Fanituotemyynti

  • 619 595
  • 2 096

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Niin, jos mielipiteeni ei ole sama kuin kaikilla teillä 60-vuotiailla fabuilla, niin olen trolli. Tämä leffa on nähty ennenkin.

Niin, itse en ole 60-vuotias fabu, vaan kaukana siitä, enkä itsekään juuri pidä monestakaan fanituotteesta, jos yhdestäkään, nimenomaan designin kannalta. Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.

Itse liputtaisin edelleen jonkun tyyliin BilleBeinon kanssa tehdyn malliston puolesta. Tai voi se olla joku muukin brändi. Mutta voisin kuvitella, että jonkun vaatebrändin avulla saisi tehtyä todella tyylikkäitä fanituotteita. Itse pidän muutenkin sellaisesta hyvin minimalistisesta designista vaatteissa. Ei mitään suuria printtejä.
 
Niin, itse en ole 60-vuotias fabu, vaan kaukana siitä, enkä itsekään juuri pidä monestakaan fanituotteesta, jos yhdestäkään, nimenomaan designin kannalta. Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.

Itse liputtaisin edelleen jonkun tyyliin BilleBeinon kanssa tehdyn malliston puolesta. Tai voi se olla joku muukin brändi. Mutta voisin kuvitella, että jonkun vaatebrändin avulla saisi tehtyä todella tyylikkäitä fanituotteita. Itse pidän muutenkin sellaisesta hyvin minimalistisesta designista vaatteissa. Ei mitään suuria printtejä.

"Halti näkyy jatkossa Jokereiden peliasussa ja Haltin tuotteita voi tulevaisuudessa ostaa myös Jokereiden verkkokaupasta osoitteessa store.jokerit.fi."

onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?
Eiköhän.
"Halti näkyy jatkossa Jokereiden peliasussa ja Haltin tuotteita voi tulevaisuudessa ostaa myös Jokereiden verkkokaupasta osoitteessa store.jokerit.fi."
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit

"Halti näkyy jatkossa Jokereiden peliasussa ja Haltin tuotteita voi tulevaisuudessa ostaa myös Jokereiden verkkokaupasta osoitteessa store.jokerit.fi."

onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?

Olin juuri tulossa samaa linkkaamaan :D

Haltilla on kyllä erityisesti tyylikkäitä laskettelu- ja lautailuasuja, joten voisin kuvitella, että esimerkiksi tyylikkäät hupparit onnistuvat myös.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja jos saisi vielä skideille enemmän valikoimaa. Nythän tuolla ei ole yhtään vaatteita muuta kuin pelipaita lapsille.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haltille peukku. Makia ja BilleBeino soppareita odotellessa.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.
Täällä on ollutkin niin saatanan laadukkaasti ilmaistuja mielipiteitä viime päivinä, mutta jostain syystä minun kommenttini fanituotteista aiheuttaa erityistä kutinaa perseessä :D

Olen myös aikasemmin tällä kaudella ilmaissut asiallisesti mielipiteeni sekä antanut ehdotuksia vaatteista, joita kehtaisi pitää päällään myös oman kodin ulkopuolella.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Täällä on ollutkin niin saatanan laadukkaasti ilmaistuja mielipiteitä viime päivinä, mutta jostain syystä minun kommenttini fanituotteista aiheuttaa erityistä kutinaa perseessä :D

Ei ole osunut omaan silmään, joten en voi ottaa kantaa. Tuo sun mielipide nyt otti silmään myös tuon "60-vuotiaat fabut" -kommentin lisäksi, että hieman triggeröidyin.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuoreimmassa joulukalenterissa on Ossin päällä todella hienon näköinen t-paita. Josko noita tulisi toivottavasti pian myyntiin.

Olen vuosikaudet ihmetellyt sitä että joukkueella on päällään tyylikkäitä releitä, joissa logoa on käytetty usein minimalistisesti ja hyvällä maulla. Näitä tuotteita ei kuitenkaan koskaan ole saatu fanituotekauppaan. Faneille tarjolla on megaisolla logolla, kaikenmaailman teksteillä ja ylimääräisillä kilkkeillä varustettu kamaa. Sirkusasuja.

Tuntuu että designerillä on pakkomielle kirjoittaa Jokerit (ja Hockey) joka paikkaa. Pelkkä logo riittää, ei tarvita tekstitystä :)

Itse ostaisin heti laadukkaan tummansinisen kauluspaidan, jossa rinnassa sydämen kohdalla pieni logo. Isolla logolla kelpaisi niinkin monimutkainen tuote kuin valkoinen t-paita jossa musta logo edessä (eikä mitään muuta).
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itse ostaisin heti laadukkaan tummansinisen kauluspaidan, jossa rinnassa sydämen kohdalla pieni logo. Isolla logolla kelpaisi niinkin monimutkainen tuote kuin valkoinen t-paita jossa musta logo edessä (eikä mitään muuta).

Itse kaipailisin esimerkiksi laadukasta mustaa hupparia (vaikka musta on joillekin no-no) jossa logo vaikka pienenä rinnassa värittömänä kohokuviona. Tai vaikka musta t-paita valkoisella logolla.

Omaan silmään musta on aina tyylikäs ;)
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kaipailisin esimerkiksi laadukasta mustaa hupparia (vaikka musta on joillekin no-no) jossa logo vaikka pienenä rinnassa värittömänä kohokuviona. Tai vaikka musta t-paita valkoisella logolla.

Omaan silmään musta on aina tyylikäs ;)
Kelpaisivat nuokin. Mustaa vaan on jo kaappi pullollaan.

Katselin juuri että storessa on tällä hetkellä tasan yksi paita (sininen t-paita) jossa on pelkkä logo. Kummaa ettei maailman hienoimpaan joukkuetunnukseen luoteta tuon enempää.
 

säiliö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselin juuri että storessa on tällä hetkellä tasan yksi paita (sininen t-paita) jossa on pelkkä logo. Kummaa ettei maailman hienoimpaan joukkuetunnukseen luoteta tuon enempää.

Pakostikin alkaa tuntua siltä, että tämä on ihan tietoinen valinta. Nämä edustusvaatteet on jätetty joukkueelle, ja fanit sitten saavat riekkua räväkämmissä asuissa. Jää vaan itseltä hankkimatta, kun ei sitä maltillista mallistoa haluta lanseerata.
 

Bafel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Noihin fanituotteisiin voisi ottaa mallia liigan puolelta vaikka Ipalta. He ovat ihan omalla levelillään Suomessa ylipäätänsä markkinoinnissa ja noissa fanikamoissa. Ei sen pitäis olla niin vaikeaa.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noihin fanituotteisiin voisi ottaa mallia liigan puolelta vaikka Ipalta. He ovat ihan omalla levelillään Suomessa ylipäätänsä markkinoinnissa ja noissa fanikamoissa. Ei sen pitäis olla niin vaikeaa.
En ole ennen tutustunutkaan Ilveksen fanituotteisiin mutta nyt oli pakko käydä tsekkaa ja totta. Todella paljon hienoja erilaisia tuotteita. Ja kyllähän heidän logonsakin on hieno. Logo menee heittämällä suomen mittapuulla kakkoseksi. Sieltä tosiaan kannattaisi käydä ottamassa mallia.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Ilveksellä tosiaan on tehty paljon hommia hyvän fanituotemeiningin eteen, krediitit siitä.

NHL shopista vaikka Philadelphia Flyersin fanikamat, aivan tolkuttoman simppeliä ja toimivaa kamaa. Heittämällä pystyttäisiin samaan täällä.

Mihin tästä voisi viestiä laittaa? Saisitte tolkuttomasti rahaa kassaan.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mihin tästä voisi viestiä laittaa? Saisitte tolkuttomasti rahaa kassaan.
Jokereiden yleinen sähköpostiosoite on info@jokerit.fi ja fanituotekaupan sähköpostiosoite on store@jokerit.fi.

Noihin nyt ainakin kannattaa laittaa viestiä ja palautetta, jos jonnekin haluaa yhteydessä olla.
Lisäksi tietty kaikki sosiaalisen median kanavat: twitterit, äxät, instarammit, snäptsätit ja dickdockit, mitä näitä nyt onkaan tänä päivänä kaikkia olemassa.

Mitä enemmän sinne ihmiset pistävät ehdotuksia ja pyyntöjä, niin varmasti sitä varmemmin saadaan fanituoteasiaan parannusta. Toivottavasti.

Siitä en osaa sanoa lukeeko noita viestejä kukaan toimistolla tai miten paljon meidän fanien sähköposteille laitetaan painoarvoa. Mutta ei siitä varmaan haittakaan ole, jos toimistolle laittaa rakentavaa palautetta sekä ehdotuksia siitä, miten saavat meiltä hölmöiltä eurot kerättyä pois kuleksimasta.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden yleinen sähköpostiosoite on info@jokerit.fi ja fanituotekaupan sähköpostiosoite on store@jokerit.fi.


Siitä en osaa sanoa lukeeko noita viestejä kukaan toimistolla tai miten paljon meidän fanien sähköposteille laitetaan painoarvoa. Mutta ei siitä varmaan haittakaan ole, jos toimistolle laittaa rakentavaa palautetta sekä ehdotuksia siitä, miten saavat meiltä hölmöiltä eurot kerättyä pois kuleksimasta.
Storesta on ainakin vastattu suhteellisen nopeasti kun viestiä olen laittanut. Tuohon toiseen en ole kokeillut, kun ei ole ollut tarvetta.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit


Liittyy juuri julkaistuun yhteistyösopimukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös