Fantasy Hockey Manager – JYP-Edition

  • 5 134
  • 109

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Täytyy sanoa, että itse varmaan jättäydyn leikistä pois, koska mulla tulee pätkiä jolloin ei tuu JA:ta avattua viikkoihin ja en halua olla pilaamassa muiden iloa vain välillä hakamussuttelemalla.
No mut videovalmentajan roolissa, ei se oo niin justiinsa. Tuut kertomaan niitä juttuja kun aika on!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Meikälle sopisi tuo joukkueenjohdon pesti: leppoisa sutkauttelija, joka osaa rillata ja menee aina eteenpäin. Johtajuusominaisuuksien osalta voinen puoltaa valintaani sillä, että oli se Jutikin kännissä ja sen osaan minäkin.

Toivon mitä kunnioittavammin tulevani huomioiduksi, kun valitsette tehtävään joka tapauksessa jonkun tyypin. Minä olen joku tyyppi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Pitää ottaa @Wraith kanssa ajatuksienvaihto tulevasta rungosta, aloite toki UTJlla, laita vaikka yksityisviestiä ja käydään tilannetta läpi, ennenkuin töötätään tänne näkemyksiä niiden ajatusten pohjalta, toki TJn pitää myös homma hyväksyttää.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Meikälle sopisi tuo joukkueenjohdon pesti: leppoisa sutkauttelija, joka osaa rillata ja menee aina eteenpäin. Johtajuusominaisuuksien osalta voinen puoltaa valintaani sillä, että oli se Jutikin kännissä ja sen osaan minäkin.

Toivon mitä kunnioittavammin tulevani huomioiduksi, kun valitsette tehtävään joka tapauksessa jonkun tyypin. Minä olen joku tyyppi.
Ei tarvii sanoa sanaakaan enempää, you're hired! Kunhan et kaadu mestaruskoneen rappusissa sitten Oulussa.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei tarvii sanoa sanaakaan enempää, you're hired! Kunhan et kaadu mestaruskoneen rappusissa sitten Oulussa.
Jesss - unelma tuli todeksi!

Mitä jälkimmäiseen seikkaan tulee, juuri tällä hetkellä en valitettavasti voi kommentoida asiaa ja tiedotamme asiasta myöhemmin.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Mutta jotta että, homma ei mene ihan huumoriksi, niin oikeasti haluaisin, että saataisiin osallistujat pelaamaan yhteen ja rakentamaan kuvitteelinen organisaatio (okei 120 miljoona budjetilla) pelaamaan yhteen. Ehkä jos kuitenkin pitäydytään realismissa, eli nykybudjetin raameissa. @Hieroja voi rahoittaa kuitenkin hallin rakennuksessa.

Idea on, että luodaan oikeasti yhdessä kausikohtaisesti meidän fanien näkemyksen mukainen JYP. Tämä vaatii kaikkien osallistujien yhteistyötä ja jos tämä ei tunnukkaan toivotulta vastuulta, voi vielä perääntyä.

Ja ei, tämä ei ole vakavaa hommaa. Kunhan koitetaan yhdessä luoda jotain, mitä ME nähdään JYPissä. Mutta ei vedetä hommaa kuitenkaan ihan huumoriksikaan. Se mikä tässä mua kiinnostaa on se, että pelataan tätä fantasiapeliä yhdessä roolien mukaisesti, kukaan ei astu toisen varpaille.

Pointti oli, että koitetaan, mutta ei mitään ihan överikakkelia. Ja keskenäinen keskustelu eri vastuualueiden toimijoiden välillä, eli vuoropuhelua ja päätöksiä. Ja kaikki muistaa oman asemansa!

Tästä tulee niin hauskaa!
Ok. Viestintä (50% vastuusta).
1) Meidän pitää päättää palstaveljen kanssa kumpi kantaa viestinnän päävastuun ja kumpi tukee siinä.
2) JYPn viestintä strategian laadinta. Markkinointi viestintä ja häiriötilanneviestintä (kriisiviestintä) erotellaan erillisiksi asioiksi.
3) Viestintä keskitetään, kaikki viestintä olipa se sitten markkinointia tai toimitusjohtajan lausuntoja käy viestinnän ihmisten pöydällä ennen julkaisulupaa. Tässä neuvotaan yksityiskohtia.
4) Viestintätiimin tehtävä ei ole kirjoittaa sisältöä kenenkään puolesta, mutta ohjata oikeaan suuntaan kylläkin. Tästä syystä viestintä syntyy vastuullisten toimijoiden tavoitteesta kuten esimerkiksi: toimitusjohtaja vastaa hänen tontilleen kuuluvien asioiden kommentoinnista, valmentaja pysyy omalla tontillaan, pelaaja omallaan. Mutta kaikilla pitää olla keskeinen ymmärrys niin arvoista, strategiasta kuin tavoitteistakin (kohderyhmiä ei pidä erotella, vaan viestinnän ydin sanoma on linjassa aina).
5) Tilanneymmärrys. Kun viestitään ulos sellaisesta aiheesta mikä näyttäytyy ulospäin oudolle, meillä on ainekset msinehaittaan. Tällöin viestintä tukee todellisuutta asioiden takana ja on sekä avointa että yhden luukun periaatteella toimivaa. Kaikki "kriisiviestintä" keskitetään sisällön osalta ja ne ketkä tulee asian kanssa ulos (kasvot asialle) on etukäteen valittu ja sivusta ei huudella.
6) Kun periaatteet on ymmärretty ja niistä on sovittu, laaditaan viestintä strategia. Sitä noudatetaan ja pikatilanteissa otetaan happea ennen kuin lausutaan mitään.
7) Rehellisyys. Kansa antaa anteeksi jos myönnät virheesi, mutta ei koskaan annan anteeksi jos jäät kiinni asioiden peittelystä ja vääristelystä.
8) Viilaan tätä kun olen seuraavan kerran selvinpäin.
 

Baldrick

Jäsen
Haluatko tehdä eroanomuksen Utj:lle? Toki videovalmentaja saa pitää puolestani loman, kun on sen ansainnut.
Työsopimusta ei ole vielä allekirjoitettu, joten perustan toiminimen ja voin toimia osa-aikaisena konsulttina ostopalveluna. Ja ettei kukaan kuvittele, että alan oikeasti videoita tuuttaamaan pihalle, niin konsultoiva apuvalmentaja lienee korrektimpi titteli :D
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Joku voisi hoitaa somepostaukset? Ehkä sellainen ”nuorempi” fani, joka on syntynyt vasta Chernobylin onnettomuuden jälkeen, toisin kuin useimmat muista, näin rivien välistä luettuna.

Firman tavoitteena lienee edelleen olla Euroopan johtava sosiaalisessa mediassa, joten siitä ei sovi edelleenkään tinkiä. Tiedotusvastaavana annan vapaat kädet irrotella somessa, korjataan sitten tarvittaessa lipsahdukset uutiskirjeessä ja ohjataan visaiset kysymykset rahoittajalle ja UTJ:lle.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kuulostaa roolien roolilta! Olutkypärät päähän, työturvallisuus ennen kaikkea. Tarvittaessa onnistuu myös vaihtaa tuote kypärässä muuhun alkoholipitoiseen.
Noh, kunhan pidät huolen siitä ettet haali itelles liikaa hommia. Jos alkaa tuntua siltä että on liikaa töitä yhdelle miehelle niin keksitään siihen joku ratkaisu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Susta voidaan minun puolesta tehdä olutkypärävastaava. Pitäähän työkavereista jonkun huolehtia.
Nyt kuulostaa roolien roolilta! Olutkypärät päähän, työturvallisuus ennen kaikkea. Tarvittaessa onnistuu myös vaihtaa tuote kypärässä muuhun alkoholipitoiseen.


Älkää perketi, tulee melkonen työmaa alkaa säätämään anniskeluluvat jäälle. Jos siis mönkkärihommiin lähdetään.... Toisaalta, käytäville ne nuvat on helppo saada joten. Hmm... Antakaa palaa!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Joku voisi hoitaa somepostaukset? Ehkä sellainen ”nuorempi” fani, joka on syntynyt vasta Chernobylin onnettomuuden jälkeen, toisin kuin useimmat muista, näin rivien välistä luettuna.
Eikös tämä ikäänkuin mene markkinoinnin puolelle, eli mun siiven alle. Oon syntynyt kaksi viikkoa ennen Chernobylin onnettomuutta, joten olenko epäkelpo? Ehkä jotain mutaatiota voi olla kehittynyt, mutta näen sen vain vahvuutena!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ennen kuin haen yhtään mihinkään rooliin niin on kysyttävä lounasseteleistä, kesälomista ja siitä minkäs ikäisenä teillä pääsee eläkkeelle?

Terveisin "se on ihan demo vaan".
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös