FIFA-sarja

  • 312 945
  • 1 319

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Mielestäni myös helvetin hieno peli, mutta mikä minua vituttaa on tuomari toiminta. Ei voi olla mahdollista, että jos its juoksen pallonkanssa ja vastustaja juoksee minua päin niin vastustaja saa aina vaparin tästä? Ja näin on käynyt monta kertaa.. Muutenkin saan itse ehkä kolmeen peliin yhden short free kickin. Ei järkeä..

Tähän vahva sama. Ainoita huonoja asioita tässä pelissä. Vapareita tulee itselle tosiaan todella harvoin, tai sitten ne ovat sieltä keskiviivan takaa.
Vaikka minkälaisen myllytyksen saisi aikaan, niin vastustaja ei riko. Tai rikkoo, mutta dumari ei reagoi. Tähän toivon -14 versioon korjausta.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Peli on erinomainen, vaikka siinä omat puutteensa onkin. Noista vapareista sen verran, että helpoin tapa "kalastella" niitä on se että koitat haastaa aktiivisesti 1vs1 tilanteissa ja näin saat hyvällä ajoituksella koneen välillä jopa rikkomaan. Koneen kyllä pitäisi rikkoa muutenkin enemmän, mutta valitettavasti ei riko.

Muista puutteista suurimpia ovat juoksujen monotomisuus, eli juoksevat yleensä vain ja ainoastaan pystyyn. Tämän lisäksi keskityspalloissa omassapäässä tuntuu että omat kaverit ei aina hyppää vaikka mitä tekisit ja koneen ohjastamat muut puolustajat ei tee mitään ennenkuin itse otat ne haltuun.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Liukkareiden tehokkuus on aivan liian hyvä. Onlinessa välillä niin hädässä oleviissakin tilanteissa tuo liukkari pelastaa, että ei edes järkeä. Noiden ajoitus ei kuitenkaan oikeastikaan ole mikään helppo homma, joten toivoisi, että ainakin nuo korjattaisiin seuraavaan osaan. Itselle käy ainakin useasti noin kun kaverin kanssa myllyttää jotakin onlinessa, joten en nyt sitten tiedä onko se itsestä ja huonosta tuurista kiinni vai onko tuo ihan normi ilmiö.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mielestäni myös helvetin hieno peli, mutta mikä minua vituttaa on tuomari toiminta. Ei voi olla mahdollista, että jos its juoksen pallonkanssa ja vastustaja juoksee minua päin niin vastustaja saa aina vaparin tästä? Ja näin on käynyt monta kertaa.. Muutenkin saan itse ehkä kolmeen peliin yhden short free kickin. Ei järkeä..

Sama. Pelasin tässä taas pienen tauon jälkeen ja pääsin kerran maalivahdista ohi, jolloin päätti vetää ensin pelaajani kumoon ja sitten syöksyä palloon. Tuomari ei tähän tietenkään reagoinut mitenkään. Myöskin jokaisesta törmäyksestä näyttää vaparia tai hyötynäkökohtaa vastustajalle.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Olikohan mulla joku bugi pleikkarissa, kun aloin pelaamaan seasonia onlinessa ja kaikkien pelaajien kaikista joukkueista kokonaisuus oli 85? Wtf?

Ja lisätääs toinen. Onko nykyinen FIFA World cup blaa sama homma, kun viime vuonna pelattiin matseja ja aina pystytttiin nousemaan tai tippumaan eri divariin? Eikös niitä divareita ollut viime vuonna kahdeksan, kun nyt itse alotin ainakin suoraan 5 divarista?

E: Nyt vasta hiffasin.
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyykö täältä paljon FIFA 13 pelaajia? Mietin, että pitäisikö järjestää jonkunnäköinen turnaus, mikäli pelaajia löytyisi tarpeeksi. Voisin tuota vaikka järjestellä jos on kiinnostuneita. Formaatti voisi olla vaikka H2H, niin olisi "tasaiset" lähtökohdat kaikille.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Täällä löytyis ainakin yks osallistuja jos semmonen perustetaan.

edit:

PS3 pelaaja löytyy täältä
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä, unohtui mainita, että PS3 on itsellänikin, joten jos vain kiinnostuneita löytyy tarpeeksi, niin eiköhän pistetä turnaus pystyyn. Tällä hetkellä siis 2 (+ minä) ilmoittautunutta. Optimaalisin pelaajamäärä olisi ehkä 8, kaksi 4 pelaajan lohkoa, ja kaksi parasta välieriin ja siitä edespäin. Toki enemmänkin mahtuu, jos siltä vaikuttaa, ettei 8 riitä.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Kyllähän tätä turnausta voisi lähtä kokeilemaan, millä aikataululla olisi tarkoitus viedä läpi?

EDIT: Miten tässä pelissä saadaan vapareista maali? En ole kertaakaan saanut vaparista lauottua suoraan maaliin, aina joko maalivahti liimaa pallon syliin tai sitten nyrkkeilee pallon ylitse. Saisi huomattavasti enemmän muokattua omaa peli tyyliä.
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän tätä turnausta voisi lähtä kokeilemaan, millä aikataululla olisi tarkoitus viedä läpi?

Aikataulu voisi olla melko vapaamuotoinen, eli sillon pelataan, kun porukalla on aikaa. Ja tietty vaaditaan pientä omaa aktiivisuutta, ettei nyt kuitenkaan ihan viikkotolkulla pelejä tahkota.

Mitä mieltä porukka on joukkueiden valinnasta, eli minkälaisilla joukkueilla halutaan pelata? Sovitaanko niin, että jokainen "varaa" oman joukkueensa ja tällöin turnaus pelataan loppuun saakka kyseisellä jengillä. Maajoukkueet varmaan kuitenkin poissa laskuista?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mun puolesta jokainen saa pelata millä haluaa,ei väliä liigalla eikä tasolla.Maajoukkueet voisi jättää pois kyllä.Itsehän lähtisin isoja haastamaan Newcastle United:lla!
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Mukana ollaan, jos turnee saadaan pystyyn.

Ja kyseessä täydellinen FIFA-amatööri, Pessin parissa pääasiassa on mennyt se semivähäinen aika fudispelien parissa viime vuosina.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tällä hetkellä 6 mukana. Mulle voi lähettää yv:llä millä joukkueella turnauksen pelaa. Newcastle, Barcelona, Bayern ja Real Madrid tällä hetkellä varattuina.

Sitten aikatauluista, pyritään siihen, että pääsiäisen jälkeen voitaisiin aloittaa. Itse en pääse viikonloppuisin pleikkarille, mutta viikolla käy kaikki päivät.

Mukana tällä hetkellä olevat:

Bourque#77 = Newcastle United (PSN: MuDKoRn)
Zerotta = Real Madrid (PSN: Ude44)
Karpalovodka
Crueman
Baroun = Barcelona (PSN: Barounn)
Franck = FC Bayern (PSN: dorsku)

Ilmoitelkaa muuten teidän PSN accountteja
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yritetään saada tähän ensimmäiseen turnaukseen 8 jengiä mukaan, eli kaksi mahtuu vielä.

Kaksi lohkoa, A ja B, jokainen pelaa alkulohkossa 2 kertaa oman lohkon joukkueita vastaan, eli jokaiselle tulee 6 peliä alkulohkossa.

A lohkon voittaja pelaa B lohkon kakkosta vastaan ja toisinpäin. Voittajat finaaliin ja häviäjät pronssipeliin. Ottelut pelataan 2-osaisena, maaliero ratkaisee. Mikäli maaliero tasan kahden pelatun pelin jälkeen, pelataan kolmas ja ratkaiseva ottelu.

E: Toki voidaan myös pelata niin, että 8 joukkuetta, yksi lohko, jokainen pelaa kerran jokaista vastaan eli 7 peliä jokaiselle, sitten pelataan "playoffit" eli 1. kohtaa 8. jne. Tässä etuna olisi se, ettei kenenkään ottelut katkeaisi vielä alkulohkojen pelien jälkeen. Ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ite ottaisin mieluusti ton et jokainen pelaa jokaista vastaan ja siitä sit edetään tuolla 1. pelaa 8. vastaan jne.
 

Cremaster

Jäsen
Olisiko boxin puolella innokkaita pelaajia turnaukseen? En tosin tiedä, miten tälläisen saa pelissä pystyyn, mutta katsellaan nyt ensin jos innokaita löytyy.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Kavereiden kanssa on blogiliigaa pidetty fifassa. Jatkoaika toimisi oikein hyvin alustana turnauksen kirjaamiseen. Olen mukana, jos sovimme joukkueille jotkut tasorajat. Manual-controllit olisivat myös plussaa... Toiveissa siis manual controls ja 4:n ja puolen tähden joukkueet!
 

Cremaster

Jäsen
Tasoraja karsii kyllä aika reilulla kädellä jengejä pois, ja jos tarkoitus on vain vähän hassutella, niin ehkäpä sitä ei tarvitsisi. Toki jos jengiä saadaan kasaan ja kaikki sen tasorajan haluavat, niin sekin käy kyllä. Mutta manual controlleille en kyllä syty millään, nytkin se maalinteko on jo sen verran vaikeaa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Meikäläinen voisi lähteä myös mukaan. Tosin mielellään jätetään ne Barcat ym. pois, koska ei ole läheskään niin hauska pelailla niitä jengejä vastaan, kun tulevat aina noissa nettimatseissa vastaan.
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitovaan ilmoittautumiseen en ole vielä valmis, mutta kyllähän jonkinlainen turnaus kiinnostaa. Mieluiten nimenomaan 3-4 tähden joukkueilla pelattuna. Pelkkä Barcan paidan näkeminenkin alkaa vituttamaan ;) Itse pelailen muuten manuaaleilla, mutta vedot on pakko pitää semi-asetuksella. Ensimmäisestä Seasons-kaudesta ei tullut mitään, kun kaikki laukaukset menivät avopaikoistakin maalin ohi.

On tämä FIFA vain loistava peli! Liveaikaa tuli muutama viikko takaperin hankittua ja juuri Seasonssia on tullut pelailtua aina, kun aikaa on ollut eli liian harvoin. Neljäs kausi vasta menossa ja 8. divisioonaa pelaillaan. Ensimmäisellä kaudella jäätiin nolosti kymppidivisioonaan, kun oli pakko yrittää niitä manual-laukauksia. Kahdella seuraavalla olen sentään nuo division-titlet saanut ja tänään tosiaan aloitin neljännen kauden. Mielenkiinnolla odotetaan, milloin pelaajien taso nousee liian korkeaksi ja aletaan liikkumaan hissillä divisioonien välillä edestakaisin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Yksinpelissä peli parantuu paljon kun laittaa linjojen välistä etäisyyttä selvästi pienemmälle, luokkaa ~35. Samoin muutenkin kannattaa miettiä miten muuttaa peliä. Itse lisäsin huomattavasti(~60) omien syöttöjen nopeuksia, niin pystyt antamaan kunnolla maatakin pidemmin pidempää syöttöä.

Yllättävän paljon noilla pienilläkin muutoksilla säätöihin pystyt muuttamaan kuinka paljon pelistä nauttii.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös