Mainos

Fanituotemyynti

• 753 641
  • 2 875

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai mä vaan sitten oon erilainen, kun ei haittaa yhtään käyttää oman seuran värejä. Oon pitkään jo kadehtinut sedän Tappara hupparia jossa logo isolla ja värit mukailee pelipaitaa.

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän liittyen tein lisää tutkimuksia erityisesti Ipan fanikaupassa ja tästä tuoterepertuaarista voitais ihan hyvin ottaa mallia.

Siellä ei ole pelkästään vihreää ja keltaista vaatetta, vaan myös käytännöllistä valkoista, mustaa ja beigeä yksinkertaisilla logoilla/teksteillä. Tosi tyylikästä kamaa.

Musta satiinirotsi - saa ottaa mallia niin saatanasti, logo rintaan ja vaikka punakeltaisella tai liilavihreällä noi keltavihreät kohdat, easy. Todella upea.
Beige huppari - yksinkertainen on kaunista, samaa sarjaa myös byysat. Natsaa.

Meillä puolestaan varmaan 95% liilaa ja vihreää, saa siellä olla myös ihan perus vaatetta ja asustetta käytännöllisillä väreillä.

Itellä ainakin olisi palanut tässä kiimassa paljon fyrkkaa storeen jos olisi jotain käytännöllisempää. Esimerkiksi tuo uusi satiinirotsi mustana ja logo edes jossain olisi 100% ostos.

EDIT: Tässä vielä huomiota herättämään kuvat rotsista, joka oman jengin logolla, tekstillä ja väreillä aiheuttaa jo pelkällä ajatustasolla kihelmöintiä. Joku ylimääräistä aikaa omaava photoshop-guru voisi tehdä noiden pohjalta, niin voi sitten toimistolta laittaa suoraan tehtaalle.

Eilen taas käytiin paremman puoliskon kanssa Ipan matsissa Nokia Arenalle. Käytiin pyörähtämässä niiden fanikaupassa ja kateeks kävi. Ilves tekee todella paljon asioita oikein organisaation tasolla. Kaupassa ihan älytön määrä ns arkivaatetta joka on toteutettu todella fiksusti.

Saarnin kanssa tästä juttelin ja meidän pitää toki muistaa, että ollaan verrattaen uusi seura joka pelaa divaria. Eteenpäin on menty, mutta askel kerrallaan. Asiat vois myös olla vitusti huonomminkin, mutta sain Mikolta lupauksen, että nostaa sähköpostissa mainitsemani asiat esille seuraavassa kokouksessa.

Mainittakoon tässä samalla, että ne muutamat kerrat mitä Saarnin kanssa oon hallilla jutellu ja nyt emailin välityksellä (älkää kaikki alkako sen mailia spämmäämään :D), niin on inspiroiva johtaja. Haluaa kuunnella, jutella ja tehdä asioita Jokeriperheen eteen ihan tosissaan. Mut tää ei oo sprintti, vaan maratooni. Meidän on helppo huudella asioita foorumeilla, mut ton kokonen koneisto toimii omalla vauhdillaan. Hyvä tästä tulee, kuha jaksetaan olla kärsivällisiä.

Mut toivon, että kauppaa tulee pian lisää tavaraa ja nimenomaan sellasta arkikäyttöön kelpaavaa matskua!

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en tajua miksi nuo takit pilataan numerolla 51, joka toki on uuden tulemisen merkityksellisimmän pelaajan numero. Sama kuin meidän omistajien takki numerolla 91. Jos jotain numeroa pitää laittaa, niin 67 sen olla pitää!
Tai sitten edes kerran kokeilla laittaa joku takki tai huppari myyntiin ilman mitään numeroita. Mikäli kysessä ei ole ns. pelipaitahuppari..

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisi kyllä makoisaa leikitellä logonkin väreillä enemmän erityisesti fanituotteissa. Nuo punakeltaiset kun pomppaa aina niin vahvasti esiin.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Johtuen ihan omasta "jokeritaustasta", alkaen 1970-luvun alusta,
en ole sisäistänyt missään vaiheessa tätä 90-luvun värimaailmaa.
Koin sen jo silloin tekemällä tehdyksi, "miksi muuttaa mitään toimivaa".
Puna-keltainen vahvistettuna sinisellä on ne omat Jokerivärit.
En kiukuttele enkä dissaa nykyisiäkään värejä. Ne ei vaan istu meikäläiselle.
Siksi odotan malttamattomana enemmän punakeltaista fanikamaa.
Niitä olen skideille ja sukulaisille ostanut ja ostan.

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran lastenkengissä meidän fanituotteilu, että en pidättelisi hengitystäni. Kai tässä pitää vaan olla kärsivällinen.
Pakko sanoo että ollaan me paremmalla tolalla kun vajaa 20vuotta sitten. 2000-luvub ekan vuosikymmenen puolivälissä pelkkiä reikäpaita rätti fanipaitoja ja valkosia t-paitoja tai vastaavaa.

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Eilisen pelin kuva koosteissa jokereiden kotisivuilla vilahti j-logo jossain fanituotteesa. Olikohan huivi jossa myös vuosiluku 2024?

Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilisen pelin kuva koosteissa jokereiden kotisivuilla vilahti j-logo jossain fanituotteesa. Olikohan huivi jossa myös vuosiluku 2024?
Viittaat siis tähän komistukseen. ;) Eilen vilauteltiin 1.12. päivämäärää näytöllä ja uudet huivit loppuvuodesta? Hmm..
e. Ei antanut liittää kuvaa huivista, mutta löytyy ottelukoosteen kuvista joka linkattuna.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viittaat siis tähän komistukseen. ;) Eilen vilauteltiin 1.12. päivämäärää näytöllä ja uudet huivit loppuvuodesta? Hmm..
e. Ei antanut liittää kuvaa huivista, mutta löytyy ottelukoosteen kuvista joka linkattuna.
Joo tulis jo myyntiin nämä. On meinaan tullu tässä odotettua, että joku ostamisen arvoinen huivi tulis myyntiin, vanha kun on 2000 luvun alusta.

On muuten myös omistajien tuotteet -20% (en tiedä kuinka kauan näin mutta itse ainakin maksoin täyden hinnan tosta hupparista kesäkuussa). Lisäksi äärimmäisen nopeasti reagoitu palautteeseen kultatimanttikorusta, jossa nyt asiaan kuuluva logo.

Linkki Storeen riipuksesta.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo tulis jo myyntiin nämä. On meinaan tullu tässä odotettua, että joku ostamisen arvoinen huivi tulis myyntiin, vanha kun on 2000 luvun alusta.

On muuten myös omistajien tuotteet -20% (en tiedä kuinka kauan näin mutta itse ainakin maksoin täyden hinnan tosta hupparista kesäkuussa). Lisäksi äärimmäisen nopeasti reagoitu palautteeseen kultatimanttikorusta, jossa nyt asiaan kuuluva logo.

Linkki Storeen riipuksesta.
Tuo ei ole se riipus, mikä poistettiin. Sitä ei ole vielä tullut takaisin, hinta oli muistaakseni 3300 euroa. Hattu täysi timanteista.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuo ei ole se riipus, mikä poistettiin. Sitä ei ole vielä tullut takaisin, hinta oli muistaakseni 3300 euroa. Hattu täysi timanteista.
Juu, saa nähdä tuleeko siitä vielä eri versio. Jos nämä olisivat uskonasioita, niin uskoisin tämän olevan kuitenkin sen korvike?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy