Mainos

Fanituotteet, pelipaidat ja logot – keskustelua Kärppien brändistä

• 7 082
  • 38

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Kärppien brändistä kun on kyse, niin laittakaa nyt herranjumala sille Pedolle tämä uusi premium kannattajapaita päälle. Pidin tätä ihan itsestäänselvyytenä kun tuo uusi paita julkaistiin, mutta vieläkin Pedolla on se "mainoksellinen ja logo navan kohdalla pienellä" -paita.

Jos nuo samat mainokset on pakko olla, niin brodeeratkaa nyt ainakin se logo siihen!

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Ai että, toiveeni toteutui ja tuo viime kevään pirun komea playoff-huivi tuli vakiovalikoimaan ilman playoff-tekstiä. Kärpät Fanihuivi Pohjoinen

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai että, toiveeni toteutui ja tuo viime kevään pirun komea playoff-huivi tuli vakiovalikoimaan ilman playoff-tekstiä. Kärpät Fanihuivi Pohjoinen
On kyllä helvetin hieno huivi ja ihan kohtuuhintainenkin, mitä tuossa muutamia seurakauppoja selasin läpi. Kyllä tuon voisi itselle hankkia joululahjaksi tai miksei aikaisemminkin?

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ompa hintava

Eikä ole. Mä ihan kateellisena katselin noita teidän jengin Game Worn-paitojen hintoja, kun meillä ne tosiaan maksavat tällä hetkellä sen 395euroa! Tepsillä myös maksavat muistaakseni halvimmat jo sen joku 499 euroa ja sitten taas ne nimimiesten, kuten Lindrothin ja Marjalan paidat näkyy olevan jo peräti 799!!

Mä kyllä kannustaisin kaikkia teitä Kärppien faneja hankkimaan nimenomaan just noita teidän pelaajien aitoja Game Worn-paitoja, kun kuitenkin noin komeita paitoja on ja vielä noin edulliseen hintaan niitä saatte, niin ei muuta kun hommaatte sen suosikkipelaajanne tai vaikka parinkin paidat, niin voitte aina niitä välillä vaihtaa hallille mennessä.

Kannattaa tukea sitä omaa seuraa taloudellisesti, niin tiedä vaikka sieltä alkaisi kovalla paitamyynnillä löytymään fyrkkaa sen uuden valmentajan palkkaamiseen.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Eikä ole. Mä ihan kateellisena katselin noita teidän jengin Game Worn-paitojen hintoja, kun meillä ne tosiaan maksavat tällä hetkellä sen 395euroa!

Ei eroa mitenkään merkittävästi Kärppien hinnoista? Tämän kauden game wornit meillä on 400/450€, viime kauden paitoja saa hintaan 325/375€ (yksi Gunlerin paita lähtisi 275 eurolla).

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Eikä ole. Mä ihan kateellisena katselin noita teidän jengin Game Worn-paitojen hintoja, kun meillä ne tosiaan maksavat tällä hetkellä sen 395euroa! Tepsillä myös maksavat muistaakseni halvimmat jo sen joku 499 euroa ja sitten taas ne nimimiesten, kuten Lindrothin ja Marjalan paidat näkyy olevan jo peräti 799!!

Mä kyllä kannustaisin kaikkia teitä Kärppien faneja hankkimaan nimenomaan just noita teidän pelaajien aitoja Game Worn-paitoja, kun kuitenkin noin komeita paitoja on ja vielä noin edulliseen hintaan niitä saatte, niin ei muuta kun hommaatte sen suosikkipelaajanne tai vaikka parinkin paidat, niin voitte aina niitä välillä vaihtaa hallille mennessä.

Kannattaa tukea sitä omaa seuraa taloudellisesti, niin tiedä vaikka sieltä alkaisi kovalla paitamyynnillä löytymään fyrkkaa sen uuden valmentajan palkkaamiseen.
Jos ostan auton joka maksaa 100k, ja naapurilla on samanhintainen auto, tekeekö se autostani halvan? Ei tee.

Kyllä nämä +300€:n paidat ovat tavan tallaajalle todella kalliita paitoja. Olivat kuinka GameWorneja tahansa. Varsinkaan kun yhdenkään seuran talous tuskin näihin myynteihin ratkeaa. Eli paitoja kyllä voitaisi myydä halvemmallakin faneille. Varsinkin jos kyseessä ei ole huutokauppa, jossa halutaan nyhtää fanien viimeisetkin eurot. Sehän ei ole tyhmä joka pyytää , vaan se joka maksaa, tiesi vanha kansa sanoa.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Eikä ole. Mä ihan kateellisena katselin noita teidän jengin Game Worn-paitojen hintoja, kun meillä ne tosiaan maksavat tällä hetkellä sen 395euroa!
Nuo on Game Ready paitoja, joihin saa valita vieläpä oman koon. Täysin identtinen (paitsi tietenkin jos valitsee eri koon) kuin pelaajallakin, mutta pelaaja ei ole edes nähnyt kyseistä paitaa jonka ostaja saa.

Itse olen kateellinen noista HIFK:n Game Worn - paidoista. Helvetin hienoja, vain muutama mainos ja nekin brodeerattuna ja sopii paitaan. Yhdellä sanalla kuvaiilisin niitä ja se on arvokkuus.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo on Game Ready paitoja, joihin saa valita vieläpä oman koon. Täysin identtinen (paitsi tietenkin jos valitsee eri koon) kuin pelaajallakin, mutta pelaaja ei ole edes nähnyt kyseistä paitaa jonka ostaja saa.

Itse olen kateellinen noista HIFK:n Game Worn - paidoista. Helvetin hienoja, vain muutama mainos ja nekin brodeerattuna ja sopii paitaan. Yhdellä sanalla kuvaiilisin niitä ja se on arvokkuus.

Okei, eli ne onkin siis noita paitoja, joita meilläkin myydään muistaakseni ihan vain "pelipaita"-nimellä ja hinta taisi olla joku yli 300 euroa meilläkin.

Onhan meillä erittäin hienot paidat kyllä, joissa ei ole liikaa mainoksia, mutta on musta noi Kärppien pelipaidat myös kyllä tyylikkäitä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ostan auton joka maksaa 100k, ja naapurilla on samanhintainen auto, tekeekö se autostani halvan? Ei tee.

Kyllä nämä +300€:n paidat ovat tavan tallaajalle todella kalliita paitoja. Olivat kuinka GameWorneja tahansa. Varsinkaan kun yhdenkään seuran talous tuskin näihin myynteihin ratkeaa. Eli paitoja kyllä voitaisi myydä halvemmallakin faneille. Varsinkin jos kyseessä ei ole huutokauppa, jossa halutaan nyhtää fanien viimeisetkin eurot. Sehän ei ole tyhmä joka pyytää , vaan se joka maksaa, tiesi vanha kansa sanoa.

Onhan nämä Game Worn-paidat kyllä kieltämättä hieman liian kalliita siihen nähden, kun kyseessä on kuitenkin "vain" pelaajien itsensä peleissä käytettyjä paitoja, joihin tuskin se yhdenkään seuran talous tulisi kaatumaan. Mutta toki varmasti se kova paitamyynti myös tukee hyvin sitä seuran taloutta. Eli ehkä tässä vanhan kansan sanonta pitää juurikin tässä tilanteessa hyvin paikkansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy