FIFA-sarja

  • 314 069
  • 1 319

Matsku

Jäsen
Peli ilmestynyt, ekat piirrot vedelty viheriölle. Tosi hyvältä peli vaikuttaa, kuten oottelinkin. Pilkku-uudistus saanut haukkuja ainakin kaveriporukaltani, itse kuitenkin diggaan, että niissä on nykyään sopivasti haastetta. 10:ssä meni välillä online-peleissä helposti varttikin kun pilkkuja lauottiin - niin epärealistisen helppoa maalinteko siinä oli.

Ajattelin samantien laittaa jonkinnäköistä Jatkoajan liigaa pystyyn. Ei tosin vaan ole hajuakaan paljon porukka täällä ylipäänsä edes pelailee The Fifaa, joten mikä olisi sopiva pelaajamäärä liigalle?

Ilmoittautukaa vaan. :)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ajattelin samantien laittaa jonkinnäköistä Jatkoajan liigaa pystyyn. Ei tosin vaan ole hajuakaan paljon porukka täällä ylipäänsä edes pelailee The Fifaa, joten mikä olisi sopiva pelaajamäärä liigalle?

Ilmoittautukaa vaan. :)

Mukana! Miten Fifan onlineliigoissa muuten menee joukkuevalinnat? Voiko valita ihan mistä sarjasta vaan joukkueen?

Ei ole online liigoihin aiemmin osallistuttua...muuten toki peliä on tullut väännettyä paljon ja kaveriporukan turnauksia vietyä.

tag:jku27
ja oletan, että saa valita minkä jengin vaan...voisi lähteä Evertonilla.
 
Tarkoitus olisi myös ensi viikolla peli hommata PS3:lle. Liigassa mieluusti mukana jos sellainen saadaan järjestettyä. Älkää kuitenkaan pitäkö liian kovaa kiirusta liigan aloittamisen suhteen, että ehtisi vähän päästä peliin sisään.
 

Matlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, MUFC
Peli ilmestynyt, ekat piirrot vedelty viheriölle. Tosi hyvältä peli vaikuttaa, kuten oottelinkin. Pilkku-uudistus saanut haukkuja ainakin kaveriporukaltani, itse kuitenkin diggaan, että niissä on nykyään sopivasti haastetta. 10:ssä meni välillä online-peleissä helposti varttikin kun pilkkuja lauottiin - niin epärealistisen helppoa maalinteko siinä oli.

Ajattelin samantien laittaa jonkinnäköistä Jatkoajan liigaa pystyyn. Ei tosin vaan ole hajuakaan paljon porukka täällä ylipäänsä edes pelailee The Fifaa, joten mikä olisi sopiva pelaajamäärä liigalle?

Ilmoittautukaa vaan. :)

Ilmottaudun mukaan! Mun mielestä vois jättää esim. 5 tähden jengit pois, niin tulee vähän taito esille, eikä vaan juosta nopeimmilla karkuun!

tag. benzzi
jengi: Jos ei rajotuksia niin ManU... Jos päädytään jättämään 5starbat pois niin Tottenham
 

Matsku

Jäsen
Okei, eli kiinnostuneita tosiaan on. :)

Alustana meikäläisen sarjalla siis on Xbox 360. Ja tosiaan hyvä ehdotus yllä, että joukkueen valinnassa sallittuja ovat 1 - 4,5 tähtiset tiimit. Katselen kohta vähä tarkemmin näitä liigajuttuja ja pistän topikkia pystyyn. Sinne vaan sitten nopeimmat varailemaan jengejä!
 

Matlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, MUFC
Okei, eli kiinnostuneita tosiaan on. :)

Alustana meikäläisen sarjalla siis on Xbox 360. Ja tosiaan hyvä ehdotus yllä, että joukkueen valinnassa sallittuja ovat 1 - 4,5 tähtiset tiimit. Katselen kohta vähä tarkemmin näitä liigajuttuja ja pistän topikkia pystyyn. Sinne vaan sitten nopeimmat varailemaan jengejä!

En tainnu huomata tota alustaa... ite jauhan ps3
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
No niin, nyt on peli ollut hyllyssä vuorokauden ja Real Madridissa manageriuraa takana yhdeksän liigaottelun verran. Otteluista on tullut kuusi voittoa ja kolme tasapeliä maalierolla 12-3, kärkeen hankittu Fernando Llorente on tehnyt kahdeksan maaleistani, joten vähän turhankin yksipuolisesti on menty. Tuntuu, että ns. kovia joukkueita vastaan teen maaleja ainoastaan Llorenten päällä, joko keskitys boksiin tai sitten kulmapotkusta. Heikompia vastaan on tullut jalalla maaleja.

Maukkain voitto oli, kun Barca kaatui Bernabeulla 1-0, mutta sitten heti seuraavassa ottelussa paha pettymys, kun nousija-Hercules nipisti maalittoman tasapelin. Siinä oli tappiokin lähellä, kun Albiol otti lisäajalla punaisen ja pallo vietiin pilkulle, Casillas kuitenkin torjui.

Joukkueesta sai helposti oman näköisen: Dudek, Pepe, Carvalho, Marcelo, Lassana Diarra, se toinen Diarra, Di Maria, Higuain ja Benzema ulos ja sisälle Chiellini, A. Cole, De Rossi, Juanfran, Mata, Soldado ja Llorente.

Pisteen päässä Barcasta, josko tänä iltana ehtisi ottaa ne kiinni.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Helevetti, että täällä päässä ollaan katkeria Tiltille.

Noh, onkos palstaveljet testaillut veskapelailua?

Pikkasen vetänyt, eli yhden matsin Casillaksella ja toisen Akinfeejevillä. Ihan hyvin toimii, mutta onhan tuo pikkaisen kuitenkin tylsää ja ei kyllä ollut napitkaan täysin hallussa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onkos tässä noi rosterit ajantasalla samantien pakasta vedettynä, kun nythän toi siirtoikkuna on kiinni? Ts. tarviiko käyttää netissä tuota konsoliani? Peliä en vielä ole ehtinyt kokeilemaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Enpä ainakaan itse ole huomannut kokoonpanoissa isompia virheitä. Eiköhän ne ehditty päivittää kuntoon vielä ennen kuin peli julkaistiin.

Homma alkaa toimia, mutta edelleen olen liikaa laidalta ylös, keskitys ja Llorente puskee maalin -systeemin varassa. Kerran olen tainnut saada kaukolaukauksella maalin, kai sitä on vain niin paska.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Huikea peli kyllä.

Legendary-vaikeustasolla väännetään ja kausi tuli aloitettua Newcastlella.

Alkuun turhakkeet pois. Ehkä vähän liian helpolla saa kaiffarit myytyä. Mm. Xiscosta joku idiootti maksoi 6,4 milliä. Tilalle lähti sitten Chivu ja Alou Diarra.

Olisinkohan joku 5-7 peliä pelannut ja keskikastissa mennään, tosin kärkeen ei hirveästi ole matkaa. Kovia jengejä vastaan on todella kivaa vääntää, koska tilaa siellä on todella vähän ja peli on oikeasti haastavaa. Vähän vaan huolestuttaa, kun peli on nyt jo vaikeimmalla tasolla, niin riittääkö haaste...ehkäpä sitten jos menee liian helpoksi, niin sitten vaan opettelemaan täysmanuaalikontrollit..nyt homma menee aika semi-vaikutteisesti. Crossit on manuaalilla, veto ja passit semi asetuksilla.

Vakuuttavaa kyllä jälleen kerran Fifan tekijöiltä...ei pessi riitä, ei sitten millään.

Niin ja tuohon online liigaan osallistuisin toki boxilla.
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Ilmoittautukaa vaan. :)

Hieno asia, kiitos vain jos jokin nettiliigan järkkää. Oma tag: chelsealover82. Viestitäthän, kun ko. liiga alkaa.

Itse tilasin FIFA11 vpd.fi:stä ja aika lailla versio muistuttaa World cup -versiota, mutta puolustaminen on nykyään hieman helpompaa kuin ennen. Tietokone osallistuu puolustamiseen aktiivisemmin kuin aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Sambody

Jäsen
Hienon tuotoksen on EA:n pojat lykänneet taas. Tykkään paljon. Eihän tuo nyt mitenkään mullistava ole kympin jälkeen, mutta mukava huomata, että ns. oikeita asioita on parannettu. Kympissähän keskikentän pelaaminen oli ihan naurettavan nopeeta eikä siinä hyvällä pelaajalla voinut muuta kuin ensimmäisestä tai toisesta kosketuksesta pistää palloa eteenpäin. Nyt hyvät pelaajat ovat keskikentälläkin hyviä ja Xavilla tai Cescillä ei tarvitse ihmeemmin hätäillä.

Ne rankkarit ovat vielä ihan täysi mysteeri minulle. Kaksi kertaa päässy vetämään ja Villalla luulin ensin ampuneeni liian hiljaisen, no mitä vielä goljatti päätti tempasta kuitenkin miljoonaa Camp Noun kuudenteen kerrokseen. Rooneylla pääsin ampumaan sitten toisen rankkarin ja tällä kertaa päätin pelata varman päälle keskelle. No Shrekkihän tempasi sitten täysiä ylärimaan. Miten helvetissä noista maaleja tehdään?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ne rankkarit ovat vielä ihan täysi mysteeri minulle. Miten helvetissä noista maaleja tehdään?

Kokeile Arenassa. Olikohan L2 vai R2 painamalla saa merkin minne pallo menossa, kun tattia siirtelee sivulle. Itse World Cupissa rankkarit opin ja nyt ne eivät tuota yhtään sen enemmän vaikeuksia kuin FIFA10:n rankkarit.
 

ditrim

Jäsen
Tänään tuli peli kotiin. No menin sitten testaamaan nettiin ja eihän se pelittänyt läheskään yhtä hyvin kuin FIFA10:n online. Vikassa pelissä oli latauspallo koko matsin ajan näkyvissä! Jää nettipelit kyllä pelaamatta jos tuo ei tuosta parane. Muutenkin tosta lagaamisesta on ihan älytön hyöty kaikille kädettömille Chelsea/Real Madrid/Manu/Barca -miehille. Ei tarvi osata mitään, luottaa vaan siihen, että jonkun ison lagin aikana pääsee tuikkaamaan yli-ihmisellä maalin.

Jos tuo nettipeli toimii niin sitten kyseessä on varmasti paras futispeli ikinä.
 

RDivis

Jäsen
Illalla ollut jonkun verran aikaa pelata. Tein GK-pron ja suoritin veska accomplishmentit, siis ne muutamat jotka voi Arenalla 1on1 suorittaa. Sitten otin full manual controllit ja menin pelaamaan ManCity vs. Blackpool. Seuraavaa IRL sarjakierrosta ja mahd help vastusta hakien.

Oli kyllä helv*tin vaikeaa, mutta samalla niin hauskaa ettei ole mitään rajaa. Syöttely on kivaa ja lähes nautinnollista. Maalinteko manualeilla oli vaikeaa ja sain voiton vasta Golden Goalilla Balotellin puskemana.

Eihän tässä malta lähteä opiskelemaan huomenna! :)
 

ditrim

Jäsen
Ei kai sitä nyt pakko ole pelata noita paskan yhteyden omaavia vastaan? Siitä vaan kattoo ennen joukkuevalintaa onko yhteys kunnossa.

Joo kyl mä nää tiedän, en ole offlinessa pelannut juuri mitään pariin vuoteen. Aina on 3 vihreätä palkkia vastassa kun matsin hyväksyn, mutta silti lagi on ollut ihan uskomaton. Mulla on 4 meganen netti, enkä ole samaan ongelmaan törmännyt änäreissä enkä aikaisemmissa fifoissa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos tähän Fifaan jo tullut rosteripäivitykset ladattavaksi tuon siirtoikkunan osalta?

Juu kyllä tuli tuossa keskiviikkoiltana. Itse sen innoittamana aloitin jo Managerina Liverpoolin peräsimessä, ja on kyllä uskomattomin kauden alku ollut koskaan. 10 ottelua, 10 voittoa. Mukana 9 lädiliigapeliä ja 1 cup-ottelu. Tasona World Class.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös