Tyni taisi radiosta sanoa että laitettiin 17 tikkiä ja 3 hammasta lähti riskalta pois.
Riska palasi jäälle jo toisessa erässä ja tikkien korjaustauon jälkeen uudelleen kolmannessa erässä, jossa hän syötti kaksi JYPin maalia. Koko illan saldo oli näin 0+3. Eiköhän mies pelaa tänäänkin ja jatka tutulla linjallaan hämmentämässä TPS:n peliä.Ikävältähän tuo Filppulan luistin naamaan tapaus näytti. Onko tietoa koska Riska palaa rosteriin häkkipäässä?
Riska palasi jäälle jo toisessa erässä ja tikkien korjaustauon jälkeen uudelleen kolmannessa erässä, jossa hän syötti kaksi JYPin maalia. Koko illan saldo oli näin 0+3.
Hieno mies ja hieno pelaaja!
Tämä muisto on jäänyt myös täällä Filipistä eniten mieleen. En tosin muista vuotta, vastustajaa tai oliko runkosarjassa vai playoffeissa, mutta kotona se tapahtui. Muistan sen siitä, että olin paikalla katsomassa. Tilanne näytti tosiaan todella pahalta, koska luistin kopsahti pään alaosaan ja verta tuli paljon. Riska lusiteli kiireen vilkkaa koppiin ja lääkintä meni perässä. Varmasti moni katsoja (minä mukaanlukien) kuvitteli luistimen osuneen kaulaan, koska verta tuli paljon. Hetki oli pelottava. Kukaan ei edes tiennyt mitä tapahtui, koska uusintoja hallilla ei näytetty ja ottava osapuoli juoksi heti koppiin paikattavaksi.Minä muistan tuon tapauksen. 2009 pleijareissa Tepsiä vastaan kotihallissa sai kaatumistilanteessa vastustajan luistimen terästä suuhunsa. Meni tikattavaksi ja palasi vähän ajan päästä takaisin. Haava aukesi uudelleen ja Fippo lähetettiin takaisin koppiin ommeltavaksi.
Vastustajat ja niiden fanit vihaavat, omat rakastaa.
Tämä muisto on jäänyt myös täällä Filipistä eniten mieleen. En tosin muista vuotta, vastustajaa tai oliko runkosarjassa vai playoffeissa, mutta kotona se tapahtui. Muistan sen siitä, että olin paikalla katsomassa. Tilanne näytti tosiaan todella pahalta, koska luistin kopsahti pään alaosaan ja verta tuli paljon. Riska lusiteli kiireen vilkkaa koppiin ja lääkintä meni perässä. Varmasti moni katsoja (minä mukaanlukien) kuvitteli luistimen osuneen kaulaan, koska verta tuli paljon. Hetki oli pelottava. Kukaan ei edes tiennyt mitä tapahtui, koska uusintoja hallilla ei näytetty ja ottava osapuoli juoksi heti koppiin paikattavaksi.
Minun muistikuvieni mukaan Fippo palasi kaukaloon todella nopeasti, luokkaa 10-15 minuutin sisään tapahtumasta ja olisiko ollut peräti samaan erään. Häkki päässä tietenkin. Toista poistumista en muistanut.
Joku sankari oli tehnyt takavuosina YouTubeen oman version JYPin joukkueen pelaajaesittelyistä, jossa Riskan kohdalla oli nostettu tämä hetki esiin. Luistin naamaan, tikkiä perään ja häkki päässä takaisin.
Juuri ennen viestin julkaisua tuo tilanne löytyi YouTubesta. Tapahtui välierissä 2010 TPS:ää vastaan. Ei Riska ainakaan ihan heti juossut videon mukaan koppiin, mutta pahaltahan tuo näyttää.
Riska on riski miesJoo toi oli pleijareista. Muistan, kun Dufva sanoi, että siinä esimerkki taistelijasta, vaikka hampaat lähtee, niin tuolla se on jo taas syömässä kiekkoja.