Fanituotteet rapakon takaa

  • 1 455
  • 13

#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Terve kaikille! Haluaisin tilata jenkeistä yhden lippiksen mutta rahtimaksut ovat kovat, jos oikein ymmärsin löytämäni amazon.com-sivuston perusteella. Kyseessä olisi siis Pittsburgh Penguinsin Reebok NHL All-Star Flexfit-lippis, jonka hinta on 21,99 $, johon päälle vielä rahtimaksu eurooppaan on 30 $ + 1,99 $ tavaramaksu. En ainakaan netistä löytänyt kyseistä lippismallia kotimaasta.

Kysynkin siis, että onko rahtimaksut tosiaan noin kovat ja mahtaisiko kyseistä lippistä löytyä suomesta jostain kaupasta?

Tässä kuva kyseisestä tuotteesta ja rahtitiedot toisessa linkissä:

http://www.amazon.com/Penguins-Reeb...sr_1_10/002-0349439-4692872?ie=UTF8&s=apparel

http://www.amazon.com/gp/help/seller/shipping.html/002-0349439-4692872?ie=UTF8&seller=AM1GB7VY8RPF9
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Itiksessä on yksi pikkukauppa mikä myy NHL-tuotteita, niin paitoja kuin hattujakin. Jos oikein muistan, niin se sijaitsee siinä S-Marketia vastapäätä, liukuportaiden vieressä, tavallaan "alapuolella".

Edit: Ja kyllä Intersportitkin myyvät, ainakin pelipaitoja.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Chip Whitley kirjoitti:
Itiksessä on yksi pikkukauppa mikä myy NHL-tuotteita, niin paitoja kuin hattujakin. Jos oikein muistan, niin se sijaitsee siinä S-Marketia vastapäätä, liukuportaiden vieressä, tavallaan "alapuolella".

Juu, mutta eikös se ole Tarjoustaloa vastapäätä. Näin minä sen muistaisin. Sama kauppa myy myös jotain HIFK:n ja Jokereiden fanikamaa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Turussa on kanssa yksi liike, joka ainakin ennen myi NHL-kamaa. Itse ostin sieltä Buffalon ja Miroslav Satanin pelipaidan. Ei se nyt ihan aito ole, mutta CCM-laatua kuitenkin. Olikohan sen liikkeen nimi Great Skate? Joku Turkulainen varmasti korjaa, jos on väärin tuo nimi.
 

#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kiitos vaan, mutta Turussa asustelen niin en viittis Hesaan saakka lähteä lippiksen jahtiin. :) Kyselen urheilukaupoista täältä sitten.
 

#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Wrighter kirjoitti:
Turussa on kanssa yksi liike, joka ainakin ennen myi NHL-kamaa. Itse ostin sieltä Buffalon ja Miroslav Satanin pelipaidan. Ei se nyt ihan aito ole, mutta CCM-laatua kuitenkin. Olikohan sen liikkeen nimi Great Skate? Joku Turkulainen varmasti korjaa, jos on väärin tuo nimi.
Jeps.. ehkä voisin sieltä muuten käydä kurkkaamassa. :) Kiitos.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Sabres #81 kirjoitti:
Juu, mutta eikös se ole Tarjoustaloa vastapäätä. Näin minä sen muistaisin. Sama kauppa myy myös jotain HIFK:n ja Jokereiden fanikamaa.

Joo, niin olikin. En ollut ihan varma, ruokakauppa kuitenkin =) En siis ole varma myydäänkö siellä juuri tuota hakemaasi hattua, uskon kuitenkin että jonkinlaista valikoimaa on.
 

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei se niin älyttömän helppoa ole tuo rapakon takaan tilaaminen,lainaan itseäni tuolta Blackhawks-ketjusta:

Yritin jo tämmöisiä pöksyjä tilata,mutta tuli vaan ilmoitus,että ei voida lähettää antamaasi osoitteeseen.Onko todellakin näin vaikeaa saada fanikamaa tilattua?No levyjä ja DVD:itä oon ainaki aiemminkin tilannut.

http://www.amazon.com/Antigua-Chica...=sporting-goods

Yritin myös muista verkkokaupoista,ei onnistu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wrighter kirjoitti:
Olikohan sen liikkeen nimi Great Skate? Joku Turkulainen varmasti korjaa, jos on väärin tuo nimi.
Great Skate Hockey Supply Company on kyseinen pulju. Aika nihkeästi sieltä paitoja tai lippiksiä nykyään löytyy, lätkäkamoja enimmäkseen.
#38 kirjoitti:
Jeps.. ehkä voisin sieltä muuten käydä kurkkaamassa. :) Kiitos.
Kannattaa kai se käydä tarkistamassa. Mesta sijaitsee kalevantiellä jossain nummenpakan suunnalla. Tarkempaa sijaintia en kyllä muista.

edit: tässähän se on mainittu. Kalevantie 17.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mina voin taalla asuvana jeesata tallasissa asioissa.

Tarkat ohjeet mita haluat ja hillot mun tilille Suomeen, niin kylla hoituu.

Privalla alkuun!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Myös kanadalainen River City Sports on kokeilemisen arvoinen. Sieltä löytyy myös hattusi, mutta maksaa pikkaisen enemmän ($27). Ehkäpä rahdit eivät kuitenkaan ole kolmekympin luokkaa. Kokeile.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kannattaa muuten tutustua millaisia tulleja tulee päälle jos tilaa esim. pelipaidan jenkeistä. Oma Bob Probertin authentic-paita meinasi tulla kustantamaan huomattavasti enemmän kiitos tullin mutta onneksi sen lähetti minulle eräs tuttu ja sain tullissa selitettyä että paita on lahja kaverilta joten siitä ei peritty tulleja. Jos olisi tullut myyntipakkauksessa missä kuitit yms. niin olisi napsahtanut tullit päälle.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Authentic-paitoja (eli ihan niitä virallisia paitoja fight strappeineen) jos haluaa ilman painatuksia, eli blancoina, niin niitä pystyy järjestämään mikä urheiluliike tahansa, jos henkilökunnalla riittää mielenkiintoa ja asiantuntemusta.

NHL:n virallinen shoppi on ihan hyväksi havaittu, toimitus nopeaa jne. http://shop.nhl.com/home/index.jsp. Tullit tulee tietysti päälle, mutta ei se ainakaan perus t-paidoissa ym. mikään julmettu summa ole.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tulipa muuten mieleen että joskusmuinoin ennen varsinaista nettisivuaikaa tilattiin kaverin kanssa jostain Saksan kaupoista tavaraa sopuhintaan. Kyse oli tosin NBA-tuotteista, mutta silloisessa katalogissa oli kyllä NHL-tuotteitakin.

Nimeä enkä muuta enää muista, googlella olen etsinyt jotain sopivia mutta ei ole löytynyt. Tämä siis ihan vain vinkkinä, jos joku jaksaa perusteellisemmin tutustua Saksan tarjontaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös