Mainos

Fanituotemyynti

• 753 431
  • 2 875

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tuo ihan legit myyjä? Kun toi IG-sivu ei varsinaisesti vakuuta.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Olen täällä sen ennenkin todennut, että en halua eteläpääty vaan Jokerit fanituotteita, ja niitä ostamalla tukea seuraa. Jos tuommoisen "once in a lifetime" hupparin haluaa, niin nykyään on jos jonkinlaista firmaa joiden sivuilla voi netissä väsätä mokoman aihion muutamassa minuutissa ihan itse ja tilata kotiovelle.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eteläpäädyn katsomoaktiivien ylläpitämä sivu, eiköhän ole ihan luotettavaa porukkaa.
Nimetön Instagram-sivu, jossa on kolme julkaisua, Googlen lomake ja "maksut kerätään kaikilta ennen tilausta"? Vaikuttaa luotettavalta.

Toki jos ultria larppaavat mustahupparit tolla tavalla saa väriä päällensä, niin miksei.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
@Trymuch @91.1 En itse tiedä kuka/ketkä tuota sivua ylläpitää, mutta muistan ainakin Eteläpääty ry:n Instagram tilin joskus mainostaneen tuota tiliä omassa ig-tarinassaan. Tuskin he sitä olisivat mainostaneet, ellei kyseessä olisi ihan legitiimi taho.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
@Trymuch @91.1 En itse tiedä kuka/ketkä tuota sivua ylläpitää, mutta muistan ainakin Eteläpääty ry:n Instagram tilin joskus mainostaneen tuota tiliä omassa ig-tarinassaan. Tuskin he sitä olisivat mainostaneet, ellei kyseessä olisi ihan legitiimi taho.
Muistan tämän myös. Ymmärsin, että haluttiin erottaa fanikatsomo ja yhdistys toisistaan, kun ne menevät 99% ihmisistä sekaisin.

Joku intohimoinen kannattaja(t) on käyttänyt vapaa-ajalla omaa aikaansa hienon punakeltaisen hupparin suunnitteluun (joka ei onnistu seuralta) lomakkeineen päivineen ja täällä ollaan niin vitun negatiivisia. Tää on Jokerit!

Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Joku intohimoinen kannattaja(t) on käyttänyt vapaa-ajalla omaa aikaansa hienon punakeltaisen hupparin suunnitteluun (joka ei onnistu seuralta) lomakkeineen päivineen ja täällä ollaan niin vitun negatiivisia. Tää on Jokerit!
Eikö ketjussa ole kuitenkin tarkoitus käsitellä Jokereiden fanituotemyyntiä jolla ei tämän kanssa ole mitää tekemistä?

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistan tämän myös. Ymmärsin, että haluttiin erottaa fanikatsomo ja yhdistys toisistaan, kun ne menevät 99% ihmisistä sekaisin.

Vai ovatko ihmiset vain varovaisia huijauksien varalta?

Kyllä näyttää erittäin omituiselta kun kolme postausta tehnyt, kaksi kuukautta sitten luotu random instagram tili alkaa pyytämään ihmisten yhteystietoja ja vieläpä lupauksia jostain ennakkomaksun maksamisesta. On kyllä niin huijaukselta haiskahtava homma, että itse en kyllä omia tietojani tuonne tunkisi. Jos haluavat sinäänsä ihan hienoja huppareita tilailla porukalla, niin kannattaisi varmaan tehdä tämä EP:n yhdistyksen kautta, niin ihmiset tietäisivät, että homma on ihan legit. Nyt on todella epäilyttävän oloista puuhaa.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC

Kyllä näyttää erittäin omituiselta kun kolme postausta tehnyt, kaksi kuukautta sitten luotu random instagram tili alkaa pyytämään ihmisten yhteystietoja ja vieläpä lupauksia jostain ennakkomaksun maksamisesta. On kyllä niin huijaukselta haiskahtava homma, että itse en kyllä omia tietojani tuonne tunkisi. Jos haluavat sinäänsä ihan hienoja huppareita tilailla porukalla, niin kannattaisi varmaan tehdä tämä EP:n yhdistyksen kautta, niin ihmiset tietäisivät, että homma on ihan legit. Nyt on todella epäilyttävän oloista puuhaa.
Ymmärrän tämän puolen varsin hyvin, mutta miten voit saada tilinluomis hetkellä tuhansia seuraajia, jotta toiminta vaikuttaisi luotettavalta? Jostain on alotettava. Huppareiden suunnitelija/tilaaja ottaisi tuossa ihan valtavan riskin, jos tilaisi huppareita monia kymmeniä ellei satoja ilman halukkaiden rahoja. Kuten yllämainittiin, Ep ry itse mainosti tätä tiliä onassa stoorissaan.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kuten yllämainittiin, Ep ry itse mainosti tätä tiliä onassa stoorissaan.

Ja kyllä siellä seuraajissakin on ihan yhdistyksen hallituksen jäseniä.

Toki ymmärrän itsekin sen, että ollaan varautuneita, mutta kyllähän tuo ihan oikea tili on. Yhdistys voisi tästä kyllä tehdä oman julkaisunsa, jossa tuo tätä katsomon omaa tiliä enemmän näkyville ja samalla voisi myös mainostaa hupparitilausta. Antaisi vielä luotettavamman kuvan.

Jester67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä oli aggressiivisesti käyttäytyviä jonneja huppareissaan, jotka niputan soihduttajan kanssa samaan sakkiin. Ei enempää ot:tä itseltäni.
Tämä selvä.
Voisi kuvitella tämänkin takana olevan samaa porukkaa jotka mm. toteuttivat todella hienon Valle-tifon avausmatsiin lakanoineen ja heilutuslippuineen, kaikki käsin tehtyä kun tiedustelin! Sama porukka oli myös maalaillut KESÄLLÄ uusia kakskeppisiä ja bandiksia, kuinkahan moni uhraisi omaa aikaa samalla tavalla? Mutta ovat tämän kaiken jälkeen silti monien mielestä vain ultras-larppaaja jonneja?
Anteeksi meni offtopiciksi.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten yllämainittiin, Ep ry itse mainosti tätä tiliä onassa stoorissaan.
Kaikki ei seuraa sitä oikeaa Eteläpäätyä Instagramissa, ja sellaisten silmiin näyttää hieman erikoiselta käyttäjän @SonOfMothMan alla kuvaama tilanne.

Kyllä näyttää erittäin omituiselta kun kolme postausta tehnyt, kaksi kuukautta sitten luotu random instagram tili alkaa pyytämään ihmisten yhteystietoja ja vieläpä lupauksia jostain ennakkomaksun maksamisesta.

Haluaisin myös huomauttaa, että toit itsekin aika suuren määrän negatiivisuutta KeuPa-ottelun jälkeen tuonne Fanitoiminta- ja matkat -topiciin, joten olet ehkä väärä henkilö arvostelemaan muita negatiivisuudesta. Sitä paitsi negatiivisuuden sijaan tässä arvostelussa on enemmän kyse varovaisuudesta ja skeptisyydestä. Internet on täynnä huijareita nykyään, joten ihmiset ovat onneksi aika valveutuneita. Jos on hyvä idea hienosta fanituotteesta, niin kannattaa myös panostaa siihen, miten sitä tuo esiin.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Haluaisin myös huomauttaa, että toit itsekin aika suuren määrän negatiivisuutta KeuPa-ottelun jälkeen tuonne Fanitoiminta- ja matkat -topiciin, joten olet ehkä väärä henkilö arvostelemaan muita negatiivisuudesta
Pitää paikkaansa. En vain itse ollut tarpeeksi tyytyväinen tunnelmaan tuolla porukalla. Ne asiat kuuluu sinne tunnelmaketjuun ei tänne.
Sitä paitsi negatiivisuuden sijaan tässä arvostelussa on enemmän kyse varovaisuudesta ja skeptisyydestä.
Nykypäivänä kannattaakin olla varovainen netissä, mutta silti ei kauaa kestänyt kun sotkettiin soihdut ja mustat hupparit tähänkin asiaan. Odotetaan jos suuri ja mahtava yhdistys tästä jotain sanoo.

Black hood

Jäsen
Suosikkijoukkue
JFC, Jokerit
Olen täällä sen ennenkin todennut, että en halua eteläpääty vaan Jokerit fanituotteita, ja niitä ostamalla tukea seuraa.

Älä huoli, sullekin on kyllä kauppa valmiina (https://store.jokerit.fi/fi/) ei muuta kuin tilausta sisään sinne.

Todella tyylikäs huppari ja erilaisia t-paitamallejakin on vielä tulossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy