Mainos

FC Jokerit saattaa pelata enskaudella veikkausliigassa

• 1 879
  • 31

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lukuharjoituksiin, lukuharjoituksiin...

Viestin lähetti Vakio

Tosin jos sieltä divarista jollekin päätettäisiin liigapaikkaa tarjota, eiköhän se urheilullisestikin kuuluisi juuri Jokereille eikä esim. Tepsille, kuten Jippii näyttää ajattelevan.

Missäs kohtaa minä olen noin ajatellut?

Kun liigapaikan jakoperusteet ovat kaikille selvät ja tasapuoliset, niin silloin valittakoon paras ja sopivin, ei kuitenkaan automaattisesti Jokereita. Jos Jokerit on selvillä ja tasapuolisilla kriteereillä sopivin uusi liigajoukkue, niin siitä sitten vaan. Se mitä kirjoitin TPS:stä, kannattaa ehkä lukea uudestaan, jos itselle jäi sellainen kuva, että minusta TPS pitäisi ehdottomasti nostaa liigaan (ohi Jokerien tms.).

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Lukuharjoituksiin, lukuharjoituksiin...

Viestin lähetti Jip Pii

Missäs kohtaa minä olen noin ajatellut?

Kun liigapaikan jakoperusteet ovat kaikille selvät ja tasapuoliset, niin silloin valittakoon paras ja sopivin, ei kuitenkaan automaattisesti Jokereita. Jos Jokerit on selvillä ja tasapuolisilla kriteereillä sopivin uusi liigajoukkue, niin siitä sitten vaan. Se mitä kirjoitin TPS:stä, kannattaa ehkä lukea uudestaan, jos itselle jäi sellainen kuva, että minusta TPS pitäisi ehdottomasti nostaa liigaan (ohi Jokerien tms.).

Liigan vapautuvat paikat täytetään järjestyksessä:
1) Liigan nousukarsinnan hävinnyt joukkue
2) Nousukarsintojen ensimmäisellä kierroksella pudonneista parempi (= lohkossaan paremmin sijoittunut, tai jos sama sija, niin enemmän pisteitä per ottelu)
3) Nousukarsintojen ensimmäisellä kierroksella pudonneista huonompi
4) Liigasta suoraan pudonnut joukkue
5) Ykkösen lohkokolmosista parempi (pisteet per ottelu)
6) Ykkösen lohkokolmosista huonompi etc

No eikös tämä sääntö ole aika yksiselitteinen. Ja ei, se sääntö ei ole Jokereiden tekemä, eikä viime viikolla tehty.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Rebel

Ei ne sponsorit ole mihinkään katoamassa, Jokereiden matseja näytetään näillä näkymin kesällä Urheilukanavalla, joten näkyvyys on jopa parempi kuin pienien paikkakuntien seuroilla. Joten sponssit kyllä seuraavat mukana, kyllä paikka Hjalliksen saunassa siihen riittää.
Yleisesti ottaen sponsorit ovat kaikkoamassa urheilusta. Rahalliset panostukset seuroihin putoaa ja muutaman vuoden sisällä joukosta karsitaan pois ne, joiden juniorityö ei pysty tuottamaan pelaajia ulkomaille. Atlantis oli alkua. YLE teki jutun kuukausi sitten tästä ja tämä suuntaus on ollut jo pitkän aikaa tulossa.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Lukuharjoituksiin, lukuharjoituksiin...

Viestin lähetti Jip Pii

On se nyt perkele jos et ole Jip Pii tähän mennessä huomannut, että Jokerit on nousukarsinnan hävinneenä joukkueena automaattisesti SÄÄNTÖJEN MUKAANKIN ensimmäinen joukkue jolla liigapaikkaa tarjotaan jos liigasta joku pois lähtee. Näyttää vaan siltä, että kun se joukkue mille sääntöjen mukaan liigapaikkaa täytyy tarjota on Jokerit niin jopas on taas antijokereita liikkeellä ja säätämässä selkeitä sääntöjä uuteen uskoon.

Lisätäänpä tähän lopuksi vielä oma mielipiteeni: Älä Hjallis ota mahdollista liigapaikkaa vastaan! Unohda koko saatanan potkupallo. Turha sinne on rahoja syytää. Anna suomifudiksen kitua sillä tasolla missä sen kuuluukin olla eli pohjamudassa!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
jälleen yksi vänrikki joka on viimeksi seurannut suomalaista jalkapalloa 10v. sitten ja sarjataso oli div.3

Ei se fudis suomessa niin huonoa kuitenkaan ole.

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jaska85
jälleen yksi vänrikki joka on viimeksi seurannut suomalaista jalkapalloa 10v. sitten ja sarjataso oli div.3

Ei se fudis suomessa niin huonoa kuitenkaan ole.

No eipä se suomifudis nyt mitään erikoisen loistokastakaan ole. Onhan Suomella hyviä pelaajia ulkomailla mutta kotimaisen sarjan taso ei tosiaankaan kova ole. Potkupalloa....

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se riippuuminusta kyllä matsista. Olen nähnyt monta todella hyvää peliä veikkausliigassa ja yleisesti ottaen olen suht. tyytyväinen pelin tasoon lukuunottamatta muutamaa joukkuetta joilla puolustuslinjassa seisoo 9 miestä ja yksi on piikkinä kärjessä. Sellainen peli tappaa huippujalkapallon. Jonkin verran mulla noita futismatseja kaudessa tulee kun valioliigaa seuraan kaudessa noin 50 matsia. CL:ää tulee katsottua 16:ista matsin verran ja Primera leagueta 10 matsia, Serie A:ta 30 peliä, suomalaisia liigoja 50 peliä ja muita matseja 25 matsia. Nämä ovat arvioita. Se tekee muuten 0.46 peliä päivässä. I love football.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy