Saa. Kun klikkaa jotain kokoa valikoimasta, niin siihen alapuolelle avautuu kenttä missä kysytään haluaako paitaan nimen ja numeron painatuksena.Eikö noihin fanituotekaupan pelipaitoihin saa nimeä ja numeroa?
Samaa mieltä! Se Classic pipo... Anteeksi nyt kielenkäyttö - mutta seisomaan alkaa kun sitä katsoo.Sininen pipokin tullut. Yksinkertainen ja logo siihen. Juuri näin.
Ysäriväritteinen lippis olisi hieno.
Ai että, juuri tuota sinistä pipoa on tullut unelmoitua takaisin! Taitaa olla alunperin Liiga-aikojen lopulta oleva malli ja vielä jostain varaston perukoilta löytynyt erä noita. Reebokin valmistama pipo vielä, tuohan on ihan antiikkikamaa hyvässä mielessä!Sininen pipokin tullut. Yksinkertainen ja logo siihen. Juuri näin.
Ysäriväritteinen lippis olisi hieno.
Samalta aikakaudelta myös löytyy nyt reebok-tupsupipo. Täytyy olla n. viimeiseltä liiga-kaudelta. Kansallisaarteita.Ai että, juuri tuota sinistä pipoa on tullut unelmoitua takaisin! Taitaa olla alunperin Liiga-aikojen lopulta oleva malli ja vielä jostain varaston perukoilta löytynyt erä noita. Reebokin valmistama pipo vielä, tuohan on ihan antiikkikamaa hyvässä mielessä!
Oli pakko tilata molemmat.Samalta aikakaudelta myös löytyy nyt reebok-tupsupipo. Täytyy olla n. viimeiseltä liiga-kaudelta. Kansallisaarteita.
Itselläni on siniset lapaset ollut pitkään käytössä. On kyllä lämpimät ja tyylikkäät. Löytyisiköhän niitä vielä varastosta kun kerta pipojakin oli?tilasin myös nuo lapaset.
Jos tekevät niin toivottavasti tyylikkämpiä tuotteita jne. Mielestäni nuo Tapparan tekeleet ovat aika väsyneitä ja mitäänsanomattomia. Hupparissa esim. Billebeino teksti ja alla Tapparan logo. Ei muuta.BilleBeinokin voisi nyt pikkuhiljaa julkaista sopparin Jokereiden kanssa. Voisi taas tulla lisätilauksia Jouluksi. Hiukan ärsyttää, että hyppäsivät ensiksi Tapparan kelkkaan.
Just olin tulossa sanomaan samaa. Vähän julkeata mietin ensin mutta sitten että onpas pirullisen narrimaista. Ihan nappiin meni omasta mielestäni.Hyvää pelisilmää toimistolta ja uusi t-paita tullut myyntiin.
Kyllä tästäkin moni mielensä pahoittaa. Narri nauraa!Hyvää pelisilmää toimistolta ja uusi t-paita tullut myyntiin.
Vähän samaa mieltä. Eihän tuolla ole kuin sininen ja harmaa t-paita missä on on Jokereiden logo. Pitäisi tuo osasto saada ensin kuntoon. Sen jälkeen voi miettiä näitä huumoripaitoja.Pitää kyllä ihmetellä että näitä huumoripaitoja jaksetaan tuutata ulos, mutta perusvalikoima ontuu. Ihmeellinen fetissi myös olla hyödyntämättä maailman tyylikkäintä logoa tai viimeistään värittää se ihan perseelleen.
Minä en keksi tilannetta, jossa ostaisin tuollaisen(kaan) paidan.
Hyvä kai jos joillekin uppoaa.
Pääasia ettei tää homma mene kuitenkaan tunteisiin.Pitää kyllä ihmetellä että näitä huumoripaitoja jaksetaan tuutata ulos, mutta perusvalikoima ontuu. Ihmeellinen fetissi myös olla hyödyntämättä maailman tyylikkäintä logoa tai viimeistään värittää se ihan perseelleen.
Jep. Ja tämä ”ketään ei kiinnosta” on jo niin väsynyt juttu, että olisin toivonut, että se jäisi historiaan, mutta sen sijaan organisaatio otti sen itse käyttöön.Pitää kyllä ihmetellä että näitä huumoripaitoja jaksetaan tuutata ulos, mutta perusvalikoima ontuu. Ihmeellinen fetissi myös olla hyödyntämättä maailman tyylikkäintä logoa tai viimeistään värittää se ihan perseelleen.