Kuinka paljon tappara.infossa liikkuu muiden joukkueiden kannattajia? Kuinka heihin suhtaudutaan siellä?
En tiedä, en ole sitä foorumia pitkään aikaan käyttänyt. Mutta kuinka muiden joukkueiden fanit liittyvät kiritiikin alkuperäiseen viestiin?
Kuinka paljon tappara.infossa liikkuu muiden joukkueiden kannattajia? Kuinka heihin suhtaudutaan siellä?
En tiedä, en ole sitä foorumia pitkään aikaan käyttänyt. Mutta kuinka muiden joukkueiden fanit liittyvät kiritiikin alkuperäiseen viestiin?
Aihe ei liene miellyttävin Tapparan kannalta,- sen huomaa "axenkin" viestin sisällön sarkastisella luonteella.
Jo aloitusviestissä mainitsin etten tarkoita sen valtavan lakanan alla olevia faneja,- vaan ns. taustafaneja.
Tiedä sitten totuutta, mutta entisillä virallisilla sivuilla suhtautuminen "toisinajattelijoihin" oli varsin torjuvaa.Kuinka paljon tappara.infossa liikkuu muiden joukkueiden kannattajia? Kuinka heihin suhtaudutaan siellä?
Uskokaa tai älkää, mutta on huiman iso määrä Tappara-faneja jotka eivät edes ole kuulleet tällaisten palstojen olemassaolosta ja hyvä niin koska tällaiset minun-totuuteni-on-se-ainoa-totuus-palstat antavat hieman väärän kuvan koko fanittamisesta. Itselleni tänne kirjoittelu toimii enemmänkin jonkunlaisena paineiden purkamisena sekä ajankuluna. Todellinen fanittaminen käydään ihan muilla keinoin.
Tekee mieli kysyä, että millä muilla keinoin?
Siten, että juodaan yläpesässä kaljaa joko siihen, kun menee niin hyvin tai niin huonosti, tai sitten ihan muuten vaan. Tai, että istutaan bussissa matkalla vieraspeliin...
Toki näillä ja muillakin sivuilla "keskustelu" on fanittamista, mutta halusinkin tuoda sen esiin, että tämä on todella pieni osa sitä vaikkakin se täällä usein surfaaville ymmärrettävästi hieman hämärtyy...
Itsellä ainakin jäänyt kiekkokirjoittelut tänne ihan vaan siksi etten jaksa vääntää jostain pikkunyanssista, kun liki aina löytyy (usein aggressiivisesti kirjoittava) "asiantuntija" jonka kanssa pitäisi ottaa ainakin kuuden viestin vuoropuhelu. Mulla ei vaan kestä pinna jos joka viestiä pitää kirjoittaa huolella ja rautalangan avulla selittäen - ja silti argumenttisi käännettään ylösalaisin sekundalaatikosta vedetyllä metaforalla.
Arvostan kyllä kirjoittajia jotka siihen debattiin kykenee, mutta mulla ei riitä sanallinen lahjakkuus ja varsinkaan aika.
Kun ei tänne kirjoittamisesta makseta palkkaa niin ei viitsi jatkuvasti postailla. Muutama kerta kaudessa riittää nykyään vaikka viestit tuleekin luettua melkein joka päivä.
Sniper kirjoitti:Itsellä ainakin jäänyt kiekkokirjoittelut tänne ihan vaan siksi etten jaksa vääntää jostain pikkunyanssista, kun liki aina löytyy (usein aggressiivisesti kirjoittava) "asiantuntija" jonka kanssa pitäisi ottaa ainakin kuuden viestin vuoropuhelu.
Arvostan kyllä kirjoittajia jotka siihen debattiin kykenee, mutta mulla ei riitä sanallinen lahjakkuus ja varsinkaan aika.
Eikös jääkiekon seuraaminen ja seuran värien tunnustaminen pitäisi olla enemmänkin sydämen asia, kun sellainen, mistä palkkaa pitäisi saada?
Oikeassa olet ja ilman palkkaa katsonkin nämä tulevat pleijarit peli kerrallaan paikan päällä aina kun se on mahdollista. Ja vielä maksankin siitä jonkin verran. :)
Tapparan faneille tietopläjäys. Oranssit peruukit ovat todella palovaarallisia. Hollannin viranomasten tekemän tutkimuksen mukaan 30 prosenttia myynnissä olevista oransseista peruukeista on syttymisherkkiä. Peruukit saattavat lehahtaa tulee vähäisestäkin tupakan tai sytyttimien aiheuttamasta kipinästä. Tämä oli pakko tiedottaa hymyssä suin sinne kiekkoilun kehtoon suomalaisittain heh...
Siksipä avotulen teko hallissa on kielletty toisin kuin jossain ihme nahkakuulakatsomossa.
Vaihtoehtoisesti kannattanee katsoa peiliin ennen kuin sen oranssin peruukin päähän iskee ja menee Tapparan peliin...
Miksi provosoitua jos olen nähnyt hallissanne fanikulttuurillisia helmiä? Kertooko tämä, että et itse arvosta fanienne toimintaa vai mikä nyt on hätänä? Ole ylpeä oranssitukista jos se sinusta on hienoa hämäläistä fanikulttuuria.Miksi näin sanot? Aivan turhaa provosoimista kenties? Mene sinä vain allekirjoituksesi mukaisesti n****maan dynamiittia.
Näyttäisi siltä, että Tappara menetti fanin. Surullinen tapahtuma, mutta niin odotettu. Eikä ne tähän pääty. Eikä se valitse, se ottaa,,,Oma valinta,- niin se kai on.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/10/741111