Fanituotemyynti

  • 619 750
  • 2 096

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miten niillä virikeseteleillä voi ostaa kausikortin? Pitääkö mennä paikan päälle ostamaan ja saako kausikortin silloin heti käteen kun yleensä kestää muutama viikko tilauksesta? Itse tänään juuri luin tuota sivua ja tajusin että minullahan olisi juuri playoff- kausariin riittävät setelit.

E. Ja en kyllä edes tiedä mistä paikan päältä voi kausikortin ostaa...

Jees, eli pitää mennä paikan päälle. Toki varata kannattaa puhelimella ja kertoa samalla, että maksaa virikeseteleillä. Kannattaa myös kertoa, jos jotain opiskelija- tai eläkealennuksia on mahdollisuuksia saada. Reikä josta Areenalle pitää sisäistyä on yläovet, itse asiassa niiden vasemmalta puolelta olevista ovista (about Hesen kohdalta) muistaakseen klo 10-16 arkisin. Sieltä saattaa olla sitten että ohjaavat vaikkapa alakertaan tai sitten eivät mutta ainakin pääset parhaiten toimistohenkilökunnan pakeille. Niin tosiaan, ei lippupalveluun, vaan Jokereiden omalle tiskille. Sen jälkeen seteli vaihtaa omistajaa ja parin viikon päästä saat korttisi normaalisti. Suositan kaikille!
 

matlocker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees, eli pitää mennä paikan päälle. Toki varata kannattaa puhelimella ja kertoa samalla, että maksaa virikeseteleillä. Kannattaa myös kertoa, jos jotain opiskelija- tai eläkealennuksia on mahdollisuuksia saada. Reikä josta Areenalle pitää sisäistyä on yläovet, itse asiassa niiden vasemmalta puolelta olevista ovista (about Hesen kohdalta) muistaakseen klo 10-16 arkisin. Sieltä saattaa olla sitten että ohjaavat vaikkapa alakertaan tai sitten eivät mutta ainakin pääset parhaiten toimistohenkilökunnan pakeille. Niin tosiaan, ei lippupalveluun, vaan Jokereiden omalle tiskille. Sen jälkeen seteli vaihtaa omistajaa ja parin viikon päästä saat korttisi normaalisti. Suositan kaikille!

Kiitos paljon neuvoista, oliko muuten sinun käyttämät setelit niitä smartum-virikeseteleitä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kiitos paljon neuvoista, oliko muuten sinun käyttämät setelit niitä smartum-virikeseteleitä?

Ei. Mulla oli luottokunnan 5€ virikeseteleitä, mutta smartumit käy muistaakseen myös.
 

matlocker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuinka moni on ehtinyt huomata mutta jokereiden nettisivujen fanikauppaan on tullut vihdoin myyntiin brodeeratuilla numeroilla (!) painettavia pelipaitoja. Nimen saa siis itse päättää. Hinta ei ole kovin paha, 105€.

E. Itse vielä kysyisin että tietääkö kukaan tuota pelipaitojen kokohaarukkaa? Minkä pituiselle/kokoiselle tuo M tai L koko on?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En tiedä kuinka moni on ehtinyt huomata mutta jokereiden nettisivujen fanikauppaan on tullut vihdoin myyntiin brodeeratuilla numeroilla (!) painettavia pelipaitoja. Nimen saa siis itse päättää. Hinta ei ole kovin paha, 105€.

E. Itse vielä kysyisin että tietääkö kukaan tuota pelipaitojen kokohaarukkaa? Minkä pituiselle/kokoiselle tuo M tai L koko on?

Onhan noita tuolla ollut jo pidemmän aikaa. Ne on niitä replica-paitoja. Itse olen 182/80 ja mulla on XL sen takia, että menee sitten vähän paksummankin vaatekerroksen päälle. Itselleni M on aivan liian pieni ja L sopiva.
 

matlocker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan noita tuolla ollut jo pidemmän aikaa. Ne on niitä replica-paitoja. Itse olen 182/80 ja mulla on XL sen takia, että menee sitten vähän paksummankin vaatekerroksen päälle. Itselleni M on aivan liian pieni ja L sopiva.

Mutta eikös brodeerattu ole sellainen ns. Jäykempi ja ommeltu?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mutta eikös brodeerattu ole sellainen ns. Jäykempi ja ommeltu?

On. Sellaisen on saanut nettikaupasta kun taas jos ottaa "blankkoon" paitaan hallilla ysiykkösestä painatukset niin ne on ne rumat yksiväriset steariinilta vaikuttavat kököt. Ja siis tarkennuksena, että netistä tilattuna numerot selässä ja hihoissa ovat brodeeratut ja nimi painettu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Just tuli pleijarikausarin lasku postiluukusta Keklun kirjeen kera. Vaikka poffipaikka ei ole vielä matemaattisesti täysin varmaa, toimistolla ollaan jo satavarmoja. Täytyy sanoa, että kortti näyttää todella tyylikkäältä.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Just tuli pleijarikausarin lasku postiluukusta Keklun kirjeen kera. Vaikka poffipaikka ei ole vielä matemaattisesti täysin varmaa, toimistolla ollaan jo satavarmoja. Täytyy sanoa, että kortti näyttää todella tyylikkäältä.

Niin näytti tulleen. Kortti on todellakin tyylikäs. Eiköhän nuo hyvitettäisi ensi kaiden korteista mikäli kävisi niin huonosti, että hävittäisiin kaikki loput pelit ja tiputtaisiin poffeista. Näinhän ei tietenkään käy vaan runkosarja päättyy runkosarjavoittajana :)
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Eiköhän nuo hyvitettäisi ensi kaiden korteista mikäli kävisi niin huonosti, että hävittäisiin kaikki loput pelit ja tiputtaisiin poffeista. Näinhän ei tietenkään käy vaan runkosarja päättyy runkosarjavoittajana :)

Miten tuo hyvitys-systeemi muuten toimii? Eikö tuossa oo jonkinlainen systeemi, että jos esim. puolivälierissä tulee jo kuonoon niin seuraavan kauden runkosarjakausarista saa jotain alennusta? Onko nuo alennukset jotain ihan järkeviä vai tyyliin ihan vittumaisia muutaman euron alennuksia?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miten tuo hyvitys-systeemi muuten toimii? Eikö tuossa oo jonkinlainen systeemi, että jos esim. puolivälierissä tulee jo kuonoon niin seuraavan kauden runkosarjakausarista saa jotain alennusta? Onko nuo alennukset jotain ihan järkeviä vai tyyliin ihan vittumaisia muutaman euron alennuksia?

Hyvitykset annetaan seuraavan vuoden runkkarikorttiin käsittääkseni siten, että kaikista mahdollisista kotipeleistä miinustetaan se määrä kotipelejä, jotka lopulta pelattiin. Eli mikäli on kotietu ja perseraiskataan puolivälierissä 4-0 (ehhehheh), tulee hyvitettävien pelien määräksi 12-2=10. Tämä tulee puolivälierät 4, välierät 4 ja finaali 4 peliä. En tiedä millä matematiikalla hyvitykset lasketaan, mutta viime vuonna pelaamatta jäi yhdeksästä mahdollisesta 4 peliä ja näin ollen 109 euron arvoisesta runkosarjakortista tälle vuodelle jäi maksettavaa muistaakseni 63,5e. Eli ihan ok hyvitykset mielestäni
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma

Okei kuulostaa ihan järkevältä systeemiltä. Pitää varmaan laittaa pleijareihin kausaria tulemaan, kun näillä näkymin ei ole tänä keväänä mitään pidempää ulkomaanreissua tiedossa.

PS. Hiukan polttelee tiistain ensimmäinen peli paikanpäällä tällä kaudella!
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Just tuli pleijarikausarin lasku postiluukusta Keklun kirjeen kera. Vaikka poffipaikka ei ole vielä matemaattisesti täysin varmaa, toimistolla ollaan jo satavarmoja. Täytyy sanoa, että kortti näyttää todella tyylikkäältä.

Samoin täällä. Ikäväkseni vaan huomasin, että yrittävät laskuttaa III kategorian hintaa vaikka mulla on IV kategorian kortteja. Hintaero vaivaiset 80€/kortti. Onneksi luin mukana tulleen Keklun kirjeen sekä vilkaisin myös takaa missä oli kaikkien kategorioiden hinnat. Hieman paskanmaku jäi suuhun kun yrittävät kusettaa. Noh, mestaruus sit hyvittää viimeistään.

-Papa-
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Samoin täällä. Ikäväkseni vaan huomasin, että yrittävät laskuttaa III kategorian hintaa vaikka mulla on IV kategorian kortteja. Hintaero vaivaiset 80€/kortti. Onneksi luin mukana tulleen Keklun kirjeen sekä vilkaisin myös takaa missä oli kaikkien kategorioiden hinnat. Hieman paskanmaku jäi suuhun kun yrittävät kusettaa. Noh, mestaruus sit hyvittää viimeistään.

-Papa-

Voisinpa vaikka vannoa että kyseessä ei ole kusetusyritys vaan ihan simppeli inhimillinen erehdys ja moka. Jotenkin kuvailemasi kusetus sotii sitä spirittiä vastaan mikä toimistolta nykyään tulee. Soittoa huomenna Areenankujalle niin varmasti korjaavat mokansa.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Onko kaikki muut saaneet playoff kortti laskunsa? Toivon, että Jokerit ei ole unohtanu mua. Pikkuveljellekki tuli lasku, olis nyt luullu, että samalla tulis munki, kun samaan osotteeseen tulee.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko kaikki muut saaneet playoff kortti laskunsa? Toivon, että Jokerit ei ole unohtanu mua. Pikkuveljellekki tuli lasku, olis nyt luullu, että samalla tulis munki, kun samaan osotteeseen tulee.

Eipä ole meikäläisellekkään vielä tullut. Ei varmaan kaikkia ole samaan aikaan tulossakaan, joten eiköhän nuo tuolta vielä tule. Mulle tuli viimevuonna ja tulee se kai tänäkin vuonna.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Onko kaikki muut saaneet playoff kortti laskunsa? Toivon, että Jokerit ei ole unohtanu mua. Pikkuveljellekki tuli lasku, olis nyt luullu, että samalla tulis munki, kun samaan osotteeseen tulee.

Tänne napsahti eilen. Eiköhän ne kaikille sieltä seuraavien päivien aikana tule.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuli tuossa tilattua verkkokaupan kautta 45 jokeria pakan päältä. Vaikka olen kovasti antanutkin negatiivista palautetta sivuista ja kuullut pahaa verkkokaupasta, niin nyt on kyllä nostettava peukkua. 13.2 tilasin kirjan, illalla luonnollisesti. Paketin mukana tulleen "kuitin" perusteella 14.2 oli lähetetty ja 15.2 oli Itellan mies koittanut tuoda pakettia postissa. Alle 48h tilausta olisi paketti ollut kotona, olettaen että itse olisin kotona silloin ollut. Paljon nopeammaksi ei tosiaan voi mennä, ainakin itse koin saavani vastinetta kohtuullisen suolaiselle (8e) toimitusmaksulle.

Kirja toki olisi voitu painaa "perinteisempään" muotoon, mutta se nyt ei ole myyntipuolen ongelma.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Mä tilasin kevätkrääsää viime viikon torstaina, pakettikortti napsahti laatikkoon maanantaina. Todella hienoa toimintaa...ja paita on kuin mulle tehty:)
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Fanituote-osastolla on menty hienosti eteen päin. Kehitystä pitää jatkaa ja jos vastaisin tuotteista panostaisin perustuotteisiin vielä enemmän. Esim. pipoja ja kaulaliinoja pitäisi olla enemmän erilaisia. Tässä voidaan ottaa edelleen naapurista mallia.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Tuli tuossa tilattua verkkokaupan kautta 45 jokeria pakan päältä. Vaikka olen kovasti antanutkin negatiivista palautetta sivuista ja kuullut pahaa verkkokaupasta, niin nyt on kyllä nostettava peukkua. 13.2 tilasin kirjan, illalla luonnollisesti. Paketin mukana tulleen "kuitin" perusteella 14.2 oli lähetetty ja 15.2 oli Itellan mies koittanut tuoda pakettia postissa. Alle 48h tilausta olisi paketti ollut kotona, olettaen että itse olisin kotona silloin ollut. Paljon nopeammaksi ei tosiaan voi mennä, ainakin itse koin saavani vastinetta kohtuullisen suolaiselle (8e) toimitusmaksulle.

Sama juttu meikäläisellä. Tilasin kirjan ja muuta sälää tiistai-iltana myöhään ja tänään oli paketti haettavana postissa. Todella nopeaa toimintaa.

Sääli, ettei verkkokaupasta ole saatavissa kaikkia samoja tuotteita kuin Areenalta. Esim. tutit ja vauvojen bodyt/potkupuvut puuttuvat verkkokaupan valikoimasta. En tiedä onko edes Areenalla myytävä Jokerit-väreillä varustettua kravattia, jollainen mielestäni Lämsällä on ollut päällä usein haastatteluja antaessaan. Muutoinkin voisi tulla enemmän valikoimaa konservatiivisemmissa kuoseissa ja hillitymmin logoin ja merkinnöin varustettuna. Monella voi olla iso kynnys hankkia kirkuvin värein ja logoin varustettuja tuotteita. Itsekin kaipailen myyntiin sellaista tyylikästä pipoa ja kaulaliinaa, kuten tuossa aikaisemmassa Ilmalan viestissä mainitaankin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos hieman yleistän parin aikaisemman kirjoittajan toiveita, niin kyse lienee erilaisten makujen lisäksi erilaisiin tilanteisiin sopivista fanituotteista. Tällä hetkellä valikoimaan kuuluu lähestulkoon pelkästään matsipäiviin liittyvää tuotetta. (Niidenkin kohdalla valikoimaa ja etenkin laatua voisi parantaa). Sen sijaan arkena näkyviä tuotteita ei ole tarjolla kovinkaan laajalti. Lasken t-paidat, svetarit ja pipot pelipäivävaatteiksi sillä perusteella, että ovat väritykseltään ja tyyliltään yliampuvia, eli nuorisolle suunnattuja. Se ulkoiluasu (?) on mielestäni juurikin sitä mitä tässä haetaan. Sinänsä laadukkaan oloinen vaate, joss pieni jokerilogo. Ei vasikan kokoista "JOKERIT"-tekstiä, ei "since 1967", vaan yksinkertaista ja diskreettiä stailausta. Itse olen tässä tarkoituksessa kustomoinut oman takkini pienellä jokeripinssillä, mutta vaihtoehtoja pitäisi olla useampia. Matsiin voi sitten erikseen verhoutua vaikka kokonaan siniseen ja punakeltaiseen miljoonalla logolla. Ja toki lasten ja nuorten päällä yliampuva kuosi arkenakin ei ole mielestäni häiritsevää tai noloa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sen sijaan arkena näkyviä tuotteita ei ole tarjolla kovinkaan laajalti. Lasken t-paidat, svetarit ja pipot pelipäivävaatteiksi sillä perusteella, että ovat väritykseltään ja tyyliltään yliampuvia, eli nuorisolle suunnattuja. Se ulkoiluasu (?) on mielestäni juurikin sitä mitä tässä haetaan. Sinänsä laadukkaan oloinen vaate, joss pieni jokerilogo. Ei vasikan kokoista "JOKERIT"-tekstiä, ei "since 1967", vaan yksinkertaista ja diskreettiä stailausta.

Olet asian ytimessä. Juuri kuvailemaasi tyyliä varmaan moni kaipailee Jokerit-tuotteisiin. Tyyliin simppeliä kaulaliinaa, jonka pukumieskin tohtii laittaa villakangastakin kanssa päällensä. Ei se varmaan kovin suuri panostus olisi lanseerata tällaisiakin tuotteita.
 

Fat Jesus

Jäsen
Jokerien aamulla tullut mainossähköposti lupailee ilmaisia postikuluja fanituotteille mutta ite en ainakaan verkkokaupasta sellaista mahdollisuutta löydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös