Sergei Fedorov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
niin onko Saarelainen loukkaantunut? kun missään ei ole tietoa ja hän ei ole pelannut yhtään harkkapeliä huomasin tuossa just kun olin painanut "Vastaa" nappulaa :D
niin onko Saarelainen loukkaantunut? kun missään ei ole tietoa ja hän ei ole pelannut yhtään harkkapeliä huomasin tuossa just kun olin painanut "Vastaa" nappulaa :D
Viime pelissähän tuo pelasi. Nou hätä.niin onko Saarelainen loukkaantunut? kun missään ei ole tietoa ja hän ei ole pelannut yhtään harkkapeliä huomasin tuossa just kun olin painanut "Vastaa" nappulaa :D
HUH! ois muute tää kisa jo tässä alakuunsa miun osalta :DViime pelissähän tuo pelasi. Nou hätä.
Pelkäsin, että Knapilla tai Evertonilla olisi ollut ymmärrys ottaa nenäni edestä kahden edellisen kauden luottopakkini. Onneksi ei ollut.
Sakari Turtiainen, Kiekko-Espoo.
Kuten hienosti sanotaan, Win-Win -tilanne. Olisivat minullekin kelvanneet Ahola ja Tyni, Turtiaisen jälkeen. On mielenkiintoista vertailla noiden herrojen tehopisteitä tulevalla kaudella.Mutta tämähän meni aika sopuisasti nappiin, kun molemmille löytyi haluttu pakki rosteriin. Toki ihan mielelläni olisin ottanut koko kolmikon Aholan, Turtiaisen ja Tynin, mutta ihan pelkkiä pakkeja ei kuitenkaan uskalla heti kärkeen vaan varailla.
Kuten hienosti sanotaan, Win-Win -tilanne. Olisivat minullekin kelvanneet Ahola ja Tyni, Turtiaisen jälkeen. On mielenkiintoista vertailla noiden herrojen tehopisteitä tulevalla kaudella.
On mielenkiintoista vertailla noiden herrojen tehopisteitä tulevalla kaudella.
Tyni oli viime kaudella top-20:n joukossa.En pitäisi mitenkään mahdottomana ajatuksena, jos joku näistä tehopakeista olisi jopa koko kauden pistepörsissä top-20:n joukossa.
Randy Marsh teki varauksensa 12.43. Minun matematiikkani mukaan kuusi tuntia oli kulunut 18.43.taitaa olla parikymmentä minuuttia aikaa @LL90 :n valintaa varten 19:43 on kuusi tuntia mennyt. Tuo kolmen tunnin varausaika olisi hyvä ratkaisu, mutta kaikkien pitäisi olla tietoinen asiasta, ennenkuin se otetaan käyttöön.
Randy Marsh teki varauksensa 12.43. Minun matematiikkani mukaan kuusi tuntia on kulunut 18.43.
Onkohan meillä Turussa eri aikavyöhyke?Mulla ainaki näkyy 13.43. Mutta jatketaan, pistin varauksen.
Ehkei tarvitsisi enää odotella, vaan voitaisiin jättää hänet väliin.Ei ole @Mehilas näkynyt 4.8 jälkeen, joten en hirveästi panostaisi siihen että ilmestyisi ennen aamua. Kivaa odottelua taas :)
On. Ja on ollut ihan hyvä. Pakarinen kunhan palailee voi haastaa ykkösvahdin paikkaa jos Porterilla ei tartu. Jatkolakaan ei ole huono ollut.@Knap ootko ehtinyt näkemään Porteria? Sitä veskaria siis :D Onko ykkönen sementoitu?
Sama. Arvoin Levon ja Vertasen välillä, mutta ajattelin Levon olevan kuumempaa kamaa niin oisin voinut kummatkin saada. Vertaselle toki pahempi kilpailukin, eli paikka ei ole sementoitu jos ei lähde kulkemaan.Meni sitten @stemme mokoma nappaamaan Jere Vertasen justiinsa mun nenän edestä. Paljon on hyviä pelaajia varattu, mutta tämä oli eka mikä harmitti kunnolla, etten saanut joukkueeseen. Arvelin, että olisi menossa vasta nelos- tai vitoskierroksella. Veikkaan, että Vertanen on Ketterän kiekollisen pelin selkeä ykköspakki ja yksi koko kauden yllättäjistä.
Sama. Arvoin Levon ja Vertasen välillä, mutta ajattelin Levon olevan kuumempaa kamaa niin oisin voinut kummatkin saada. Vertaselle toki pahempi kilpailukin, eli paikka ei ole sementoitu jos ei lähde kulkemaan.