Viestin lähetti Ruutiveijari
- Ikä
- Pelipaikka
- Vahvuudet
- Heikkoudet
- Pelihistoria / -kokemus
- Luonne
- Vapaamuotoinen osuus (= managerin lahjonta)
- Mielipiteesi mihin joukkue pitäisi perustaa.
Hakemuksia otetaan vastaaN ainakin tämän kuun loppuun asti. Riippuen siitä, herääkö kiinnostus peliin vielä kerran miten suurena. Hakemuksen tarkoituksena on testata vähän pelaajien kykyä osallistua itse peliinkin.
Joten - antaa tulla.
I'm back!! Vuosi on vierähtänyt ja taas on uutta seuraa vaille Masaman. Perkele soikoon, jotta meni viime kausi hiukan persiilleen niitten saattanan lontoolaisten kanssa, jos joku nyt edes hiukkasen myötäilis ja säälisi vanhaa konkaria....
NO, perustelut sille, että miksi minun tulisi tulla valituksi joukkueeseen: Kontakteja välttämätön etutoppari, jonka vahvuuksia ovat liukutaklaukset. Heikkouksia onkin sitten seuraavanlaisia: Nilkat pyörii kuin tuuliviirit eli loukkaantumisherkähkö. Saunailloista voi mennä pari kolme viikkoa, kun tullaan takasin sorvin ääreen, jos ollaan vaan hengissä. Ja luonnollisesti olen "tuulen nopea" liikkeiltäni, mutta tässä kohtaa nuo liukkarit astuvatkin kehiin. Hitaat jalat, mutta varmasti tuntuu jos kohalle osuu:)
ja mitäs seuraavaksi.... ikä? no vaivaiset 22, mutta olo on kuin 40-sellä duunarilla
Kokemusta on useista kymmenistä saunailloista ja olenkin lähinnä kunnostautunut niíssä pippaloissa joissa tarjoillaan ilmaasia juomia. (pikku vihje!) jotta näin saa meikämannen ainakin pysymään joukkueessa, hehee...
Luonne on lupsakka jutuniskijä, ei mikään tiukkapipo, mutta kentällä hirmuinen mussuttaja, jos tuomari tekee yhdenkin virheen. Hakee aina lievää henkistä yliotetta vastustajasta suoranaisesti puhtaalla vittuilulla:)
Joukkue tulee perustaa täysin hyökkäyspeliin. Meillä ei peruutella, perkele ja ehdotankin jo heti alkuunsa taktiikaksi 4 pakkia, 3 keskikentälle, laidat nousemaan ylöspäin vasempi laitaa pitkin ( siis keskelle kentää kuitenkin!) keskelle joku rappaaja joka myisi oman äitinsäkin jotta voittaisi! Oikealle nousuja keskelle kärjen taakse ja tietenkin kun suomalaisia ollaan niin piilokärki kahden Strikerin taa ja homma alkaa olla selvä.
Korostan, että joukkuuen sisäinen moraali kentällä tulee olla korkea ja jos ei kulje niin raa'asti vaihtoon! Vaikka olisi kuinka tähti! Mitä enempi yhteisiä laivareissuja, sitä enemmän meininkiä kentällä kaverin avuksi!
Haluan tuoda myös ilmi sen, että jos minut valitaan treenileirille, niin olen valmis "hoitelemaan" sen paskakasan joka Teitä arvoisa manageri on kiusannut siellä kaupungin päällystyssö, lyömällä kapuloita rattaisiin uuden ja ah niin ihanan pikku "yökerhon" perustamista käsittelevissä istunnoissa....
Kova kovaa vasten! Jumi on voimaa ja katso vielä tuohon nimmariin tuossa alhaalla...