FIFA-sarja

  • 311 943
  • 1 319

Zerotta

Jäsen
Itse oon vaihdellut Bundesliiga, Valioliiga ja brassi squadien välillä. Eniten oon kyllä syttynyt tohon brasseista kasattuun jengiin! Ainoa ongelma mikä löytyy on juurikin tämä kärki, tai sen puute. Tällä hetkellä oon peluuttanut Bernardia CF:nä, mutta on ihan liian heppoinen kaveri. Pato ja Lima on kokeiltuja jo, mutta eivät oikein tunnu toimivan siinä. Neymar olisi varmaan ihan päällikkö, mutta on niin helvetin kallis. IF-Jonas voisi olla kokeilemisen arvoinen. Kenelläkään ehdotuksia?

Brassit

Linkki ohjaa futheadiin
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Cf:n paikalle Oscar tai vaihdat 433-2 ja kokeilet IF Jo:ta kärjessä.

Onko Jô - Wikipedia, the free encyclopedia ollut joskus IF? Uskomatonta...

Itse oon vaihdellut Bundesliiga, Valioliiga ja brassi squadien välillä. Eniten oon kyllä syttynyt tohon brasseista kasattuun jengiin! Ainoa ongelma mikä löytyy on juurikin tämä kärki, tai sen puute. Tällä hetkellä oon peluuttanut Bernardia CF:nä, mutta on ihan liian heppoinen kaveri. Pato ja Lima on kokeiltuja jo, mutta eivät oikein tunnu toimivan siinä. Neymar olisi varmaan ihan päällikkö, mutta on niin helvetin kallis. IF-Jonas voisi olla kokeilemisen arvoinen. Kenelläkään ehdotuksia?

Brassit

Linkki ohjaa futheadiin

En ole tuota Ultimate teamia juurikaan pelannut, mutta aina voi kokeilla Wellington Nemiä/Wellitonia/Marcos Junioria/Leandroa ja heittää pitkää palloa juoksuun...niin ei tosin taida olla CF vaan striker? Diego Costakaan tietenkään ei ole enää "brassi".

Pele ja Romario taitaa olla aika hyviä...
 
Viimeksi muokattu:

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
TOTS Matic

Alkoi aika hyvin pakkojen avaus, kun heti ensimmäisestä pamahti tuossa 86 Matic ihanalla sinisellä pohjalla!

Sopii hyvin minun nykyiseen valioliiga jengiin, jonka mukana aloitan uuden videosarjan, jonka nimi on mastering manual shooting. Kuten siis nimi kertoo niin vaihdoin laukaukset manuaaleilla UT peleissä. Täytyy sanoa et on ollut aika koomisia suorituksia välillä, kun palloo on laiteltu tolppiin avopaikoista, mutta myös aika upeita maaleja on siinä sivussa tullut. Pystysyötöt ja keskitykset ovat nyt myös manuaaleilla.

Huomenna tulossa sitten ensimmäistä linkkiä ja samalla pääsette näkemään joukkueen, joka ainakin omaan silmään näyttää aika hyvältä! Muutamia pelaajia on pyöritelty sinne ja tänne. Pyörittelyä on varmasti luvassa lisää kunhan valioliigan team of the season lyödään tiskiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Alkoi aika hyvin pakkojen avaus, kun heti ensimmäisestä pamahti tuossa 86 Matic ihanalla sinisellä pohjalla!

Sopii hyvin minun nykyiseen valioliiga jengiin, jonka mukana aloitan uuden videosarjan, jonka nimi on mastering manual shooting. Kuten siis nimi kertoo niin vaihdoin laukaukset manuaaleilla UT peleissä. Täytyy sanoa et on ollut aika koomisia suorituksia välillä, kun palloo on laiteltu tolppiin avopaikoista, mutta myös aika upeita maaleja on siinä sivussa tullut. Pystysyötöt ja keskitykset ovat nyt myös manuaaleilla.

Kyllähän FIFA on ihan toista full-manual pelaamisella. Toisaalta välillä harmittaa, varsinkin varmasti aluksi, kun menee joskus ihan helpotkin asiat ns. vituiksi, mutta toisaalta sitten saat niin ison vapauden että se kyllä lohduttaa kummasti. Voit hyvin sitten miettiä tahdotko syöttää esim. ylä- vai alajalalle, jne.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Kyllähän FIFA on ihan toista full-manual pelaamisella. Toisaalta välillä harmittaa, varsinkin varmasti aluksi, kun menee joskus ihan helpotkin asiat ns. vituiksi, mutta toisaalta sitten saat niin ison vapauden että se kyllä lohduttaa kummasti. Voit hyvin sitten miettiä tahdotko syöttää esim. ylä- vai alajalalle, jne.

Onhan se. Pelasin jo viime vuonna paljon ura moodia hyvillä netistä löydetyillä slidereilla ja täysin manual kontrolleilla. Paras Fifa kokemus koskaan, toivon todella paljon, että ensi vuonna olisi UT:ssa manual filtterit tehty. UT:ssa vaan on turhan vaikeaa lähteä ihan full-manual asetuksilla pelaamaan, kun antaa ihan liikaa tasoitusta muuten peleissä ja pelinopeus on ainakin itselleni siihen liian iso. Perussyöttö pysyy edelleen itsellä assistedilla, mutta kuten tosiaan mainitsin niin pystysyötöt maassa manuaalilla maassa lähtevät kyllä paljon paremmin, kun apujen kanssa.

Tulee niin paljon erilaisia uusia animaatioita ja laukauksia, kun ampuu manuaaleilla. Antaa ihan uutta virtaa pelaamiseen. Mennään nyt ainakin alkuun 3 manuaalilla ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Huomenna tulossa sitten ensimmäistä linkkiä ja samalla pääsette näkemään joukkueen, joka ainakin omaan silmään näyttää aika hyvältä! Muutamia pelaajia on pyöritelty sinne ja tänne. Pyörittelyä on varmasti luvassa lisää kunhan valioliigan team of the season lyödään tiskiin.

Mastering manual shooting - Episode 1 - FIFA 14 UT - YouTube Tässä olisi ensimmäinen video mainostamaani sarjaan. Lataan aina yhden uuden videon, joka ilta. Linkki vie Youtubeen.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vittu mitä paskaa, ostelin tuossa juuri 400k:lla pakkoja ihan vaan huvin vuoksi kun on alkanut vähän puulta maistumaan FUT. Mitä tuli? Yksi sininen Cahill eikä vittu mitään muuta. Eto'o oli ainoa Cahillin lisäksi, joka on arvoltaan yli 10k. No on toki ihan hauskaa kun on BPL squadi kasattuna kokonaan omista pelaajista.

Eto'o
Schürrle-Coutinho-Navas
Wilshere-Fellaini
Baines-Vertonghen-TOTS Cahill-Zabaleta
De Gea

Penkille jäi sitten vaikka mitä 80 kieppeillä olevaa sälää, joka ei ole minkään arvoista. Remy, Dembele, Vermaelen, Paulinho, Carrick, Fernandinho, Mirallas jne. nyt ainakin ulkomuistista. Pari sataa tonnia tuostakin tempauksesta nyt ainakin tuli takkiin, mutta ihan sama. Kohtahan se uusi Fifa jo tulee.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Alkaa näyttämään valioliiga jengi aika hyvältä!

Tässä on jonkun verran tullut muokattua kokoonpanoa sitten ensimmäisen "Mastering manual shooting" jakson jälkeen. Päätin myydä IF Fernandinhon pois ja siirtää SIF Cabayen CDM:n paikalle. Evra sai myös lähteä vasemmalta ja tilalle otin huikean vasenjalkaisen pommittajan IF Bainesin. Keskikentälle ostin IF Oscarin ja IF Matan.

Laitan tähän taas 2 uutta videoo Youtuben puolelle ja päivittelen aina tänne mitä
muutoksia kokoonpanoon on tapahtunut, koska jonkun verran on puolustus ja keskikenttä elänyt vielä myöhemmin tulevissa videoissa.

Mastering manual shooting - Episode 2 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 3 - FIFA 14 UT - YouTube
 

Kafrom

Jäsen
Alkaa näyttämään valioliiga jengi aika hyvältä!

Tässä on jonkun verran tullut muokattua kokoonpanoa sitten ensimmäisen "Mastering manual shooting" jakson jälkeen. Päätin myydä IF Fernandinhon pois ja siirtää SIF Cabayen CDM:n paikalle. Evra sai myös lähteä vasemmalta ja tilalle otin huikean vasenjalkaisen pommittajan IF Bainesin. Keskikentälle ostin IF Oscarin ja IF Matan.

Laitan tähän taas 2 uutta videoo Youtuben puolelle ja päivittelen aina tänne mitä
muutoksia kokoonpanoon on tapahtunut, koska jonkun verran on puolustus ja keskikenttä elänyt vielä myöhemmin tulevissa videoissa.

Mastering manual shooting - Episode 2 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 3 - FIFA 14 UT - YouTube

Upeita on maalit, kyllä näyttää että tuolla manuaalilla syntyy huomattavasti realistemman näköisiä maaleja, kun vertaa automaattiin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Upeita on maalit, kyllä näyttää että tuolla manuaalilla syntyy huomattavasti realistemman näköisiä maaleja, kun vertaa automaattiin.

Ehdottomasti kunhan saa ne vedot osumaan maalipuiden väliin. Tuntuu muutenkin aina hyvältä, kun saa manuaalilla maalin vaikkei se välttämättä edes olisi hieno maali. Eilen tuhlailin aika koomisen näköisen paikan, kun kävin chippaamassa Rooneylla pallon maalivahdin yli. Jostain syystä en perunut Rooneyn juoksua ja lähdin vielä sen chipin perään. Lopputuloksena se, että painelin vedon sivurajasta ylitse, kun pallo oli jo maaliviivan kohdalla...

Tässä olisi muuten mastering manual shootin sarjan 4 jakso.
Mastering manual shooting - Episode 4 - FIFA 14 UT - YouTube

Kannattaa ainakin ensimmäisen pelin highlightsit katsoa. Tuli painettua Cabayella aika nätti kaukomaali.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Nyt kun taas on tullut ulos kisojen virallinen peli; 2014 FIFA World Cup Brazil, niin kertokaapas sitä jo pelanneet, miten tämä eroaa sarjan pääpeliin. Kai jotain pikku-uudistuksia on taas mukana? Tämä ei ole ilmeisesti saatavilla kuin näille "vanhoille" konsoleille. Näin myös samalla tämä ketju on heittänyt täyden ympyrän jalkapallomaailman syklissä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun taas on tullut ulos kisojen virallinen peli; 2014 FIFA World Cup Brazil, niin kertokaapas sitä jo pelanneet, miten tämä eroaa sarjan pääpeliin. Kai jotain pikku-uudistuksia on taas mukana? Tämä ei ole ilmeisesti saatavilla kuin näille "vanhoille" konsoleille. Näin myös samalla tämä ketju on heittänyt täyden ympyrän jalkapallomaailman syklissä.

Peliin on demo ladattavissa, joten sillä saa varmaan parhaiten selville. Itse sen latasin, muttei oikein säväyttänyt. Alunperin olin kyllä ajatellut pelin ostavani, kun 2010-versio oli aivan loistavaa viihdettä, mutta aika pahaksi pettymykseksi jäi demokokeilun perusteella. Kokoversio voi tietty olla hiukan erilainen, mutta tuskin isoa muutosta.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peliin on demo ladattavissa, joten sillä saa varmaan parhaiten selville. Itse sen latasin, muttei oikein säväyttänyt. Alunperin olin kyllä ajatellut pelin ostavani, kun 2010-versio oli aivan loistavaa viihdettä, mutta aika pahaksi pettymykseksi jäi demokokeilun perusteella. Kokoversio voi tietty olla hiukan erilainen, mutta tuskin isoa muutosta.

Jätin FIFA 14:sta ostamatta tänä vuonna ja olen pelaillut edellisvuoden versiota. Suunnitelmissa oli hankkia FIFA WC 2014, mutta olen Tähtipakin kanssa täysin samoilla linjoilla. 2010 kisojen peli oli ilmestyessään yksi parhaista ja viihdyttävimmistä jalkapallopeleistä, joita olen pelannut joten odotuksen tämän vuoden kisapeliin olivat korkealla. Demo jätti valitettavasti todella vaisun kuvan ja toistaiseksi peli on jäänyt ostamatta. FIFA 13:ssa olen löytänyt itseäni miellyttävät sliderit ja niihin tottuneena demon pelattavuus default asetuksilla saattoi tuntua köykäiseltä. Saa nähdä saako tässä ennen kisoja vielä sellasen kipinän, että peli tulee ostettua.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Olen nyt viimeiset muutaman päivän pelannut Ultimate teamia aivan huikealla squadilla. Ajatus lähti siitä kun IF-Harnik pamahti pakasta. Tämän näköinen.

IF-Alaba saattaa tuntua vähän kalliilta, mutta on todella hintansa väärti. Ihan loistava kortti kuten olettaa saattaa. Lisäksi topparikaksikko on ihan maaginen. Prödl on ihan huippu, vaikka onkin vähän hidas. Ja tuo pronssinen TOTS-toppari Wimmer. Paras pronssikortti mitä olen ikinä käyttänyt. Maksoi joku 10k.

Parasta aikaa UT:ssä kyllä nämä TOTS-viikot kun hinnat on alhaalla ja voi alkaa kasailla jos jonkinnäköistä erikoista squadia, joilla on erittäin hauska pelata. Tästäkin on tullut lähinnä positiivista palautetta vastustajilta kun ei ole ihan joka pelissä ne samat saatanan Ibarbot, Benteket ja Aubameyangit vastassa. Varsinkin se helvetin Ibarbo tulee kyllä jo ulos korvista ja kaikkialta muualtakin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Olen nyt viimeiset muutaman päivän pelannut Ultimate teamia aivan huikealla squadilla. Ajatus lähti siitä kun IF-Harnik pamahti pakasta. Tämän näköinen

Hienolta kyllä näyttää, pakko antaa täältäkin tunnustusta, kun itse ei jostain syystä koskaan uskalla rakentaa tuon näköisiä joukkueita.

TOTS pelaajien hinnat ovat kyllä käsittämättömän alhaiset. Tänä vuonna niitä vaan oikeasti tulee pakoista aivan mielettömän paljon. Itse sain pakoista TOTS versioina Gerrardin ja Azpilicuetan. Muutenkin on tullut kasattua älyttömän kova joukkue hinnoista johtuen. Joukkue tulee pikkuhiljaa paljastumaan päivien ja viikkojen saatossa, kun laitan videoita ulos.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Hienolta kyllä näyttää, pakko antaa täältäkin tunnustusta, kun itse ei jostain syystä koskaan uskalla rakentaa tuon näköisiä joukkueita.

TOTS pelaajien hinnat ovat kyllä käsittämättömän alhaiset. Tänä vuonna niitä vaan oikeasti tulee pakoista aivan mielettömän paljon. Itse sain pakoista TOTS versioina Gerrardin ja Azpilicuetan. Muutenkin on tullut kasattua älyttömän kova joukkue hinnoista johtuen. Joukkue tulee pikkuhiljaa paljastumaan päivien ja viikkojen saatossa, kun laitan videoita ulos.

Kyllähän tuolla toki tappioita tulee enemmän kuin jollain supervalioliigasquadilla, mutta ne alkaa olla vähän sitä been there, done that -osastoa kaikki. Olen varmaan jokaisesta kelvollisesta liigasta kasannut jonkun kokoonpanon tämän Fifan aikana + maajoukkueita siihen päälle. Jotain hybridejä olen kokeillut väkertää, mutta ne on aina jäänyt vähän vaiheeseen kun on aina mennyt liian hienoksi sen hakeminen. Viimeisimpänä koitin jotain Venäjän liiga-Serie A -settiä väsätä, mutta yksi linkki jäi huonoksi vaikka miten päin väänteli.

Omat TOTSit ovat olleet tuo Cahill, joka tuli heti ekana (eipäs kun näköjään tokana) päivänä (oli muuten hemmetin hyvä) ja sitten tuli hopeinen toppari, Musacchio.

PS. Maticista olisi kiva kuulla millainen on kentällä. Ja sama homma jos saat TOTS-Bainesin käsiisi jostain.
 
Viimeksi muokattu:

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
PS. Maticista olisi kiva kuulla millainen on kentällä. Ja sama homma jos saat TOTS-Bainesin käsiisi jostain.

Matic on ihan mieletön kaveri. Aina oikeassa paikassa. Voimakkain pelaaja mitä olen tänä vuonna Fifassa kokeillut. On oikeastaan turha edes lähteä ylistämään missä kaikessa se on hyvä. Sanotaan sen verran, että jos haluaa pelaajan, joka voittaa kaksinkamppailut keskikentällä ja laittaa pallon varmasti omille ja on aina oikeassa paikassa niin tässä on se kaveri! Ainoa heikkous on laukaus, joka ei sekään ole oikeasti kovin huono vaikka arvo taitaa olla 74.

TOTS Baines on käsissäni, joskin itselläni on sen verran paljon videoita tuolla tallessa ettei se hetkeen ole niissä näkyvissä. Mitä tähänkin nyt sanoisi. Paras vasen laitapuolustaja pelissä? Kyllä kai näin uskaltaisin sanoa hetken kokeilujen jälkeen. Bainesilla on vaan 4 arvoa alle 80, se kertoo jo kaiken oleellisen. Tukee loistavasti hyökkäyksiä vasemmalta, omaa loistavan syötön ja laukauksen. Puolustuksessa ei ole ollut mitään hätää. 88 overall, arvot katossa ja siltä se myös tuntuu. En oikeasti osaa antaa sen tarkempaa analyysia.

Muitakin TOTS pelaajia löytyy. Rooney, Cahill, Coleman, Gerrard, Silva, Ramsey, Lallana, Sterling. Näistä on pakko mainita Silva. Epäilin miten se tulee vasemmalla pärjäämään 2 tähden weak footilla, kun tykkään kuitenkin leikata paljon sisään, mutta David omaa sen verran mahtavan pallokontrollin, että sillä pujottelee pienemmästäkin välistä hyvään tekopaikkaan. Laukaukset lähtee vihaisesti vasurilla ja syötöt huippuluokkaa.

Rooneya, Cahillia ja Maticia olen ehtinyt käyttämään paljon enemmän, muilla TOTS:lla ei vielä niin paljon pelejä ole alla, että kunnon arvostelua voisi niistä laittaa.

MOTM 91 Van Persie oli sitten totaalinen floppi. Normaali versio oli paljon parempi. En tiedä mistä johtui, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Kaveri hiihteli näkymättömänä pelistä toiseen.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Pistetään siis molemmat hankintalistalle. Normaali-Matickin oli aika erinomainen tuossa kutospaikalla ja siksi tämä TOTS-versio kiinnostaa. Bainesin in-game arvot ovat kyllä ihan uskomattomat ja mietin että kuinka hyvä tuo voikaan olla. Kyllähän tuo siltä näyttää, että ihan hintansa arvoinen on. Todella halpa tuo on jo nyt.
 

redwings19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Datsjuk
Nyt on jaksoja ulkona jo 7.

Mastering manual shooting - Episode 5 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 6 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 7 - FIFA 14 UT - YouTube

Linkit vie Youtubeen meikäläisen Mastering manual shooting sarjan pariin.

6 ja 7 video tarjoaa jälleen pari hienoa kaukolaukaus maalia.

Hienoja videoita. Ehdottomasti vaan kaikki asetukset manual ja airball tuohon pelaajan vaihtoon.

Kannattaa kokeilla tuota season pelimuotoa ja hakea vain manual vastustajia, niitä on paljon ja pelit ovat aivan mahtavia kun joutuu rakentamaan peliä ja ajoittamaan syötöt, ottamaan pallon haltuun ja joutuu hieman ajattelemaan laukauksissa ja pelissä yleensäkin. Etenkin syöttöjen monipuolisuus on mahtavaa manuaaleilla.

On aivan eri fiilis pelata kun kaikki ei napsu suoraan jalkaan,päähän tai yläkulmaan ja tulee virheitä, kuten oikeastikin, eli on itsestäsi kiinni miten pelissä käy, eikä kone päätä että tämäkin veto napsuu yläkulmaan.

Season pelimuodossa on myös omat ranking taulukot manual pelaajille ja pelaajia löytää mihin aikaan vaan vuorokaudesta.

Syötöissä tosiaan kannattaa painaa sitä nappia hieman pitempään ja keskityksissä ja laukauksissa hieman vähemmän jotta ovat tarkkoja. Kannattaa muistaa että etenkin kun sijoitat palloa maaliin, niin paina vasenta tattia selvästi kulmaan. Itsellä aluksi ongelma että vedot lähti liikaa päin maalivahtia.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Hienoja videoita. Ehdottomasti vaan kaikki asetukset manual ja airball tuohon pelaajan vaihtoon.

Kannattaa kokeilla tuota season pelimuotoa ja hakea vain manual vastustajia, niitä on paljon ja pelit ovat aivan mahtavia kun joutuu rakentamaan peliä ja ajoittamaan syötöt, ottamaan pallon haltuun ja joutuu hieman ajattelemaan laukauksissa ja pelissä yleensäkin. Etenkin syöttöjen monipuolisuus on mahtavaa manuaaleilla.

On aivan eri fiilis pelata kun kaikki ei napsu suoraan jalkaan,päähän tai yläkulmaan ja tulee virheitä, kuten oikeastikin, eli on itsestäsi kiinni miten pelissä käy, eikä kone päätä että tämäkin veto napsuu yläkulmaan.

Season pelimuodossa on myös omat ranking taulukot manual pelaajille ja pelaajia löytää mihin aikaan vaan vuorokaudesta.

Syötöissä tosiaan kannattaa painaa sitä nappia hieman pitempään ja keskityksissä ja laukauksissa hieman vähemmän jotta ovat tarkkoja. Kannattaa muistaa että etenkin kun sijoitat palloa maaliin, niin paina vasenta tattia selvästi kulmaan. Itsellä aluksi ongelma että vedot lähti liikaa päin maalivahtia.

Kiitoksia. Pelaajavaihtona itseasiassa käytän airballia. Manual vaihtoja käyttäisin muuten, mutta kulmissa ei saa ikinä sitä oikeaa kaveria haltuun ja sit kun saa niin on vastustaja jo puolimetriä ilmassa.

Olen joskus pelannut seasons matseja, enemmänkin kyllä 13 puolella. Ultimate team on vaan se meikäläisen juttu. Tradit, rahan tekeminen ja kerääminen, sekä joukkueen rakennus pitää itseni sen verran pahasti koukussa tähän pelimuotoon, että en näe itseäni kyllä lähitulevaisuudessa pelaamassa Seasons pelejä kovinkaan aktiivisesti. Temmon ja pelinopeuden puolesta se pelimuoto on parempi kuin ultimate. Vaikeimmat vedot ovat tosiaan olleet ne, kun pääsee suoraan maalivahdin kanssa vastakkain ja olet aikalailla keskellä maalia. Ihan pirun vaikeeta saada niistä paikoista sisään.

Näillä mennään ja laitan taas linkkiä viikonloppuna uusiin videoihin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Näillä mennään ja laitan taas linkkiä viikonloppuna uusiin videoihin.

Tässähän näitä taas olisi ja Youtuben puolelle vie tie. Sieltä description kohdasta löytyy tietoja kokoonpano muutoksista jaksojen välillä.

Mastering manual shooting - Episode 8 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 9 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 10 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 11 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 12 - FIFA 14 UT - YouTube
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Sarja jatkuu!

Jakso 17 on viimeinen jakso valioliiga joukkueella. Sen jälkeen on siirtyminen La Ligan puolelle ja sillä toivon mukaan mennään sitten kenties Fifa 15 asti. Tässä kuitenkin olisi tätä Youtube tavaraa taas tarjolla.

Mastering manual shooting - Episode 13 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 14 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 15 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 16 - FIFA 14 UT - YouTube
Mastering manual shooting - Episode 17 - FIFA 14 UT - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös