Fedorov

  • 1 447
  • 13

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mies ei halunnut tulla vielä nimetyksi venäjän maajoukkuemiehistöön. Voisiko tämän takana olla se, että jo nimetyille pelaajille saa suorittaa yllätysdopingtestejä? Jospa Sergei pelkäsi/tiesi jäävänsä kiinni jostain kielletystä aineesta ja mahdollisesti maksavan joukkueelleen mahdollisuuden Stanley Cupiin?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mitäs sitten?

minun mielestäni kuulostaa ainakin melko ihmeelliseltä, mies on lupautunut venäjän olympiajoukkueen käytettäväksi, mutta pyysi ettei häntä nimettäisi joukkueeseen vielä.

ja kummallisesti tällä kaudella jälleen alkanut peli luistamaan, taitaa olla sergeillä omat verenohenteet käytössä... (hyvä on, jääkiekossa ei ole hemoglobiinirajoja) :)
 

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Tarkoitin nyt sitä, että ei dopingilla voi saavuttaa sellaisia taitoja mailankäsittelyssä ja sellaista pelisilmää kuin Fedorovilla on. Sellaisia 120kg painavia lihaskimppuja, jotka pelaavat 25 minuuttia per peli on syytä epäillä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo

ei varmasti taidoilla, mutta jos käyttää esim. piristeitä tai kasvuhormoneja hyödyt ovat varmasti havaittavissa.

ja nhl:ssähän ei muuten ole doping testejä.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Okei! Ajatelkaa nyt että usea pelaaja tahkoaa 82 ottelua, 30 min per ottelu. Jos ei iske väsy jossain vaiheessa niin ihme on. Voisi helposti kuvitella, että jotkut pelaajat käyttäisivät pelikaudella piristeitä ja harjoituskaudella anabooleja lihasmassan saamiseksi. Vaikka pinta onkin kullanhohtois-puhtoinen niin ilman testejä on vaikea todistaa väitteet lajin puhtaudesta todeksi. Ja puhdasta ammattiurheilua ei olekaan!
 

Juice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, CCCP
Niin, kestävyyttä ja lihaksia voi hankkia harjoittelemalla ja käyttämällä avuksi kiellettyjä aineita mutta taito on harjoittelun tulos, siitä ei pääse mihinkään. Tietysti on hieman mukavampaa pelata/harjoitella jos ei väsytä.. Miksipä eivät jotain piristävää käyttäisi jollei minkäänlaista testausta ole..

Taitavinkin pelaaja on parempi jollei väsy niin nopeasti. Kukaan ei voi sanoa ettei "tarvitse" jotain piristeitä kun on muuten niin hyvä, varsinkaan jollei ole vaaraa jäädä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Vilpertti hyvä,


Älä enää kirjoita tällaisia viestejä, sillä ne eivät anna sinusta kovin hyvää kuvaa. Dopingilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Todellinen syy Fedorovin jättämiseen pois alustavasta kokoonpanosta ovat valmentajakuviot. Kaikki NHL pelaajat haluavat V.Fetisovin joukkueen valmentajaksi, mutta ainakin vielä B.Mihailov on kiinni pestissä.
 
Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
Ja sinulle Jags:

Yritä nyt uskoa kun taas kerran sanotaan, Älä mene henkilökohtaisuuksiin! Kukaan meistä ei voi tietää vaikka olisit Mensan puheenjohtaja, mutta silti se ei Sinua oikeuta näillä palstoilla haukkumaan ketään typeräksi, idiootiksi tai hölmöksi!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jags hyvä

annappas lähde missä osoitat, että fedorovin tempaus ei mitenkään voi olla dopingtestien välttämiseksi tehty.

vaikka url, niitä kun on helppo lukea tästä selaimella.

tunnut aina tietävän varmasti mistä on kyse kun puhutaan venäläisistä pelaajista. mistä tämä johtuu, oletko yhteydessä heihin kaikkiin henkilökohtaisesti? olisipa minulla samanlaiset tietolähteet.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Vilpertti,

Anna sinä ensin url jossa olisi todisteita Fedorovin dopingin käytöstä. Etkö ymmärrä miten kaukaa haetulta tuo sinun postisi kuulosti?
 

ipaz

Jäsen
Itse olen haalinut tietooni myös sen, että Sergei ei ilmeisesti ole täysin tyytyväinen valmentajakuvioon ja on sen takia vielä ulkona joukkueesta.

Ja mitä tuohon dopingiin tulee, niin eikähän se ole aivan ilmeistä että NHL:ssä jotain mömmjä käytetään. Mutta entäs si! Ei niitä siellä olekaan kielletty. Nyt kesällä jo valitut pelaajat todellakin joutuvat tarkastaan mistä purkista pillerinsä ottavat.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
höpö höpö

onhan esim. itävallan joukkueessa aina pelannut kahden passin miehiä kanadasta.

jags, lähinnä minua kiehtoi tuossa fedorovin tilanteessa se, että miksi mies ei halunnut nimeään joukkueen nimilistaan jo nyt. sehän on kunnia. mutta jos se kerran on valmentajakuvioista kiinni, olkoon.

tuo doping -läppä oli lähinnä vain juuri sitä, läppä. äijä kuitenkin tarttui siihen kuin sika limppuun. melko aggressiivisesti, jopa. minulla ei ole samanlaista agendaa kuin sinulla, jossa pitää maalata tietyn kansalaisuuden pelaajat tietyn laisiksi. oletan, että huolestuneisuutesi fedorovin julkikuvasta oli tulistumisesi taustalla, en keksi muuta syytä sinut jotenkin tietäen.

syy, miksi oletin miehen kieltäneen nimeämisensä joukkueeseen, tuli yksinkertaisella yksi plus yksi laskutoimituksella. tietämättä lausekkeen sisältävän enemmän muuttujia ajattelin, josko tältä palstalta saisi tietoa minua kaivaneesta kysymyksestä. näin muotoilin tekstin jotenkin huomiota herättävään muotoon. silloin tällöin paras tapa saada vastaus on huutaa korvaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös