Fanituotemyynti

• 785 578
  • 3 037

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millasia toimitusiakoja noilla gamereadeillä on ollu? Kuinka lähellä nyt tuo kuukausi+numerot on? Eli 30+viikko? Onko pitänyt? Ois vaan kiva saada ne "loput" joskus eikä odottaa pelkkää paitaa ikuisuus muiden kamojen odottaessa paitaa. Pitäs näköjään tehdä eri tilauksella, kun olis tajunnut...

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Millasia toimitusiakoja noilla gamereadeillä on ollu? Kuinka lähellä nyt tuo kuukausi+numerot on? Eli 30+viikko? Onko pitänyt? Ois vaan kiva saada ne "loput" joskus eikä odottaa pelkkää paitaa ikuisuus muiden kamojen odottaessa paitaa. Pitäs näköjään tehdä eri tilauksella, kun olis tajunnut...

Eikö GR paidoissa nimenomaan ole toimitusaika 30 arkipäivää ollut? Eli 30 arkipäivää = 6 viikkoa.

Itsellä syksyllä Filppulan GR taisi mennä tuosta vajaalla viikolla yli eli 6-7 viikkoa yhteensä tilauksesta.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö GR paidoissa nimenomaan ole toimitusaika 30 arkipäivää ollut? Eli 30 arkipäivää = 6 viikkoa.

Itsellä syksyllä Filppulan GR taisi mennä tuosta vajaalla viikolla yli eli 6-7 viikkoa yhteensä tilauksesta.
Joo mulla tais se Filppulan kohdalla olla aikalailla 2kk. Pitääpä tsekkaa toi onko työpäivää vai päivää.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Alkaa hiljalleen menee pata jumiin - miten meidän fanituotevalikoima on näin paska? Viimeisen parin vuoden aikana oon 4-5 kertaa ollu yhteydessä storeen sähköpostin välityksellä kysellen, että millon saadaan kunnon snapback lippiksiä - eikä vieläkään uuden tulemisen aikana ole saatu yhtäkään normaalia snapback lätsää myyntiin. Ilveksellä vastaavia on kuitenki 17, ja lippiksiä yleisesti melkeen 40.

Ollaan Mestisjoukkue jne ym tjsp - mutta helvetti. Luulis, että fanituotemyynnin tarkotuksena on tuottaa lisää fyrkkaa seuralle. Jokerifanit varmasti on valmiita a) käyttämään rahaa ja b) kantamaan joukkueen logoa myös arjessa, mutta sitä mahollisuutta ei käytännössä mahdollisteta, kun fanikaupan valikoima on luvalla sanoen surkea.

Paljonko jotkut keittiöveitset ja löylykauhat tuo sitä rahaa sisään vs. fiksusti suunnitellut vaatteet ja asusteet joita voi kanta myös arjessa? Niinku tämäkö on oikeesti paras mihin meidän seura pystyy?

Parempaa on pakko vaatia, ja parempaan on pakko pystyä.
Meillä tuntuu olevan ikuinen kirous laadukkaiden fanituotteiden kanssa.

Ei helvetti ole niin vaikeeta tarjota maksaville ikifaneille heille kohdennettua fanikamaa.

Samat hemmetin meriselitykset vuosikymmenestä toiseen.

VOISITTEKO REAGOIDA SIELLÄ HELVETIN TOIMISTOLLA?

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisin ensi kautta rajapyykkinä tässä asiassa. Siis tietenkin siinä tapauksessa, että pelaamme ns. isommissa ympyröissä, eli areenalla Liigaa.

Tuolloin ei enää voi missään nimessä olla mestisnäpertelymeininki, vaan fanituotteisiinkin tullaan isolla uudistuksella sisään. Kamaan!

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisin ensi kautta rajapyykkinä tässä asiassa. Siis tietenkin siinä tapauksessa, että pelaamme ns. isommissa ympyröissä, eli areenalla Liigaa.

Tuolloin ei enää voi missään nimessä olla mestisnäpertelymeininki, vaan fanituotteisiinkin tullaan isolla uudistuksella sisään. Kamaan!
Pahoin pelkään että jatketaan samalla linjalla, jos tästä ei anneta tarpeeksi painetta/palautetta tarpeeksi toimiston suuntaan. Jos tuo ilmala shops hoitaa myös kespoota ja siellä ollaan liigassa, mutta samat ongelmat kuin meilläkin niin miksi tuo muuttuisi mahdollisen liiganousun myötä?
Itse olen antanut ja tulen antamaan lisää palautetta, sekä toivon että mahdollisimman moni tekee samoin.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoin pelkään että jatketaan samalla linjalla, jos tästä ei anneta tarpeeksi painetta/palautetta tarpeeksi toimiston suuntaan. Jos tuo ilmala shops hoitaa myös kespoota ja siellä ollaan liigassa, mutta samat ongelmat kuin meilläkin niin miksi tuo muuttuisi mahdollisen liiganousun myötä?
Itse olen antanut ja tulen antamaan lisää palautetta, sekä toivon että mahdollisimman moni tekee samoin.
Annatko palautetta Ilmala shopsille vai Jokereille? Ilmala shops varmaankin hoitaa fanikamoja sopimuksen puitteissa ja tuon parempaan eivät pysty. Jokereiden pitäisi siis joko vaihtaa toimittajaa tai laittaa lisää euroja sopimukseen nykyisen kanssa.

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annatko palautetta Ilmala shopsille vai Jokereille? Ilmala shops varmaankin hoitaa fanikamoja sopimuksen puitteissa ja tuon parempaan eivät pysty. Jokereiden pitäisi siis joko vaihtaa toimittajaa tai laittaa lisää euroja sopimukseen nykyisen kanssa.
Jokereille olen laittanut s-postia. Ihmettelen vaan miksi kespoolla tuntuu olevan samanlaisia ongelmia, kun luulisi että sieltä löytyisi vähän enemmän euroja liiganousun myötä.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereille olen laittanut s-postia. Ihmettelen vaan miksi kespoolla tuntuu olevan samanlaisia ongelmia, kun luulisi että sieltä löytyisi vähän enemmän euroja liiganousun myötä.
Niin, vaikea sanoa Espoon sopimuksesta, tai oikeastaan Jokereidenkaan. Mutta kyllähän tässä vähän tulee sellainen mielikuva, että Ilmala shops olisi se heikoin lenkki näissä yhtälöissä.

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja lisätään vielä että onhan tuo kokonaisuuskin ihan täyttä puuhastelua.
Nettikaupan puolelta ei löydy vaatteista tarkempia mittoja ja joidenkin vaatteiden kohdalta ei löydy edes tietoa materiaaleista. Tämän lisäksi suurinta osaa tuotteista ei ole fanituotemyylässä hallilla edes sovituskappaleen muodossa, joka on täysin käsittämätöntä. En varmasti ole ainut joka on jättänyt tilauksen tekemättä, koska ei ole varma mitä sieltä tulee ja tuosta palauttamisen "helppoudesta" puhumattakaan.
Ei tässä mielestäni vaadita liikoja vaikka pelataan vaan mestistä ja budjetti on pieni, mutta luulisi tuollaisten perusasioiden olevan itsestäänselvää alan ammattilaisille.

Edit. Kirjoitusvirhe

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, ei tuo nyt "sm-liigatasolla" ole mitä Saarni kertoi organisaatiosta siinä maikkarin haastiksessa. Sinällään en ihmettele muuta kuin sitä että miksi? Mikää selitys ei ole että maksa aniin paljon. Maksaahan se mutta kun vähän tekis tutkimusta mitä halutaan ostaa ja ennakkotilausta kehiin. Lippis tämä, pipo tuo, huppari tämä. Ehkä kaikesta ei tarttis 100% katetta niin ne erät menisi vaikka vähän varastoonkin ottaisi. Myös vaikka Triplaan tmv pieni shoppi pystyyn tai vaikka jonkin prisman/sittarin yhteyteen ja sinne myyntiin sitä peruskamaa. Näkisi hieman menekkiä ja tuotteita saisi KOKEILLA ennen kuin menee peliin.

Nettikauppa pelkästään ei vaatteiden kohdalla toimi jos tuotetiedot on puutteelliset. Kaikki tietää millaista varianssia XL ja XL välillä voi olla.

säiliö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tuota hillittyjen fanituotteiden puutetta voi oikein selittää mikään muu kuin se, että sellaiset on varattu seuran henkilöstölle (pelaajat, valmentajat, huoltajat jne.). Myisivät edes brodeerattua logoa, niin voisi ommella sen itse mustaan tai valkoiseen t-paitaan..

Tuotetietojen puutteeseen tämä ei toki syyksi kelpaa.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minä en koskaan osta yhtään vaatetta itselleni ellen saa ensin kokeilla, että se oikeasti sopii päälleni. En tykkää myöskään ostaa huonoa laatua. Toivotaan, että kohta päästään areenalle ja siellä fanishoppiin hiplailemaan tuotteita. Sitten saatan jotain ostaa kun ensin saan vähän hypistellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy