Mainos

FC Jatkoaika - 2003 - perustaminen

• 3 250
  • 58

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vilpertti.

Hei, olen 23-vuotias QPR:n sen nykyiseen loistoonsa johdattanut huippumaalivahti, joka etsii uusia kokemuksia ja vaihtelua uralle. Pelikokemus on erittäin vankka, pari kertaa jopa oikeasti kentällä! Luonteeltani olen erinomainen kakkosmaalivahti, en valita vähäisestä peliajasta kovin helposti, vaikka välillä toki tekee mieli näyttämään missä kaappi pissii!

Olen erityisen hyvä reaktiotorjunnoissa käsillä ja jaloilla, mutta yleisessä torjuntatekniikassa on hieman parantamisen varaa. Jalkaisuuteni on oikea.

Numerotoiveeni on 19, huippujääkiekkoilija Tim Hunterin jalanjäljillä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moi!
Mä olen bisnesman, kakskyt jotain ja sinkku.
Olisin hyvä tiimiin koska osaan hoitaa vastustajat pois pelistä puhumalla. Vaikka olenkin naimaton.

Lempipaikkana hyökkääjä, mut keskikenttä ja puolustus käy myös. Olen molempi jalkainen, ja poikamies.

Pelinumerona 16. 22, 27 tai 33 käy kans jos muut on varattu. Sillä minä en ole.

ps. olen myös hetero!

Edit:
faktaa:
- Ikä 21 vee
- Pelipaikka D/M/A lcr
- Vahvuudet Voimakkuus ja potkuvoima
- Heikkoudet asenne ja nopeus
- Pelihistoria / -kokemus junioritasolla pelaajapersoona
- Luonne ailahtelevainen

Maajoukkue (suomen lisäksi) Nigaragua

Viimeksi muokattu:

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Chairman puuttuu peliin.

Olisi erittäin suotavaa, että ilmoittaisitte oman kansallisuutenne. Tuo ulkomaalaisvirasto laahaa mun perseessä kiinni ja enhän mä voi niille enää esittää, että kaikki meidän futaajat on suomalaisia ja sitten toi yksi samoalainen.

Eli mikäli en tehnyt vielä tätä tarpeeksi selväksi, niin koittakaa käyttää mielikuvitustanne oman maan keksimisessä, koska ei ole todellakaan hauskaa pelata suomella joka on täynnä Vilperttejä! esim. samoan maajoukkueessa on kyllä tilaa, samoin Afganistanin, tosin kaikki Osama Bin ladenin serkut pelaa siellä. Bin laden hyökkää, hän syöttää laitaan Bin ladenille joka keskittää suoraan Bin ladenin päähän, mutta pallo menee tolppaan! yhtäkkiä katsomosta kuuluu Fium fium ja kaikki huomaavat molempien tolppien kaatuuneen Ahmed bin ladenin (Osaman poika) leikkiessä uusilla radio-ohjattavilla lentokoneillaan.

Saksalainen tuomari Jörk Buss juniuur lähtee lahtaamaan Ahmedia ja siitä tulikin sitten sellainen ajojahti että...

EDIT: Rutskuvetsku..pistä mut joko Monacolaiseksi tai sitten Kiribatilaiseksi. Jos näitä ei löydy, niin tyydyn vaikka johonkin pieneen saareen tyynellä valtamerellä.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Chairman puuttuu peliin.

Viestin lähetti Jaska85
EDIT: Rutskuvetsku..pistä mut joko Monacolaiseksi tai sitten Kiribatilaiseksi. Jos näitä ei löydy, niin tyydyn vaikka johonkin pieneen saareen tyynellä valtamerellä.
Joukkueesta löytyy tällä hetkellä (hakemusten perusteella) yksi tsekki, yksi tanskalainen ja loput suomalaisia. Alessandro taitaa olla tuonne Brasilian suuntaan, entäpä Vaicildo?

EDIT. Ja hakemusten muoto löytyy tuosta ekasta viestistä. Mahdollisimman paljon tietoa heti alkuun, helpompaa luoda pelaajat.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä olen kotoisin Skinnarilan Vapaavaltion eksoottisesta enklaavista. Jos sitä ei löydy pelin tietokannoista, voi kotipaikkakunnaksi asettaa myös Sveitsin, sillä se on melko lähellä SVV:ta noin niinkuin luonnonoloiltaan, sekä poliittiselta ilmapiiriltään. Maantieteellisestikin samalla puolen pallukkaa.

Minun mielestä joukkueen olisi hyvä olla kotoisin kotikentältään. Vieraskentällä on ikävämpi pelata kotiottelut.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olen Suomessa syntynyt, mutta isäni on Norsunluurannikon muslimeja ja äitini Moldovan heränneitä. Koska olen pelannut yhden pelin Moldovan nuorisomaajoukkueelle, joudun edustamaan sitä myöhemminkin. Mutta olen siis Suomen kansalainen, vaikkakin minulla on Moldovan passi. Niin.

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
KOTISIVUNI perusteella olen paikasta nimeltä Long Beach, California. Eli jenkki, niin kauhealta kuin se kuulostaakin.

Vaicci#63

Jäsen
Re: Re: Chairman puuttuu peliin.

Viestin lähetti Ruutiveijari
entäpä Vaicildo
[/B]

Brasilialainen isä, portugalilainen äiti, mutta syntymämaa Ecuador.

Niin, jos seura perustetaan vaikka Englantiin, niin onhan se aika outóa jos yli puolet joukkueesta on suomalaisia...

Edit: oisin voinut pistää tän kansallisuuden siihe hakemukseen mutta olkoon...

Vaicci#63

Jäsen
Nostetaas ylös tätä ketjua.

Onko Chairmanilla tahi Mangerilla mitään uutta tiedotettavaa, entä kuinka monelle joukkueessa on tilaa?

Vieläkö on halukkaita pelureita?

Jotenkin olisin katsonut että maalivahteja ja pakkeja puuttuisi...

Rocco

Jäsen
- Ikä
- Pelipaikka
- Vahvuudet
- Heikkoudet
- Pelihistoria / -kokemus
- Luonne
- Vapaamuotoinen osuus (= managerin lahjonta)
- Mielipiteesi mihin joukkue pitäisi perustaa.

- Pistä 30 koska se on muutaman päivän päästä kohdalla muutenkin
- Puolustus
- Uhrautuvuus. Laukausten blokkaaminen. Esimerkillä johtaminen. Puolustushalukkuus.
- Lähes kaikki muut. Vasemmalla jalalla en osaa muuta kuin ottaa tukea maasta samalla kun oikea potkaisee. Myös juostessa joka toinen askel otetaan pakon sanelemana vasemmalla jalalla.
- Kotimaan alasarjan pelejä aika liuta. Yksi kausi Jamaikan I-divarissa, yksi kausi Kanadan III-divarissa.
- Jos tämä osallistuminen vaatii itse henk.koht. pelaamista jollakin systeemillä niin sitten meikäläisen voi jättääsuosista tekemättä. Jos tämä on tyyliin "kaikki pelaajat tehdään ja yksi pelaa ja kertoilee kuulumisia jollakin nettisaitilla" niin sitten mukana ollaan. Se oli ihan hauska olla mukana sellaisessa jääkiekko-aiheisessa liigassa. Olen miettinyt samanlaisen kiekkoliigan perustamista NHL2003:een.
- Englantiin, ilman muuta.

Ai niin, meikäläinen on niin suomalainen kuin vain ihminen voi olla.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pientä välipalaa

Managerin aika kuluu tällä hetkellä joukkuetta luomalla.

Joukkueeseen mahtuu pyrkimään vaikka toiset parikymmentä, tiimiin hyväksyttyjen määrää sen sijaan ei ole vielä päätetty lopullisesti. Oletettavasti mukaan otetaan sellaiset 22 kaveria.

Nopeasti nimilista läpi lukaisemalla tilanne vaikuttaa pahuksen hyvältä. Mainioita pelaajia portin takana koputtelemassa.

Pakkeja tarvitaan, varsinkin nousevia laitapakkeja. Tiimistä puuttuu selkeästi Roberto Carlos henkinen ikipinkoja.

Vaicci#63

Jäsen
Re: Pientä välipalaa

Viestin lähetti Ruutiveijari

Pakkeja tarvitaan, varsinkin nousevia laitapakkeja. Tiimistä puuttuu selkeästi Roberto Carlos henkinen ikipinkoja.

Jos ei löydy, voin hyvin hoitaa sen oikean laidan defensen. Ja kun nopeutta ja laukaisuvoimaa (oikea) sekä pelisilmää löytyy niin mikseí...

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
- Ikä: 20...6/4/1982....ämerikan apu :)
- Pelipaikka: puolustaja
- Vahvuudet: kaksintaistelut
- Heikkoudet: juoksupallot
- Pelihistoria / -kokemus: yliopistosarjoja....potkittiin pois, koska hilluin illat baarissa ja aamut pubissa.
- Luonne: tulisieluinen blondi
- Vapaamuotoinen osuus (= managerin lahjonta): Enhän mä mitään potkupallosta ymmärrä. Joskus olen TVstä sillon tällön nähny Beckhamin keskityksiä ja Tony Adamsin lihaleikkureita, joihin pelinsä perustaa. Tämä pölvästi potkii kaikkea mikä liikkuu. Ja potkii kaksi kertaa kovempaa, jos joku on erehtyny potkasemaan ensin. Viettää vapaa-aikansa baarissa, harjoitukset juomakorilla, pelit kuutamolla.

- Mielipiteesi mihin joukkue pitäisi perustaa....Virgin Island

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelaajat on luotu. Joukkue sijoitettu Englannin ykkösdivariin. Kattava ja läpiluotaava julkaisu try out -leirin alkamisesta odotettavissa jonkin ajan kuluttua.

Ruutiveijari toivottaa kaikki tervetulleeksi FC Jatkoajan organisaatioon.

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Nimi: Socrates Jr.

Ikä: syntynyt 16.7.1984 = 18

Pituus: 185cm

Pelipaikka: oikea laitahyökkääjä, piilokärki

Vahvuudet: Hyvä potku-, syöttötekniikka, pelisilmä, nopeus(varsinkin lähtö). Hyvänä päivänä maaginen, voi ratkaista pelejä yksin

Heikkoudet: Taiteilija luonne, taipuusyyttelemään omia, hermostuu tuomariin, sikailee huonopäivänä liikaa, korttialtis. Voi ratkaista huononapäivänä pelin tyhmällä teolla ja laiskuudella.

Pelihistoria & -kokemus: palloilua jo 5vuotaasta lähtien, peliura oli katkolla 15vuotiaana, kun sopimusta ei syntynyt, nyt viimekesänä viimein taas onnistui ja peli alkoi kulkea.

Luonne: Taiteilija, harhauttelee ja menee yksin jos siltä tuntuu, tietyllä tuulella ratkaisevia syöttöjä. Jos peli ei suju syyttelee muita, ristiriitainen persoona. rajaton itseluottamus.

Vapaamuotoinen osuus (= managerin lahjonta): Jos managerilla on uskallusta ottaa riski niin suosittelen, floppaa vääärässä ympäristössä, tarvitsee peliaikaa ja kavereidenkin luottamusta, mutta riskinarvoinen hiomaton timatti.

Mielipiteesi mihin joukkue pitäisi perustaa: Kaikki sopii missä palkkaa maksetaan ja alkoholi virtaa

ainiin, Kansallisuus, Suomi/Brasilia

EDIT : enpä huomannut päivämääriä, no jos pääsee vielä mukaan

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Re: Re: Pientä välipalaa

Viestin lähetti Vaicci#63
Jos ei löydy, voin hyvin hoitaa sen oikean laidan defensen. Ja kun nopeutta ja laukaisuvoimaa (oikea) sekä pelisilmää löytyy niin mikseí...

Eiköhän tehdä heti kuviot selviksi Vaicci? ;-) Minä nousen laitaa pitkin ja jätän sulle paikkoja siihen 25m kohdalle, josta saat sitten tykitellä mielesi mukaan. Siinä on vastustajan vasen laita rikki revitty kerran jos toisenkin kun me päästään vauhtiin!

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: FC Jatkoaika - 2003 - perustaminen

Viestin lähetti Socrates
EDIT : enpä huomannut päivämääriä, no jos pääsee vielä mukaan
Kuun loppuun asti voi ilmoittautua mukaan. Eli reilusti olit aikarajojen sisällä vielä.

Vaicci#63

Jäsen
Re: Re: Re: Pientä välipalaa

Viestin lähetti teemu_s
Eiköhän tehdä heti kuviot selviksi Vaicci? ;-) Minä nousen laitaa pitkin ja jätän sulle paikkoja siihen 25m kohdalle, josta saat sitten tykitellä mielesi mukaan. Siinä on vastustajan vasen laita rikki revitty kerran jos toisenkin kun me päästään vauhtiin!

Kelpaahan tuokin :)

Ruutiveijari, eli siis try-outilla ratkaistaan ketkä pääsevät joukkueeseen?

Ja jos joukkueelle tulee "omat" kotisivut, kuka niitä ylläpitää?
Ja tuleeko sellaisia edes?

Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Re: Re: Pientä välipalaa

Ruutiveijari, eli siis try-outilla ratkaistaan ketkä pääsevät joukkueeseen?

Ja jos joukkueelle tulee "omat" kotisivut, kuka niitä ylläpitää?
Ja tuleeko sellaisia edes? [/B]

Muutama harjoitusottelu kertoo enemmän kuin pari ruudullista hakemus tekstiä, näin uskon. Samalla testataan vähän ihmisten innokkuutta koko projektia kohtaan.

Kotisivuja ei FC Jatkoajalla ole koskaan ollut (ainakaan kunnollisia). Aina siitä on puhuttu mutta intoa ei ikinä ole löytynyt. Mielellään Jaska85:n kanssa varmasti vastuu moisista jollekin luovutetaan, ellei Jaska itse halua alkaa niitä ylläpitämään?

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tuosta kotisivu -hommasta oli puhetta jokin aika sitten. Katsotaan, nyt mitä tapahtuu sen suhteen mutta periaatteessa sen pitäisi kyllä onnistua. Jos nyt kuitenkin ensiksi lähdetään siitä, että saataisiin liiga alkuun ja hommat kuntoon.

raksipoi

Jäsen
Hei!Olen vaikka 15 vuotias lupaava playmaker pelaan siis hyökkäävänä keskikenttänä.Minun vahvuus on ettei minulla ole heikkouksia(Paitsi puolustustyöskentely).Voin raataa töitä keskikentällä tai kupata kunnian tekemällä kaikki maalit.Jos sanotaan suoraan olen paras kaikessa mihin ryhdyn ja kaiken lisäksi VAATIMATTOMIN.Pelaan Tervareissa ja olen mm. Pohjois-Suomen piirimestari tekniikassa.Luonteesta sen verran että kuuntelen valmentajaa hyvin ja olen todella vaatimaton kuten aikaisemmasta tekstistä huomaa(Et kuule minkäänlaista sarkasmia äänessäni).Olen kuten monet Brasilialaiset en pärjää jos en saa koskea palloon.Osaan hakea paikkaa todella hyvin.Joukkue pitäisi perustaa jonnekin missä saa paljon massia.Ainiin vielä nimi:Olkoon se nyt vaikka Juandro

kansallisuus:Suomi/Turkki

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Syntymäaika 31.07.1979
Pituus: 189
Kansalaisuus: Zimbabwe/Englanti
Kielet: Sujuvat englanti, saksa. kohtalaiset: shona

Hararen Valkoinen Torni, pelannut läpi junjorimaajoukkueet, joissa 1 afrikan mestaruus. Mukana myös aikuisten maajoukkueessa. Alun perin puolustavana keskikenttämiehenä aloittanut peluri on joutunut myöhemmin palaamaan paljon myös puolustuksessa. Nykyinen pelipakka onkin paljolti joukkueesta riippuvainen. D/DM L/C. Täysvasurina oikealla puolella pelaaminen voi tuottaa ongelmia.

Vahvuudet: Hyvä puolustuspeli, taklaaminen, tarkat syötöt, hyvät keskitykset ja kaukolaukaukset.

Heikkoudet: Pituuteen nähden heikko pääpeli, ei turhan nopea, pallon kuljetus.

Pelihistoria

1997-1998 Dynamos (Harare, Zimbabwe)
1998-1999 Dynamos
1999-2000 Kaizer Chiefs (Johannesburg, E-Afrikka)
2000-2001 Kaizer Chiefs
2001-2002 Hamburger SV (Saksa)

Dynamoissa ja Chiefeissä avauskokoonpanossa lähes koko ajan. Saksassa harjoittelu ei kiinnostanut ja pois pitäisi päästä. Toivottavasti FC Jatkoaika pelaa englannin I divaria tai liigaa, koska sinne on aina tehnyt VTVH:n mieli.

Pelinumero toiveet: 8:lla on aina pelattu paitsi Hampurilaisjoukkueessa antoivat numeroksi 32 joka ei ole jalkapalloilijan numero ollenkaan... 8 on toive 5,6 ja 7 käyvät myös.

Edit: Vielä sen verran lisää, että tottunut kantamaan paljon vastuuta joukkueessa. Jos ei pääse pelaamaan niin voi olla, ettei mikään muukaan kiinnosta. Saksassa kävi juuri näin. Harjoittelu kiinnostaa jos harjoitukset pidetään ihmiselle sopivaan aikaan... eli ei aamulla.

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli Ruutiveijari, mukaan siis ehtii vielä?

Jos haluutte lisää kunnon pelimiehiä, niin älkää ainakaan suoralta kädeltä mua pudottako joukkueesta.

Iker, syntynyt 7.11.1981, nykyään valko-venäläinen lupaus.
Sen jälkeen, kun Espanjan maajoukkuepaikka alkoi näyttää epätodennäköiseltä, lähdin Real Betisin junioreista kirjoille Valko-Venäjälle, ja sain kansalaisuuden.

Oikean ja vasemman laitalinkin lisäksi pystyn hoitamaan myös keskikentän keskustan, eli midfielder/attacking midfielder (right, left, center) Tosin huomautan, että käytössä on vain oikea jalka, joten oikea puoli mieluisampi.

Kielinä espanja ja englanti, heikko venäjä.

Vahvuuksina loistava juoksuvoima ja nopeus, keskitykset lähtevät oikealla jalalla pekhamimaisella tarkkuudella. Myös vapaapotkut ovat yleensä olleet minun heiniä.

Puolustuspeli kuuluu heikkouksiini, enhän koskaan ole pakkina pelannut, eikä se täten myöskään oikein jaksa kiinnostaa keskikentältä käsin. Myös pääpeli on ehdottomasti suurimpia puutteitani.

Pelihistoria: Ottelut Maalit

1997-98 Betis B 23 6
1998-99 Betis B 31 9
1999-00 Dinamo Minsk 21 5
2000-01 Dinamo Minsk 26 3

Maaotteluita valkovenäjän paidassa 9, joissa ei maalia toistaiseksi, sitäkin enemmän keskityn siihen syöttelyyn.

Pelinumerolla ei ole väliä, kunhan se on 32. :)

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
FC Jatkoaika, leiritys miehistö:

Vaicildo, puolustus/keskikenttä, Brasilia/Ecuador
Voittaja, puolustus, Tanska
ZD, hyökkäys, Tsekki
Gleb, puolustus/keskikenttä, Ukraina/Englanti
luistimet, piilokärki, Suomi
teemu_s, keskikenttä, Suomi
Manic, keskikenttä, Suomi
Footless, puolustus, Suomi/Moldova
Snowraven, maalivahti, Suomi
King, keskikenttä/hyökkäys, Suomi
Mike, keskikenttä, Suomi
odgers, puolustus/keskikenttä, Suomi
Juha Salminen, hyökkäys, Suomi
Mazza, puolustus, Suomi
Sampe, puolustus/keskikenttä, Yhdysvallat
masaman, puolustus, Suomi
Miika, keskikenttä/hyökkäys, Suomi
Pioneer, puolustus/keskikenttä, Suomi
Alessandro, puolustus/keskikenttä, Italia
Damien, hyökkäys, Suomi
Espoon Siniset, keskikenttä, Suomi
SS88, puolustus/keskikenttä, Suomi
vilpertti, maalivahti, Sveitsi
bisnesman, puolustus/keskikenttä/hyökkäys, Suomi/Nigaragua
Rocco, puolustus, Suomi
Jland, puolustus, Yhdysvallat
Socrates, keskikenttä/hyökkäys, Suomi/Brasilia
Juandro, keskikenttä, Suomi/Turkki
VTVH, puolustus/keskikenttä, Zimbabwe/Englanti
Iker, keskikenttä, Valko-Venäjä

Pelaajia yhteensä 30

Unohtuiko listasta joku? Tarkistakaa tietonne myöskin. Ja vielä voi ehdottaa muutoksia/lisäyksiä omaan pelaajapersoonaansa.

Try out -leiri järjestetään Townsend Meadow areenalla, Warwickissa. Areenaa normaalisti pitää kotipaikkanaan Racing Club Warwick. Ajo-ohjeet saatte FC Jatkoajan toimistolta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy