääkseni tämä on edelleen keskustelupalsta eikä mikään jees jees kerho. Mielipiteitä on yhtä monta kuin persereikiä.
Ja minä olen monen nimimerkin kanssa yrittänyt nämä tietyt väännöt saada yksityisviestein hoidetuksi, jotta vältytään turhalta palstaoksennukselta, mutta vastauksia harvoin kuuluu ja ilmeisesti monista on kiva oksennella tuotoksiaan tänne, joten näin teen itsekin.
Jatkuvat -1? Jollain ei liene matematiikka kovin hyvin hallussa. Jatkakaa.
Jos kolmikko on toistakymmentä pakkasella, niin ei niitä plussapelejä ole paljon tullut. Vai tunnetaanko Lukon nelonen nimenomaan luotettavana oman pään ketjuna? Tällä kaudella Ässät, Kärpät ja Ilvesfanit ainakin nauraneet noiden puolustamista. Jatkakaa.
Ja onko sinulla todella niin huono itsetunto, että murehdit internetissä kirjoitettuja haukkuja vastustajan rottakentälle?
Mistä ihmeen YVstä höpötät, yhtäkään sellaista sinulta en ole ikinä saanut. Edellinenkin yli vuoden takaa. Jotain rotia nyt tuohon asioiden vääristelyyn.Kyllä olen ruma ja pilluakin tulee harvoin.
Edelleen. Sinun mielestäsi siis nelonen toimii hyvin tuollaisenaan ja ERiska on hyvä liigatason pelaaja mestaruutta tavoittelevalle joukkueelle?
Jos kerrankin vastaisit täällä yksinkertaiseen kysymykseen. YV:llä et siihen tunnetusti pysty. Ja lopettaisit sen provoamisen ja katkaravun venyttelyn?
Ehkä koomisinta tuossa E. Riskan sättimisessä on se, että mies on pelannut viime aikoina ihan kohtuullisesti, ja oli illan ottelussakin yksi aktiivisimmista pelaajista.
Kokonaisuudessaan nelonen on rautaa. Olkoonkin vaikka pakkasen puolella, ei kiinnosta. Lukon ongelmat hyökkäyspäässä ovat yksinomaan kakkos- ja kolmoskentän tehottomuudessa.
Kokonaisuudessaan nelonen on rautaa. Olkoonkin vaikka pakkasen puolella, ei kiinnosta. Lukon ongelmat hyökkäyspäässä ovat yksinomaan kakkos- ja kolmoskentän tehottomuudessa.
Hieno peli Riskalta tänään. Kovia taklauksia, aggressiivisesti maalin eteen ja kovaa vääntöä kulmissa. Sytyttää koko joukkueen tsemppaamaan. Arvostan.
Fyysisyydellä JYP on kaadettavissa.
Lukko alkaa jatkuvammin voittaa pelejä vasta kun nykyinen nelonen on selvästi heikoin ketju, sillä voidaan lähteä siitä, että jos nelonen on paras, ovat kaikki muut pahasti alisuorittaneet.
En nyt noin sanoisi, että nelosen pitää olla heikoin ketju. Eri rooli kuin tulosyksiköillä.
Liike oli tosiaan hyvää ja ennenkaikkea tahto mennä ahtaisiin väleihin.
Mielestäni olisi aika nuivaa aina vaan antaa negatiivista kun on kehun paikka. En tiedä mitä kulttuuria se on.
Paljon on sulla hyvääkin asiaa ja olen samaa mieltä siitä että Lukon ongelma on edelleen liike, tai siis sen puute. Mutta eikai sillä ole väliä miten joku maalin tekee kunhan tekee. Ainahan se menee mokken piikkiin kun maalin päästää. Jasukin pelaa isolla peliajalla ilman kaapin kaappia mutta on silti monien mielestä maestro vrt. Riskoihin.Maaleja Lukon nelonen on tehnyt yhdeksän. Siinä ovat mukana Sipiläisen alivoimamaalit ja Riskojen maalivahdin piikkiin menneet kaukolaukauket. Ja tietenkin FRiskan huipputaitava läpiajomaali, jonka hän varmaankin ihan tarkoituksella teki vastustajan maalivahdin patjan ja perässä tulleen puolustajan luistimen kautta. Vaatii todella taitoa löytää laukaukselle sellainen kulma, että se pomppii noin.
Paljon on sulla hyvääkin asiaa ja olen samaa mieltä siitä että Lukon ongelma on edelleen liike, tai siis sen puute. Mutta eikai sillä ole väliä miten joku maalin tekee kunhan tekee. Ainahan se menee mokken piikkiin kun maalin päästää. Jasukin pelaa isolla peliajalla ilman kaapin kaappia mutta on silti monien mielestä maestro vrt. Riskoihin.
No ei olekaan. Nelosen rooli on Lukossa hyvin selkeä, ja sitä roolia se on mielestäni ihan onnistuneesti suorittanut läpi kauden. Se, että virheitä aina silloin tällöin sattuu, ei kumoa tätä väitettä. Mielestäni on aika yksipuolista analyysia tuijotella jotain +- -tilastoja ja tulla tänne uhittelemaan, kuinka niin on paskasti pelanneet, kun sen yhdenkin maalin silloin päästivät.Mutta eihän se ole nelosen vika, muut ovat tehottomia.
Anteeksi, että sekaannuin "keskusteluun".
En minäkään sano, että nelosen PITÄÄ olla heikoin ketju. Mutta jos Lukon nykyinen nelonen ei ole heikoin ovat muut alisuorittaneet. Ja tuosta roolista. Katsokaa muiden liigajoukkueiden nelosketjuja. Ja erityisesti parempien joukkueiden nelosia, sillä niihin Lukkoa pitää verrata. Kenelläkään muulla ei ole tuollaista puukäsiryhmää. Onko niin, että Dufva on ainoana valmentajana oikeassa ja muut väärässä vai ehkä sittenkin päinvastoin? Minä olen sitä mieltä, että vähän taitavampiakin pelaajia voi roolittaa.
Ihan vaan vinkkinä: Zalewskin tehotilasto näyttää -9, vaikka alussa taisi olla plussallakin. Kyllä puolustussuuntaan juuri kakkosketju on ollut - etenkin viime aikoina - kaikista heikoin. Se ei myöskään ole saanut tarpeeksi aikaan hyökkäyspäässä, joka on sen tärkein osa-alue, joten kokonaisuudessaan sitä ei voi juuri kehua.