Urbaanin legendan mukaan Antti Kristiania ei saa antaa nimeksi lapselle. Mene ja tiedä.
No voihan helvetti, nyt meni suunnitelmat uusiksi. Tähän asti kaikki meni hyvin ja sitten tällaista tapahtuu.
Urbaanin legendan mukaan Antti Kristiania ei saa antaa nimeksi lapselle. Mene ja tiedä.
Pasi Kuikka? Pasi Toscana?Suomalaisista nimistä voisi kelvata vaikkapa Pasi "Kuntterin Pasi" Kuntteri
Tyttäreni on nimeltään Silja. Olen yrittänyt puhua hänelle, että ottaisi miehekseen jonkun Laineen.Jos olisin nainen, olisi nimeni Arja Laine. Siinä on vaan sitä jotain.
Kaverin kanssa joskus nuorina poikina päätettiin että "vii aar from rasha, pimppi rasha." Minä olin Pjotr Kullikova ja kaveri oli Sergei Slarbatsov.
Tyttäreni on nimeltään Silja. Olen yrittänyt puhua hänelle, että ottaisi miehekseen jonkun Laineen.
Tuosta tuli mieleen ne noin 30 vuoden takaiset yleisurheilun arvokisat, joissa 5000 (tai 10000) metrin mestaruudesta taistelivat Alberto Cova ja Francisco Panetta. Selostaja (oisko ollu Jokisen Juha) hoki kirivaiheessa, kun ohittivat toisiaan koko ajan, että "Kovaa, Panettaa, Kovaa, Panettaa..."Pjotr Kullikova? Tuossa on eittämättä kunnon identiteettikriisin makua, etunimi on miehen nimi ja sukunimi naisen sukunimi.
Kreikkalaiset nimethän ovat samankaltaisia. Traianos Dellas, Mikis Theodorakis, Kusetins Euros...Vilautas Gullis...
Minulla on myös mielikuvitusystävä, Sodomitis Gomorratis. Hänella on iso nenä, ja hän omistaa pankkeja.Kreikkalaiset nimethän ovat samankaltaisia. Traianos Dellas, Mikis Theodorakis, Kusetins Euros...
Totta. Miehen sukunimi ei tässä tapauksessa voi päättyä a-kirjaimeen. Vaan Pjotrin olisi pitänyt ehdottomasti olla Galina. Ja mitäpä sitten vaikka Galinan ääni olisi kuulostanut Pjotrilta? Tuo ja amisviikset olisivat tuoneet vain uskottavuutta, jos Galinan olisi ollut tarkoitus tehdä uraa vaikka kiekonheitossa.Pjotr Kullikova? Tuossa on eittämättä kunnon identiteettikriisin makua, etunimi on miehen nimi ja sukunimi naisen sukunimi. Noh, ei se niin tarkkaa ole.
Jotenkin tuosta tulee mieleeni liettualainen muusikko Aningas Kulkoholi.Minulla on myös mielikuvitusystävä, Sodomitis Gomorratis. Hänella on iso nenä, ja hän omistaa pankkeja.
Perseensuti. Ei hajuakaan minkälainen kyseinen väline on, tai mihin tarkoitukseen sitä käytetään, mutta on hieno sana suomen yleiskielessä.
Aikanaan kun ei ollut paskapaperia oli ulkokäymälöissä perseensuteja, joilla pyyhkäistiin "enimmät" jäämät. Ei ihme, että taudit levisivät.
Olikohan näitä suteja enemmän, kuin yksi per käymälä? Luulisi, että olisi käytännöllisempää raapaista, vaikka sormilla ne "enimmät", kuin ottaa se paskainen suti siitä telineestä.
Kreikkalaiset nimethän