Nurangätine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Tätä on odotettu koko kesä. Kiekko jäähän. Alkais jo!
Mä ainakin oon.On tää komiaa. Syksyn iltojen ilo alkaa taas. Onkohan jengiä hallissa ?
Ai, että. Kakarat äidillään, eukko lomareissulla kaverinsa kanssa ja illalla Lukon peli telkusta. Jos muutama kylmä Sandels kaveriksi ja vaikka hyvä pizza?
Kyllä vanhan miehen kelpaa olla yksin kotona perjantai-illalla. Saa ihan rauhaksii tehdä mitä huvittaa.
En oo ikinä kokeillut. Ehkäpä pitää tänään kokeilla. Kotipizza ollut vähän jäänyt pienemmälle käytölle, kun jossain vaiheessa tuo Porin yks Kotipizza muuttui perus karvakäsi-paikaksi. Onkohan Porissa missään enää Kotipizzaa? Pitääkin tutkia.kotipizzan monsteri hotti ja chilidipillä toimittaa kyllä lätkäpelin aika mukavasti
En oo ikinä kokeillut. Ehkäpä pitää tänään kokeilla. Kotipizza ollut vähän jäänyt pienemmälle käytölle, kun jossain vaiheessa tuo Porin yks Kotipizza muuttui perus karvakäsi-paikaksi. Onkohan Porissa missään enää Kotipizzaa? Pitääkin tutkia.
Mulla punaviiniä ja paria juustoa, vaimo ja poika kotona, mutta kelpaa.Ai, että. Kakarat äidillään, eukko lomareissulla kaverinsa kanssa ja illalla Lukon peli telkusta. Jos muutama kylmä Sandels kaveriksi ja vaikka hyvä pizza?
Kyllä vanhan miehen kelpaa olla yksin kotona perjantai-illalla. Saa ihan rauhaksii tehdä mitä huvittaa.
Onhan tämä hieno urheiluviikonloppu; Lukon pelit, MM-rallia ja Ryder Cup. Ja varmaan paljon muutakin. Penkkiurheilu tekee tästä nyt alkavasta vuodenajasta kyllä paljon siedettävämmän (kuten tietysti myös viini ja kylmä Sandels).Mulla punaviiniä ja paria juustoa, vaimo ja poika kotona, mutta kelpaa.
Raumalla?Go to paikaksi, kun paikallinen pizzeriatarjonta on ollut ala-arvoista.
Raumalla?
Hae Filippolta pizza. On muuten kaupungin ylivoimaisesti parhaat.
Jäi tää viesti päähän ja piti hakea Santtujen kaveriks pullo punaista. Vähän napsaa jo suussa mutta pitää vähän käydä asioilla vielä.Mulla punaviiniä ja paria juustoa, vaimo ja poika kotona, mutta kelpaa.
Vitun hintit filmaa ja kaikkea
Noh tuurilla 2 maalia, onnittelut
Vitun ahl jämä seura, hc maitojuna. Onhan se tuuria jos kiekot pomppii teille ja teidän hintit ei osaa ottaa mitään fyysisyyttä vastaan vaan sukeltaa kokoajan ja korostaa jokaista pientäkin mailaniskua. Vitun rantaruåttalaiset hintit
Ei kai mennyt tunteisiin, kun hinttiseura vei peliä koko 60 minuuttia ja pisteet vielä lisäksi?Vitun hinttiseura Lukko saatana
Hirvilimu tekee ihmismielelle hyvää!Ei kai mennyt tunteisiin, kun hinttiseura vei peliä koko 60 minuuttia ja pisteet vielä lisäksi?
VOOITTOISAA ILLANJATKOA!
nää taitaa olla niitä "vitun mestis hinttejä"Ei kai mennyt tunteisiin, kun hinttiseura vei peliä koko 60 minuuttia ja pisteet vielä lisäksi?
VOOITTOISAA ILLANJATKOA!
Siellä kohta lännenhattu kelluu iso-hannun edustalla.Oli muuten 1000. tappio Liigassa.
Torille!