Fanituotemyynti

  • 619 206
  • 2 095

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sen sijaan, voisiko joku kertoa jonkun hyvän syyn näille pelinumeroille? Ajattelin että sinä, kirjoitustesi perusteella, fiksuna jätkänä valaisisit meitä, mutta sana on vapaa muillekin.

Siis ajatuksena oli mulla lähinnä se, että jäljiteltältäisiin sellaisia paitoja, joita pelaajat käyttää ja mahdollisimman tarkasti. Ei se numero mikään pakollinen olisi, mutta loisi kieltämättä "aitoutta" tuotteeseen. Toisaalta noihin saman kuosin huppareita (joissa myös pelinumerot), joita pelaajat käyttävät, kohtaan on ilmennyt suurta mielenkiintoa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rotenberg mainitsi narriradiossa, että tarkoituksena on avata keskustaan Jokerien fanituotekauppa. Tästä olen erittäin innoissani. Kansainvälisen tason seuran tulee näkyä Stadin katukuvassa ja kauppa ydinkeskustassa on loistava idea. Olen pitkään ihmetellyt tälläisen liiketilan puuttumista. Itse asiassa Liigan kannattaisi oman brändinsä nostamiseksi avata jokaisen liigakaupungin keskustaan kauppa, josta jengien fanituotteita voisi ostaa.

Lisäksi Rotenbergin puheesta sai käsityksen, että Jokerit tulee vahvalla brändillä keräämään sympatiaa myös muissa KHL-kaupungeissa. Itselläni ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, jos johonkin Siperiaan tai Ukrainaan alkaa jengi tilailemaan pelipaitaa ja kaulahuivia. Mukava ajatus.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten SKA:n fanikamat on hoidettu? Länsimaisella kielellä saittia en löytänyt ja vesivahinkokirjaimilla olevasta ei ymmärrä mitään..
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Miten SKA:n fanikamat on hoidettu? Länsimaisella kielellä saittia en löytänyt ja vesivahinkokirjaimilla olevasta ei ymmärrä mitään..

Hienosti on hoidettu, ero ei ole kuin yöllä ja päivällä vaan puhutaan jo kivikaudesta kun katsotaan Jokereiden vastaavaa valikoimaa.

Tässä siis tuo SKA:n fanikauppa: http://shop.ska.ru
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ai että nyt on lähellä hunajan kuseminen. Jokerit tiedotti, että talviklassikko-pelipaitoja tulee uuden vuoden tienoolla myyntiin niin replicana kuin Game Readynäkin. Lukiko ne mun viestin tuolta aiemmalta sivulta, vai mikä on, kun noita GR-paitoja olen todella toivonut. Ostan varmasti!

Kiitos. Kiitos. Kiitos!
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tähän jengiin en pistä en jeesuksen jeniäkään ennen kuin se sentteri on siellä.
 

Mikki_32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos tuolla pelaajanro varustettuja paitoja lainkaan?

SKAn kaupan paitaaan vie tää linkki￾
2000 p ja kun paikallisissa aakkosissa p=r, niin noin 44.76 euroa. Mikä mahtaa olla laatu??

On loytyy tuolta ylhäältä oikealta kausi 2012-2013. Tästä: Сезон 2012-2013
Muuten ihan jees, mutta esimerkkinä toi Artyukhin:in paita joka maksaa 20 000p, eli noin 440€. Kuitenkin "vain" Game Ready, niin tolla hinnalla jättäisin rätin kauppaan...
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
En ole pariin viime kotipeliin #91:ssä käynyt, mutta ainakin omaan silmään jotain uusia tuotteita myynnissä. Eri sorttisia ulkotakkeja ilmestynyt ja ittelle ehkä potentiaalisin sijotuskohde toi jokeri-pyyhe. Hinta vaan aika suolanen 35€ ja kankaan laatu ei vaikuttanut ihan hintansa mukaselta. Vastikään ostin brittiläisestä nettikaupasta lähes vastaavan Arsenal pyyhkeen kympillä..
 

TheHockeyFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tänään voinut olla huomaamatta areenalla ollessani kuinka hyvä jokereiden fanituotekauppa on. Tuotteet hyviä ja fiksusti hinnoiteltuja. Etenkin t-paitavalikoima on laaja. Tuotteet ovat myös hyvin esillä. Olette meitä tässä suhteessa paljon edellä, vaikkeivät myyntiluvut niin kerrokaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on tullut nettikauppaan myyntiin Facebook-suunittelukilpailun voittajapaita ja muita uutuuksia. Mutta ei kuvia?! Vai näkyykö muilla, voihan se olla, että vaan mun kone ei niitä näytä. Ei noita nyt ihan sikasäkissä viitsi tilailla.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on tullut nettikauppaan myyntiin Facebook-suunittelukilpailun voittajapaita ja muita uutuuksia. Mutta ei kuvia?! Vai näkyykö muilla, voihan se olla, että vaan mun kone ei niitä näytä. Ei noita nyt ihan sikasäkissä viitsi tilailla.

Ei näy mullakaan kuvia, mutta tuossa t-paita kisassa eniten ääniä sai tämä paita. Linkki vie Facebookiin.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kellään kokemusta tuosta DAD-soft shell-toppatakista? Tarkeneekohan tuolla Oulun talvessa, vai alkaako viimeistään Tammikuussa paleltamaan?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kellään kokemusta tuosta DAD-soft shell-toppatakista? Tarkeneekohan tuolla Oulun talvessa, vai alkaako viimeistään Tammikuussa paleltamaan?
Mulla on se käytössä. Kyllä varmaan tarkenee kylmemmilläkin keleillä. On muuten hemmetin hyvälaatuinen ja tyylikäs takki.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on se käytössä. Kyllä varmaan tarkenee kylmemmilläkin keleillä. On muuten hemmetin hyvälaatuinen ja tyylikäs takki.

Kiitos nopeasta vastauksesta. Eli eiköhän tuo sitten tilaukseen mene. On muuten tullut paljon uutta tavaraa tuonne fanituotteisiin, niin taitaa mennä kaikki veronpalautukset fanikamppeisiin. :)
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Jokereilla ollut joskus kangasmerkkejä myynnissä? Jos on, niin miksi nykyään ei ole... Veikkaan, että löytyisi aika paljon kysyntää. Jos jollain on myytävänä, niin voi ottaa yhteyttä!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Onko Jokereilla ollut joskus kangasmerkkejä myynnissä? Jos on, niin miksi nykyään ei ole... Veikkaan, että löytyisi aika paljon kysyntää. Jos jollain on myytävänä, niin voi ottaa yhteyttä!
Olen melko varma että niitä vielä jokunen vuosi sitten oli. Kävin alkukaudesta #91:ssa kyselemässä niiden perään ja siellä kertoivat, että enää eivät myy. Tarvetta olisi mullakin merkille, jotta saisi haalareita tuunattua vähän edustavammiksi.

Sinänsä omituista, että tuollainen tuote valikoimista katoaa. Valmistaminen kustantaa todella vähän ja minä ainakin voisin helposti femmankin moisesta maksaa. Eivät myöskään vie tilaa eivätkä vanhene, joten ei ole niin justiinsa mikäli hetken aikaa hyllyssä viihtyvät.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitikin mennä mainostaa ilman tarkistusta.
Pari viikkoa sit hakusanaksi laitoin jokerit ja selailin tuotteita. Olisko 8€ ollut merkeillä hintaa.
Vähän aikaa sitten tosiaan oli huuto.netissä kangasmerkkipaketteja myynnissä samalla myyjällä runsaasti. Liekö mennyt vai ottanut pois myynnistä?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös