Eniten tätä on kuultu Jokerifanien suusta. Ihan vitun väsynyt juttu.Tuota "Jokerit ei kiinnosta ketään"-jargonia kuultiin aiemmin tänä vuonna niin paljon, että pieni nokittelu tästä on mielestäni ihan ok.
Joo lähti elämään ns. omaa elämäänsä kyllä, vaikka toki aika surkuhupaisilta ne "nimettömien liigapomojen" kommentit näyttivät jo alkuunsa ja eräiden naapurin kannattajien päänaukomiset.Eniten tätä on kuultu Jokerifanien suusta. Ihan vitun väsynyt juttu.
Onko noissa parissa uudessa hupparissa numero 8 hihassa? Siltä ainakin näyttää, mutta kun tuotteista on ainoastaan yksi kuva, niin menee vähän arvailun puolelle.Uusia tuotteita tullut viime viikon aikana.
Vielä kun tulisi ysäriväritteisiä tuotteita.
Siltä se ainakin näyttää. Mikä muu se voisi olla?Onko noissa parissa uudessa hupparissa numero 8 hihassa? Siltä ainakin näyttää, mutta kun tuotteista on ainoastaan yksi kuva, niin menee vähän arvailun puolelle.
Vähän yllättää, jos tuo on Selänne-viittaus.
Siisti, mutta se kasi siinä hihassa... Onko nämä jotain vanhoja tuotteita kun Teemulla myydään? Tuskin niitä uusiin olisi enää laitettu?On muuten hiton nätti, kun tykkään meidän logosta niin pirusti :D tilaukseen menee. Hintakin vain 65 euroa.
Mikä juttu tämä nyt on? Ihan oikeasti? Kas kun ei ole Hjalliksen pärstä Hupparin etumuksessa.Siisti, mutta se kasi siinä hihassa... Onko nämä jotain vanhoja tuotteita kun Teemulla myydään? Tuskin niitä uusiin olisi enää laitettu?
Hyi vittu miten rumaa junttipaskaa.Uusia tuotteita tullut viime viikon aikana.
Vielä kun tulisi ysäriväritteisiä tuotteita.
Mikä juttu tämä nyt on? Ihan oikeasti? Kas kun ei ole Hjalliksen pärstä Hupparin etumuksessa.
Mielenkiintoinen mielipide perustuotteista jossa meidän logo.Hyi vittu miten rumaa junttipaskaa.
jep, eikö ton trollin paikka olisi jo jossain muualla kuin täällä?Mielenkiintoinen mielipide perustuotteista jossa meidän logo.
Nuo ei ole perustuotteita nähnytkään. Tai no oikeastaan ehkä nuo ovat perustuotteita tässä seurassa, koska eihän täällä ole koskaan osattu tehdä tyylikkäitä fanituotteita.Mielenkiintoinen mielipide perustuotteista jossa meidän logo.
Niin, jos mielipiteeni ei ole sama kuin kaikilla teillä 60-vuotiailla fabuilla, niin olen trolli. Tämä leffa on nähty ennenkin.jep, eikö ton trollin paikka olisi jo jossain muualla kuin täällä?
Niin, jos mielipiteeni ei ole sama kuin kaikilla teillä 60-vuotiailla fabuilla, niin olen trolli. Tämä leffa on nähty ennenkin.
Niin, itse en ole 60-vuotias fabu, vaan kaukana siitä, enkä itsekään juuri pidä monestakaan fanituotteesta, jos yhdestäkään, nimenomaan designin kannalta. Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.
Itse liputtaisin edelleen jonkun tyyliin BilleBeinon kanssa tehdyn malliston puolesta. Tai voi se olla joku muukin brändi. Mutta voisin kuvitella, että jonkun vaatebrändin avulla saisi tehtyä todella tyylikkäitä fanituotteita. Itse pidän muutenkin sellaisesta hyvin minimalistisesta designista vaatteissa. Ei mitään suuria printtejä.
Eiköhän.onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?Jokerit ja Halti aloittavat monivuotisen yhteistyön — JOKERIT
Jääkiekkoseura Jokerit ja urheilu- sekä ulkoiluvaatteita suunnitteleva ja valmistava Halti ovat solmineet monivuotisen yhteistyösopimuksen, jonka tavoitteena on lisätä molempien brändien tunnettuutta ja kiinnostavuutta, sekä kannustaa ihmisiä yhä enemmänwww.jokerit.fi