FC Jatkoaika CM01/02 Uusi joukkue.

  • 11 093
  • 195

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Perhana...

***viestiä pukkaa kännykkään***
Mitäs hittoa?? Joutuu heräämään hyviltä nokkaunilta, PRKL!Kuis toi Hamraani ny mulle viestiä pistää???...MITÄ hittoa? Vai että "saan mää ainakin tämän uutisen ensimmäisenä kiinni! Semmosta vaan, jotta olet nyt sitten syömäti viikon ku Modet on antanu sulle vähän penalttia ja Jaska85 ajatteli rangaista sua ruuatta ololla, hihihihiiii...."

Nyt jäi sitten HK blåa tältä viikolta syömäti.... piru vieköön ne intialaiset!!! Niitten piikkiin tämänkin saa hyvin laitettua... Olis meinaan muuten sopivasti tota vararavintoa, mutta pirskatti vieköön, joutusin kävelemään!!!

No se mikä ei tapa, vahvistaa!! Se on mun motto ollu ainakin sillon ku ei oo ollu rahaa ruokaan... Hittojako mun piti siihen sopimukseen lykätä nimi ilman lukemista? Kyllähän se olis pitäny tietää jotta tämmöstä porsaanreikää käytetään heti kulinaristin rangaistukseksi....

No mutta mitäs täältä löytyy?? Kjäh, kjäh!! Ei tainnu Jaska85 tietääkään, että mullahan on noita tyhjiä pottuja tuolla nurkassa sen verta, että saapi jonkin sortin kebabin töräyksen tähän ensiavuksi.... Missähän ne vaihtais noi pullot punniksi?? Lähimpään kauppaankin on melkein kilometri, tana! Nooh, ei muuta kun reppu selkään ja menoks...

Per**leen portaat!!! Missä hitossa täällä on katkaisin??!! " Shut up you fat FINN!!" - Turpas kii senkin sekarotunen piski!! " What did you say?!!" -Kuhan manasin ittekseni, heheh. Hittojako tuut mulle aukoon jos mää on menossa ostaan ittelleni ruokaa!!! "I hope that they kick your ass in the next training camp!!" -Jaa, onkos sulla ruokaa?!! Määhän voisin tulla kattelemaan sun jääkaappias....PRKL... löi oven kiinni... no missäs ne mun pullokassitkin on?? Näistähän on puolet rikki? No eiköhän ää riitä ny johonki. Mikähän EU-direktiivi on käskenyt tehdä näistä portaista näin pirun liukkaat?! ...Mistä täältä pääsee pois!!? Jaa tossahan se ovi jo onkin...


Mitä hittoa, missäs mun sykkelini on? Ai perhana, sehän jäi Suomeen siinä rytäkässä:mad:

***huoltoasemalla*** Kukkuu, mitä apinalauma? Täs ois vähän tyhjiä pulloja... annas äijä rahaa sitten, että pääsen lähtemään. Tänk juu veri mats...

Missäs se turkkilaisten pulju ny sit oli? Hei juu teer! Kän juu tel mii veer te kebab plei iis?? ... jaa että tohon suuntaan ja sitten oikealle? jees, no mähän kirmaan sinne mielelläni...

Mitä hittoa!!? Täähän on kiinni! Ja kellokin näyttää vasta yhtä! Mitä hittoa, onkos mulla nyt kelloki väärässä ajassa? Hei juu teer!! Tu juu nou vot te taim is?? Van? Mitäs hittoa tää ny meinaa? Täällä on kyllä hiukan pimeetä, mutta niin on lapissakin PRKL!! ...hmm...mites toi a.m ja p.m homma ny meni? Voi perhana! Kelloha on yks yöllä! Ny tais jäädä kebabit saamati, tana!...jaa mutta onha siellä huoltsikalla varmaanki jotain pikku naposteltavaa....


Missä hemmetissä mää ny taas oon?? Eikös sen huoltoaseman pitäny olla ihan tässä nurkalla?? Mihin hittoon mää taas oon eksyny?? No hätä ei ole tämän näkönen!! Neuvokkaana Suomen armeijan sissinä (ei olis kyllä pitäny vissiin vempata niin pirun paljoa) mää kyhään ittelleni pienen iltasen tosta vieresen talon puutarhasta... eihän se ny ketään haittaa jos mää vähän lainaan tuolta jotain, ihan vähän...

Eihän täällä ole ku sipuleita?! Ihme porukkaa nämä engelsmannit... ei edes potaattia pistetä maahan kasvamaan... ***RRRRRR!!!!*** Oho! tseh, tseh.... kyllä tästä riittää meille molemmille.... "What is going on out there? Hey you!! Get lost on our proberty!! Kill him willie!" .... no voi sun helvetti ynnä muut manalat!!


***huhuh*** Heheh, pääsinpäs karkuun. Eikä tarttenu ku pari sipulia nakata sitä koiraa kuonoon niin johan lähti häntä koipien välissä kotia!...mutta mihinkäs mää joutusin?? Missä on koti...tohon suuntaan! On mulla sen verta hyvä suuntavaisto, ettenkö mää kotia aina löytäisi....

***pari tuntia myöhemmin***
NO EI SITTEN!!! Jos ei löydetä kotia niin sitten nukutaan taivasalla... vanha sissi nyt vetää yhden yön vaikka paskalammikossa!! Ja onhan mulla nää sipulit, heheh... ***hauk*** Hyi helvetti! Ei ole sipulikaan täälläpäin maailmaa saman makusta kun kotimaassa... no hyvää se on näinki... vähän on pieni kanssa... oikeastaan hemmetin pieniä... Mitäs hittoa!! Näähän on kukkasipuleita!? Pitääkö sitä nyt ammatti-jalkapalloilijan kiskoa kukkasipuleita henkensä pitimiksi?! Ei saa**na, siihen mää en rupia! En vaikka kuinka nälättäisi!! Siitähän menee pakki ihan kuralle, piru vie.... nukuttaakin niin maan pirusti... jaa, mutta tohon puiston penkillehän sitä vois ittensä kellistää...

Mee sää helvettihin siitä!! Tanan spurgu!!! ... älä ny heti rupea puukkoa kaivamaan! Kyllä mää ymmärrän helpomminki! Ota siitä sipuleita pirun sosiaalipummi!! Tuosta saat ja tuosta ja tuosta ***kiskoo sipuleita pummin päälle***

Missäs mää nyt sitten yöni vietän?? ***tunti kuluu***

No ei kai sillä nyt niin hirveesti enää väliä ole.... Tohon puskan alle kun ittensä pistää levyksi, niin johan sekin kelpaa...

***krooh pyyh ja sitä rataa***

(taas on pieni hetki suomalaisen sissin edesottamuksista välitetty kanssasiskoille ja -veljille)
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
stuban haastattelu paikallisella radioasemalla

Huastattelija: No niin stuba, olet esiintynyt viime aikoina muutamassa ottelussa avauksessa, mitkä ovat fiilikset?

stuba: No mitäs tässä, täytyy tietenkin valmentajaa kiittää lisääntyneestä vastuusta. Ja eiköhän vastuuta ole tulossa lisääkin sillä aikas kivasti on pelit kulkeneet.

H: Niin olet ollut varsin näkyvästi rakentelemassa joukkueesi peliä oikealta laidalta, jotkut ovat verranneet sinua jopa Steve McManamaniin. Mitäs olet mieltä siitä?

stuba: Vai ovat verranneet, tuohan on aivan huikea kunnia. Vaikka täytyy totuuden nimissä sanoa että enhänä ole vielä lähellekkään mainitun miehen tasolla. Mutta täältä tullaan..*naurahtaa*

H: Joukkueen pelit ovat tökkineet aika lailla ja voittoja ei ole toivotulla tavalla palkkarissa. Kuinka kurssi kääntyy voittoisaksi?

stuba: Vanhaa fraasia lainatakseni, kovalla työn teolla. Reeneissä eivät aivan kaikki ole antaneet kaikkeansa ja se näkyy kyllä sitten kentällä. Joka jätkä asenne kuntoon ja tulosta alkaa syntyä.

H: Kiitokset kommenteistasi ja onnea peleihin.

stuba: Kiitoksia vaan sinulle ja faneille tiedoksi täältä tullaan vielä!
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Interview with a Chinese

Eilinen haastattelu CCTV-4:lla, joka on ainoa valtakunnallinen kanava Kiinassa josta voipi jopa tulla uutisia englanniksi.

TV: Our football embassador in England, PKrJ! How are you doing?

PKrJ: I very fine. It's been veery busy latetly.

TV: You have became the leading star in one of the most famous football clubs in England. (kiinalaiset pitävät liioittelusta)

PKrJ: Yes. I has been very wonderful. I have played with the very best players in the world.

TV: As I have understood correctly, most of your team mates come from Finland. Could you introduce them and Finland to us?

PKrJ: Well, they have thir veery funny language. It goes like tök-tök-tök-tök-tök-tök (nopeasti lausuttuna) (naurua). They have told me that Finland is veery cold country. A lot colder than China. Here is Finland. (osoittaa karttaa)

TV: So in Beijing we have -30 C in winter. It must be - 60 C up there. Interesting, how is it possible that they play football?

PKrJ: Thaats why they come to England. To play football. They have to escape Finland because they have polarbears.

TV: Polarbears?

PKrJ: Yes yes. White bears.

TV: White bears. That is interesting. I would like to see that someday. Maybe I have to go to Finland someday with so much clothes (levittää käsiään) (naurua)

TV: It seems that you are not getting as much time in the field as you should.

PKrJ: Maaybe you right. But I have to work harder. Also games in our national team take time.

(PKrJ Suomessa on tyytyväinen peliaikaansa ja kannattaa Jaska85:n ideaa peliajan jakamisesta aktiivisuuden mukaan.)

TV: Ok. Thank you for the interview. Good luck for today's game here in Beijing.

PKrJ: Thank you thank you.

En jaksanut suomentaa, anteeksi.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Terveisiä täältä Ibizalta !

Nilkka tuntuu jo paljon paremmalta, suurin osa kivusta onkin siirtynyt otsaan...

Pystyiskö manageri lähettää tänne hiukan valuuttaa, onnistuin hävittään lompakkoni jonnekin.

Samalla kyselen, että koskas meikäläisen tarvis palata takaisin?

Joukkueen lääkärille kysymys: Mitä tehdä virtsaaminen sattu niin saamaristi ja hepin pää on ihan tulipunainen?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Hamraan kiittää manageriaan saamastaan vastuusta ja peliajasta. :)
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tabloidit Suomen maalla jauhavat:

Ilta-Sanomat
FC Jatkoaika saavutti ensimmäisen voittonsa! Salmisella erimielisyyksiä sikariportaan kanssa.

Iltalehti
FC Jatkoajan Masaman nähty nukkumassa puskassa!

Haastattelu Iltalehdessä:

***crash***

Haastattelija: Juha Salminen, tervetuloa haastatteluun. Tulit kuuloaistin perusteella aika ryminällä sisään, mistä tämä johtuu?
JS: Eiku toi Clarkin (Kent) Corvette otti vähän lukuu. Äijä lähti Ibizalle ja lainas autoaan mulle ni pääsen mäki tutustumaan cityyn. Jaska85 käski muuten tossa joku aika sitte jengin viidenkymmenen kilsan metsälenkille. Masaman oli ainoa joka sinne meni ka pääsi suurella tuskalla läpi. Clarkki oli painanu taksilla seuran laskuun toiselle puolelle mettää venaamaan Masamania. Masaman oli aika...
Haastattelija: Jonkun roskalehden perusteella sinulla olisi erimielisyyksiä sikariportaan kanssa. Pitääkö paikkansa?
JS: Juuei. Mahtaiskohan olla joku vilpertin tietotoimisto tän takana.
Haastattelija: Jokin aika sitten lööpissämme oli Englannista tullut tieto, jonka mukaan Masaman olisi nähty yöllä nukkumassa puistossa. Pitääkö paikkansa?
JS: Se on ihan faktaa. "Muutama" tyhjä pullo oli siinä vieressä. Kukkasipuliaki löyty ja perämoottorin kohdalla oli housuissa reikä, näytti vähän et se olis purtu siihen. Ei ollu kundi missään hyvässä kunnossa seuraavan päivän reeneissä.
Haastattelija: Kiitos haastattelusta ja onnea tuleviin koitoksiin!
JS: Kiitos.

***prötprötpröt***
***poppia***
***crash***
***poppia***
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitäs tämä nyt on???

***häh??***
Mitä hittoa?!! Missä vitu**a mää oon?? Mikä päivä nyt on?? Mitä hittoa mää teen jossain perkeleen puskassa??? Ei oo helppoo futiksen pelaajallakaa!! Kato perhana!! Tohonhan on jääny joltain melkein täys pottu bissee!! Täytyypä ottaa siitä helpotukseks pienet hömppäset!! hihihhiiii.... aijai ku tekee hyvää.... ja taas vaa ramasee....
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
"Get up!!!"

...häh!!??...mitä hel**tti?? Kato, mitä sinivuokot?hihih... "Do you have a home?" -jees, jees..."Then go there and don't sleep in the bushes, god damned." - ai vuld, pat aim nat sure veer tö houm iis, ai gat lost jestedei... "Ok, what's address?" - hmmm. tota noinnii... "What did you say?" -tsast thinkkin, veer äm ai nau? "You are too near from the FC Jatkoaika's residence pal! We have been given an strick order to get rid of every pum we met down here, so get lost will you?!" -tjaa, vai että onpi koti lähellä!!! Tänk juu veri mats!! ai äm tö divense pleier in tät tiim!! Dount juu reköknais mii??!! "Do you have an ID-card to prove that right?" -ou jees, hier juu gou... "Hmmm, you are right mr... masaman. Is that your name?" -jees... sii juu leiter!! ai mast ran tu auer präktisis!!

***yrjö*** Hyi vit*u niitä sipuleita!! hyi hel**tti!! Pitikin mennä haukkaamaan, prkl!! "Are you alright mr masaman?" - jees, jees. tsast fiilin litel sik, heheh. juu nou? "Please, go to your apartment quickly, so no one can see you in that shape."

***koti ovella***

On se vaan aikamoinen toi meikämannen suuntavaisto, piru vie. Vaikka en kotia saakka löytänykkää, niin likeltä liippas kuitenki... ei oo turhaan kehuttu suomalaista sissiä maailman parhaaks, perhana soikoo... mitäs mulle on tapahtunu? Puhelimessa o 8 veistiä saapunu?! höhöh, emmää tienny, että mää näin hyvä miäs olen muijitten keskuudessa, tana!! ...hmm... 3 saapunutta viestiä Clark Kentiltä...Hamraani o pistäny yhen ja 4 viestiä muijalta, ei huonosti, hihih... mitäs toi teris ny tollai... "ei näkyny äijää reeneissä, kannattais soittaa Jaska85:lle!"..."Et oo vissii vieläkää kotona ku et ollu toisis reeneissäkää ja Jaska85 kyseli sun perääs. Mistäs mää sun tekemiset tietäisin:)"... EIKÄ se sulle kuulukkaa!!..." Jaska85 käy aikas kuumana, ku et oo ilmottanu mitää... ihan vaan tiedoks..." ... Kato perhana... tais ottaa se mettätaipale sen vertta koville, että vetäsin vähän unta palloon, heheh... Sillon nukutaan ku siihen on mahollisuus. Johan se intissäkin jo opettettiin!!..."Meneekö päivä pitkäks ku et oo ollu reeneissä?? toivoopi liimanäppi!"... kerrankos sitä tollasta sattuu...

Mitähän toi muijaki tollalailla noin ny lähettelee, 4 vikee samana päivänä?? ..." Soita mulle! Tärkeetä asiaa....."... " Sulla on puoli tuntia aikaa soittaa, sitten mulla menee hermot tohon sun iänkaikkiseen pelleilyyn!!!"...HÖH, onkos sillä moonikset, ku noin on pulttia ottanu, heheh..." Vi**u sun kanssas!! Haista paska koko jätkä!! Ei tartte enää soittaa!! Sen verran vielä, että veljes saa sun kamppees täältä, ei tarvi tulla hakemaan!!"... jaa, no mitäs se sitten vielä on lähettäny?... "Äläkä koskaan enää soita mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ***piip piip, piip piip*** jaa katos vaa, nysse lähettää varmaan anteeksi pyynnön, kyllähän mää sen tiesin, ettei se mua pysty jättämään...MITÄ hel**ttiä?? "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ....no se oli sitten siinä, mistäs mää nyt löydän uuden taloudenhoitajan?? mutta heheh.. tostahan mää saankin hyvän syyn mun poissaoloon, kjäh, kjäh!! Ku sanoo, että on perheongelmia, niin eihän koutsi kehtaa kovin tarkkaan kysellä ja kyllähän mää ny ton verran osaan valehella...


Per**le, ku jaksaa ramasta, vaikka vetäsin jo melkein yhen vuorokauden tirsat... Emmää sille Jaska85 jaksa enää soittaa, kyl se huomennaki o hengissä, mikäs pahan tappais??

***Huooh!!*** Voi perkeles, että pystyykin väsyttämää....


(ei ole helppoa suomalaisella Englannissa, ei tosiaankaan!!! Mitä huominen tuo tullessaa? Masamanin elämän ollessa kyseessä, on kaikki mahdollista.)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: "Get up!!!"

Viestin lähetti masaman
Emmää sille Jaska85 jaksa enää soittaa, kyl se huomennaki o hengissä, mikäs pahan tappais??
Tänk juu veri mats!
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
*poppia*
*crash*

No voi piip. Clubille menossa perjantai-iltana ja taas niin tutussa tilanteessa. Ai, pääsin mä sittenki clubille, menin vaa suoraan ikkunan läpi. No, käy se niinki. Ai, tuli häätö, morjens. Ja poppi vinkumaan. Seuraava pleissi. Eiku mä meenki OT Groundille ja soitan kaikki joukkekaverit sinne. Eiku en mä Clark Kenttii sieltä Ibizalta viitti. Tai no miksei, ilman oviaki pystyy ajamaan ja tuulilasin puuttuminen tuo semmosen mukavan pienen tuulenvireen.
"Moro Kentti, hilpaseppa OT Groundille, pidetää pikku perjantaipartyt siellä."
"Mites mä täältä Ibizalta tuun?"
"Sä missään ipitsalla oo. Sä haluut vältellä mua. Sä tuut, mä tuun hakeen sut himasta just nyt heti."
"No myönnetään, tuu tuu..."

*poppia*
*crash*

Täsähän se asuu. Mä en tota seinää maksa! Enkä kyl kattoakaan sen puoleen. "Clarkki tänne!" .... "SÄ TUUT ÄIJÄ SAMANTIEN!"
Se on siellä. Mä tongin koko talon ympäri.
Blah, tais se sinne Ibizalle sittenki lähtee. Ei täsä sit peetäkään, muiden pitäis olla jo OT:llä.

*poppia ja paljon kovempaa*

"Masaman, what's up?"
"Mä en oo oikeen hyvässä kunnossa."
"No kyl se hoituu. Ota siitä."
"Tack."


No johan oli pileet. Ai, tosa onki se parkki misä Masaman nukku. No, tosa on se puskaki, mä levytän sinne.
Ja sit himaan.

*zzz*
*prrr, prrr*
"Salmine."
"Jaska, moro. Kiinnostaisko pikku reenit?"
"Miksei. Mihis aikaa?"
"Saman tien. Viikonloppuna matsit Tottenhamii ja Leicesterii vastaan."
"Just just. Tulossa oon."

Täsä mittää pysty kävelemäänkään. Ai tosa se portti onki, inside...
 
FC Jatkoajan Snowraven astuu vihdoin takaisin parrasvaloihin, oltuaan pitkän aikaa poissa median ulottuvilta. Suomessa hiljattain pikavisiitillä käynyt Snowraven kommentoi suomalaiselle medialle seuraavaa: "Taisi olla minulta vähän turha temppu kaataa se Boltonin Wallace vai kuka nyt olikaan. Tuomarit ovat kyllä aika susia, ja muutenkin se kolmen ottelun panna oli aika kohtuuton. Kiitos joka tapauksessa joukkueen managerille Jaska85:lle, jonka ansiosta kohtuuton kolmen ottelun pelikielto lyheni yhden ottelun pelikieltoon. Se voitto Aston Villasta tuli hyvään aikaan ja oli mukava vartioida maalia voitto-ottelussa. Kunnia voitosta totta kai koko joukkuelle. Kiitos myös faneille, jotka jaksavat tukea meitä myös huonoina aikoina!"
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä tää juttu on!?
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Vastaan kun näemmä kukaan ei ole muukaan ei ole sinulle ehtinyt.

Kyseessä on (ainakin) kolmas yritys pyörittää jonkun kotikoneella Championship Manageria siten että Valioliigaan on sisäänkirjoitettu FC Jatkoaika, joka koostuu Jatkoajan kirjoittajista. Osallistujalista on varmaan tuossa ensimmäisessä viestissä.

Tällä kertaa tätä (suuruudenhullua :) ) projektia vetää Jaska85 (kumartelua, kunnioitusta).

Toivottavasti selvensi?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Otteluraportteja

Chelsea-FC Jatkoaika

17.min. Liverpool ottaa pallon Stanicilta pois. Liverpool keskittää maalille jossa ikijokeri on aivan vapaana. Todella nätti Volley ja pallo verkkoon. 1-0

25min. Zola pitää palloa ja matkaa maaliin 25 jaardia. Zola tsippaa pallon Stanicille joka jatkaa päällään Gronkjaerille ja hän taas löytää boksissa vapaana olevan Petitin joka puskee päällään Gudjohnsenille joka jatkaa suoraan ilmasta 1-1 tasoituksen.

59min.
Petit ottaa pallon ja jatkaa tyhjään tilaan FCJ:n puolustuksen taakse. Tämän jälkeen alkoi raju juoksukilpailu Juze vastaan Gudjohnsen. Muut ihmiset kentällä rupesivat lyömään vetoa kumpi voittaa. Itse pistin 1900 puntaa seuran rahoista Gudjohnsenille. Eidur voitti ja ohitti siinä samalla maalivahdin. Peli 2-1 joka jäi myös lopputulokseksi.

FC Jatkoaika

Hamraan 8
Eagle 7
Clark Kent 7
Tj 6 (pois 66)
Vilpertti 7
ikijokeri 7 (pois 66)
Liverpool 7
Sampe 6 (pois 66)
Juze 8
voittaja 6 (c)
Kimmo 7

Littune 6 (sisään 66)
Ruoto 7 (sisään 66)
Bisnesman 7 (sisään 66)
Manic
Snowraven

Tilastot

Laukaukset 18-5
Kohti maalia 12-3
Ohi maalin 6-2
Vaparit 8-16
Sisäänheitot 11-5
Rikkeet 9-1
Paitsiot 7-8







liigaCup-matsi

Sheff Wed-FCJ

39min. Voittaja puskee kulmasta 1-0
69min. Vilpertti ottaa Cranelta pallon pois ja pistää pömpeliin. 2-0
75min. Voittaja saa pallon boksiin Juzelta ja nätti laukaus ohittaa Pressmanin. 3-0
84min. Ekoku ohittaa masamanin ja ampuu kavennuksen 3-1

Tilastot

Laukaukset 9-9
Maalia kohti 3-6
Ohi maalista 6-3
Kulmat 4-2
Vaparit 7-3
Sisään heitot 4-11
Rikkeet 2-3
Paitsiot 1-4

FCJ

Hamraan 7
masaman 8
Clark Kent 8
Tj 7
Vilpertti 8
PKrJ 7
Liverpool 7
Sampe 7
Juze 8
voittaja (c) 8
Kimmo 7

Littune
Ruoto
Manic
Bisnesman
Juha Salminen










FCJ-Tottenham

26min. Ferdinand voittaa Belenosin pallontavoittelu tilanteessa ja puskee pelin numeroiksi 0-1

38min. Littune löytää Kuninkaan joka kääntyy pallon kanssa. Kunkku löytää oikealta Belenosin joka jatkaa HABS # 11:lle joka lähtee pallon kanssa nousuun laitaa pitkin ja syöttää matalana Kemulatorille joka pistää pallon pömpeliin 1-1.

73min. M@rko 77 syöttää luistimille joka pyrkii potkimaan eteenpäin mutta koittakaapa itse mennä luistimilla nurmikkoa pitkin. On nääs pikkusen vaikeeta potkia! Luistimet syöttää loistavasti Kemulatorille joka tekee jo toisen osuman pelissä ja tilanteeksi saatiin 2-1.

Tämä jäi myös lopputulokseksi.

FCJ

Hamraan 8
Belenos 6 (pois 82)
Durable 8
M@rko 77 (c) 9
Littune 9
Bisnesman 7
Luistimet 8
Kuningas 7
HABS # 11 8
Kemulator 9
Siili 6 (pois 82)

Tsei_tsei
Zame
Werther
Vilpertti 7 (kentälle 82)
Ruoto 7 (kentälle 82)

Tilastot

Laukaukset 9-8
Maalia kohti 4-7
ohi maalista 5-1
kulmat 1-4
Vaparit 8-12
Sisään heitot 4-16
Virheet 3-3
Paitsiot 9-5













FCJ-Leicester

58min. M@rko 77 ampuu vaparin suoraan Rowett:in jalkaa josta se muuttaa suuntaansa ja lopputulokseksi saatin 1-0

Tilastot

laukaukset 8-3
maalia kohti 4-2
ohi maalista 4-1
kulmat 2-1
vaparit 11-8
sisään heitot 6-12
Rikkeet 0-3
Paitsiot 8-8

Arvatkaa olisiko ollut hauka olla jossain muualla kuin seurata vuosituhannen huonointa futimatsia.

FCJ

Snowraven 8
Vilpertti 9
Pioneer 8
M@rko 77 8 (louk 59)
masaman 8
PKrJ 8
Luistimet 7
Sampe 8
Juze 8
Kemulator 7
StevieY 7

Werther
Hamraan
ikijokeri
Zame (kentälle 59)
Littune





Uutiset: M@rko 77 on poissa 3 viikkoa.









Liiga-cup

FCJ-Stockport

50min. Pioneer syöttää StevieY:lle joka ohittaa maalivahdin ja siirtää kotijoukkueen 1-0 johtoon.

53min. Kuningas ampuu riparista 2-0. Kunkun eka maali FCJ:ssä

57min. Juha Salminen keskittään Kunkulle joka tekee jo toisen maalinsa ja pelin lopputulokseksi 3-0

FCJ

Hamraan 7
Manic 9
Pioneer 8
Juze (c) 8
Littune 8
ikijokeri 7
PKrJ 7
Juha Salminen 8
HABS # 11 8
StevieY 8
Kuningas 10

Tilastot

laukaukset 9-4
Maalia kohti 6-0
ohi maalista 3-4
Kulmat 4-0
vaparit 11-6
sisään heitot 10-8
rikkeet 3-6
Paitsiot 3-5

Tässä olisi seuran Statseja.

EDIT: pelin tason nousuun löytyy myös syitä. Muutin taktiikkaa hiukan nousevia puolustajia suosivaksi. Joukkue on myös oopinut pikkuhiljaa pelaamaan ja pidän tällä hetkellä realistisena että saavutamme sijoituksen 3-7.
 

Liitteet

  • kaikki.txt
    13,8 KB · kertaa luettu: 363
Viimeksi muokattu:

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Statseja liigasta
 

Liitteet

  • kaikki liigasta.txt
    13,5 KB · kertaa luettu: 869
Langan päästä tavoitettu Snowraven kertoo olevansa pettynyt tienaamansa peliaikaan FC Jatkoajassa. Snowraven kertoi myös epäilevänsä sitä, että annettuaan tämän lausunnon julkisuuteen joukkueen manageri Jaska85 saattaisi pidättää häneltä myös yhden tai viikon palkan. "Ymmärrän kyllä, että Hamraan saa pelata 1. maalivahdin paikan arvoisesti, mutta toivoisin silti saavani myös hieman enemmän peliaikaa. En minä ahne ole, mutta toivon että Jaska85 olisi reilu minua kohtaan joka tapauksessa" Snowraven jatkoi vielä.

Sportpress Finland
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Snowravenille. Oot justiin ollut 3 ottelua edustuskelvoton. Ne lupasi liitossa lyhentää pannaasi mutta eipä sitten sitä tehneetkään. Yleisesti ottaen minä peluutan maalivahteja joka toisessa pelissä joten loppujen lopuksi tarkoitus olisi että molemmat veskarit olisivat pelanneet yhtä monta peliä.

Mutta eipä nuo lausuntosi paljon lisäboonuksia tuonut... :p
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kauden avausmaalit tulivat sitten, kauan niitä ollaan odotettukin. Tästä on hyvä jatkaa ja mikä hienointa, joukkueella on alkanut pelit kulkea paremmin.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Rangaistuspotkukilpailu.com -jalkapallosivuston päätoimittaja Patti Liemininjalle myöntämässään haastattelussa Kemulator kiittää saamastaan vastuustaan ja vaikka onkin hieman turhautunut kilpaillessaan useiden huikeiden kärkipelaajien kanssa arvokkaista peliminuuteista. Kemulator haluaa kysyä manageriltaan, onko hän harkinnut reservien peluuttamista esim. siten, että vuorotellen pelaajat saavat hakea peliaikaa reservistä ja ykkösmiehistöstä. Näin kaikille saataisiin enemmän peliaikaa.
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
erään fanin pitämällä fc jatkoaika-sivustolla ilmestyi eilen mielenkiintoinen haastattelu:

Haastattelija: Tänään meillä on FC Jatkoajan pelaajista haastattelussa joukkuueen nuorin pelaaja, Manic. Hieman yllättäen hänellä on kuitenkin joukkueen paras arvosanojen keskiarvo.
Manic, olet joukkueen nuorin pelaaja, onko tämä aiheuttanut paineita alkukauden aikana?

Manic: Eipä juuri. Joukkueen ilmapiiri on (melko) hyvä ja tunnen kuuluvani joukkueeseen.

H: Mitä mieltä olet manageri Jaska85:n peluutustyylistä?

M: Mielestäni Jaska osaa asiat ja uskon että jaskan johdossa taitoni kehittyvät tulevaisuudessa.

H: Olet päässyt tällä kaudella 3:ssa ottelussa kehiin? Mitkä ovat tunnelmat?

M: Niin, kaksi näistä ovat olleet liigacupin otteluita, joissa olen mielestäni onnistunut aika hyvin. Kolmas oli liigaottelu jossa tulin vaihdosta kehiin toisen jakson puolivälissä.

H: Miten uskot FC Jatkoajan pärjäävän loppukaudella?

M: Tietysti tavoitteenamme on sekä liigan mestaruus että cupin voitto, mutta kunhan nyt edes toinen noista toteutuisi niin asiat olisivat hyvin. Liigassa Jaska85:n mainitsemat sijat 3-7 ovat hyvinkin realistia.

H: Kiitos haastattelusta.

M: Eipä mitään.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Kemulator
Kemulator haluaa kysyä manageriltaan, onko hän harkinnut reservien peluuttamista esim. siten, että vuorotellen pelaajat saavat hakea peliaikaa reservistä ja ykkösmiehistöstä. Näin kaikille saataisiin enemmän peliaikaa.
Hmm. Selvitetäänpä hiukan ajatuksen kulkuani. 18 pelaajaa miehistöstäni on merkitty pelaavaksi reserveissä, mutta kun valitaan kokoonpanoa niin jokainen näistä pelaajista on ruudulla eli mulla on tämä include reserves päällä. Silloin reserveiden peleissä pelaa ne jätkät jotka seuraavassa matsissa ei pääse avauskokoonpanoon. Tässä tulee mukaan jotain tietoja reserveistä. esim. Clark Kent on pelannut tällä kaudella 4 reservien peliä ja tullut kentälle 3:ssa pelissä. Näissä peleissä hänellä on tehot 4+2 . Tämän lisäksi hän on pelannut 2 liigaottelua pisteillä 1+1. Näiden kaikkien lisäksi hän on pelannut 2 cup-ottelua. Kyllä kaikki pelaajat pelata saa, mutta näin ainakaan aluksi en vielä tee raportteja reserveistä, koska pitää aika kiirettä tämän edustuksen kanssa.
 

Liitteet

  • reservit.txt
    10,6 KB · kertaa luettu: 408

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaska85
Tässä tulee mukaan jotain tietoja reserveistä. esim. Clark Kent on pelannut tällä kaudella 4 reservien peliä ja tullut kentälle 3:ssa pelissä. Näissä peleissä hänellä on tehot 4+2 . Tämän lisäksi hän on pelannut 2 liigaottelua pisteillä 1+1. Näiden kaikkien lisäksi hän on pelannut 2 cup-ottelua. Kyllä kaikki pelaajat pelata saa, mutta näin ainakaan aluksi en vielä tee raportteja reserveistä, koska pitää aika kiirettä tämän edustuksen kanssa.

Psst. Jaska! Futiksessa lasketaan vain maalit ja tehot, ei maalit+syötöt. Tehopörssissä on sitten mukana maalit ja syötöt yhdessä paketissa.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Juha Salminen


Psst. Jaska! Futiksessa lasketaan vain maalit ja tehot, ei maalit+syötöt. Tehopörssissä on sitten mukana maalit ja syötöt yhdessä paketissa.
Jou mää tiedän sen. Tässä CM:ssä ne näkyy tuossa ja on mun mielestä ihan sopivat mittarit...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
"Kolmen viikon pakkolepo tuskaa"

M@rko77 joutuu olemaan loukkaantumisen takia pois pelikentiltä kolme viikkoa. "Tuo pakkolepo tulee olemaan tuskaa!" tietää M@rko77. Hän harmittelee sitä, ettei ole kunnolla päässyt joukkueeseen sisään. "Kolmen viikon pakkolepo ei tilannettani paranna. Näyttöjä olisi annettava, jotta vakiopaikka kokoonpanossa irtoaisi", hän tuumii.

OT-magazine
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kaikki on muuttunut...

Mut potkittiin pihalle, mutta tilalle tuli joku toinen Jaska85 joka sittemmin paljastui entiseksi manageriksi, mutta vain eri olomuodossa. Seura painii syvällä sumussa ja pelaajat tahtovat lähteä ja vihaavat toisia pelaajia. Tällä hetkellä syytettyjen listalla on mm. Vilpertti, masaman ja ennen kaikkea uusi manageri Jaska85. Seuran kurssia on ollut vaikea kääntää ja edellisen otteluraportin jälkeen olen pelannut peräti 14 ottelua. Tämän jälkeen otetaan iisimmin. Raportit tulee näiden pelien jälkeen myös muista jutuista mitä pelissä tapahtuu. Nyt väsään raportit loppuun ja illalla päästän ne sitten pihalle.

Suurin muutos tässä kaikessa on ollut se, että kaikki entiset peluutustavat on jouduttu muuttamaan koska pelejä nyt pitäisi voittaa ja jos meillä on taidoiltaan heikompi joukkue kentällä, niin turpaan on tullut varmasti. Olen erittäin pahoillani siitä että muutamat pelaajat eivät ole saaneet peliaikaa.

terv. Jaska85 (3:s manageri FC Jatkoajassa kaudella 2001-2002)

EDIT:Jäi muuten tältä päivältä tekemättä ne raportit. Pikakutsu töihin...ai miten niin töihin tämän ikäisenä? kiitos kysymästä! nin saatanan HYVIN!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös