Mainos

Fanituotemyynti

• 755 063
  • 2 890

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuota "Jokerit ei kiinnosta ketään"-jargonia kuultiin aiemmin tänä vuonna niin paljon, että pieni nokittelu tästä on mielestäni ihan ok.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tuota "Jokerit ei kiinnosta ketään"-jargonia kuultiin aiemmin tänä vuonna niin paljon, että pieni nokittelu tästä on mielestäni ihan ok.
Eniten tätä on kuultu Jokerifanien suusta. Ihan vitun väsynyt juttu.

Fanituotteista. Lauantaina tilasin kaksi eri pipoa ja lapaset, ja tänään saapuivat. Todella laadukkaita ja hienoja, varsinkin lapaset yllätti. Nämähän on todella lämpimät!

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Olikos siellä "ei kiinnosta" -listassa mainittu liiga ja Suomen kiekkosarjat ennen khl:ään lähtöä?

Ei vaan, vitsit sinällään niin hyvähän se on että taotaan nyt kun rauta on kuumaa. Ihmeen vähän noita fanitavaroita "perusversioina" on saatavilla niin faneille hyvä että on edes jotain uutuksia.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eniten tätä on kuultu Jokerifanien suusta. Ihan vitun väsynyt juttu.
Joo lähti elämään ns. omaa elämäänsä kyllä, vaikka toki aika surkuhupaisilta ne "nimettömien liigapomojen" kommentit näyttivät jo alkuunsa ja eräiden naapurin kannattajien päänaukomiset.

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos jotain voisi toivoa, niin pelipaita-malliset t-paidat olisi kiva lisä. Ei mikään uusi juttu, olihan näitä liigassa-josta-ei-enää-puhutakin, mutta Nordis-paitojen väreissä vaikka nyt Kuuslan, Risikon ja Forsblomin nimillä ja numeroilla toimisi itselleni. Miksei toki muidenkin paitojen värimaailmalla.

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Storeen lisätty tänään hopeoitu 'nordis' - kypärä. Nyt vielä ne game-worn/ game-ready-paidat myyntiin.

Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Onko noissa parissa uudessa hupparissa numero 8 hihassa? Siltä ainakin näyttää, mutta kun tuotteista on ainoastaan yksi kuva, niin menee vähän arvailun puolelle.

Vähän yllättää, jos tuo on Selänne-viittaus.
Siltä se ainakin näyttää. Mikä muu se voisi olla?

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Niin, jos mielipiteeni ei ole sama kuin kaikilla teillä 60-vuotiailla fabuilla, niin olen trolli. Tämä leffa on nähty ennenkin.

Niin, itse en ole 60-vuotias fabu, vaan kaukana siitä, enkä itsekään juuri pidä monestakaan fanituotteesta, jos yhdestäkään, nimenomaan designin kannalta. Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.

Itse liputtaisin edelleen jonkun tyyliin BilleBeinon kanssa tehdyn malliston puolesta. Tai voi se olla joku muukin brändi. Mutta voisin kuvitella, että jonkun vaatebrändin avulla saisi tehtyä todella tyylikkäitä fanituotteita. Itse pidän muutenkin sellaisesta hyvin minimalistisesta designista vaatteissa. Ei mitään suuria printtejä.

Niin, itse en ole 60-vuotias fabu, vaan kaukana siitä, enkä itsekään juuri pidä monestakaan fanituotteesta, jos yhdestäkään, nimenomaan designin kannalta. Keksisin itse kuitenkin monia, ja taas monia muitakin tapoja ilmaista mielipiteeni kuin tuo suht lapsellinen "hyi vittu miten rumaa junttipaskaa". Yläasteella nämä.

Itse liputtaisin edelleen jonkun tyyliin BilleBeinon kanssa tehdyn malliston puolesta. Tai voi se olla joku muukin brändi. Mutta voisin kuvitella, että jonkun vaatebrändin avulla saisi tehtyä todella tyylikkäitä fanituotteita. Itse pidän muutenkin sellaisesta hyvin minimalistisesta designista vaatteissa. Ei mitään suuria printtejä.

"Halti näkyy jatkossa Jokereiden peliasussa ja Haltin tuotteita voi tulevaisuudessa ostaa myös Jokereiden verkkokaupasta osoitteessa store.jokerit.fi."

onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
onkohan Haltilta sitten tulossa jotain Jokereihin liittyvää mallistoa?
Eiköhän.
"Halti näkyy jatkossa Jokereiden peliasussa ja Haltin tuotteita voi tulevaisuudessa ostaa myös Jokereiden verkkokaupasta osoitteessa store.jokerit.fi."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy