Fanituotemyynti

  • 620 023
  • 2 097

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, oliko tämä nyt se @powerplaymaker hehkuttama uudistus? No tuskinpa. Samaa KHL-ajan oksennusta kauppa puolillaan, hyi helvetti.
Isännänviiri kiva uutuus sekä saunamittari halpa verrattuna entiseen. Hupparit suhteettoman kalliita, mutta ihan tyylikkäitä. Kai tuosta pukinkonttiin tulee jotain tilailtua kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jaahas, oliko tämä nyt se @powerplaymaker hehkuttama uudistus? No tuskinpa. Samaa KHL-ajan oksennusta kauppa puolillaan, hyi helvetti.
Isännänviiri kiva uutuus sekä saunamittari halpa verrattuna entiseen. Hupparit suhteettoman kalliita, mutta ihan tyylikkäitä. Kai tuosta pukinkonttiin tulee jotain tilailtua kuitenkin.
Verkkokaupalla on uusi tekijä. Tottakai tuolla on myynnissä koko varasto. Uusia tuotteita on tulossa ja minulle on annettu ymmärtää, että panostetaan laatuun ja vastuullisuuteen, kun uusia tuotteita tilataan.

Heti kun tuli vähän laadukkaampi huppari myyntiin, niin täällä aletaan valittaa hinnasta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Verkkokaupalla on uusi tekijä. Tottakai tuolla on myynnissä koko varasto. Uusia tuotteita on tulossa ja minulle on annettu ymmärtää, että panostetaan laatuun ja vastuullisuuteen, kun uusia tuotteita tilataan.

Heti kun tuli vähän laadukkaampi huppari myyntiin, niin täällä aletaan valittaa hinnasta.
Jos se on oikeasti laadukas niin hintahan on ihan ok. Noistakaan kun ei näkemättä oikein tiedä, onko se perus Fruit of the loomin kuraa vai mitä.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos se on oikeasti laadukas niin hintahan on ihan ok. Noistakaan kun ei näkemättä oikein tiedä, onko se perus Fruit of the loomin kuraa vai mitä.
Itse hommasin tuon myynnissä olevan valkoisen vetoketjullisen hupparin hallilta ja on kyllä laadukas. Aiemmin tilaamani valkoinen "Jokerit Hockey" -huppari taas tuntui tosi ohuelta ja halvahkolta ja siltä että tuo logo kuluu heti pois + tilattu M-koko oli tooosi nafti (hallittu riski joka nyt kosahti kun isommat oli loppu).

Näistä kahdesta vaihtoehdosta investoin sata kertaa sadasta mielummin tuohon 89€ vetoketjulliseen kuin tuohon 60€ basichuppariin, tämän takia olisin halunnut tuon 60€ tekeleen sovittaa hallilla ennen ostoa mutta tuota ei peleissä näkynyt joten ostin sokkona. Tuo mennee parin pesun jälkeen liian pieneksi/logo kuluu pois/tjsp. mutta tämä vetoketjullinen vaikuttaa siltä että kestää käytössä tarvittaessa vuosia.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jos se on oikeasti laadukas niin hintahan on ihan ok. Noistakaan kun ei näkemättä oikein tiedä, onko se perus Fruit of the loomin kuraa vai mitä.

Joo 89€ olisi aika paljon Fruit of the Loomin laadusta. En tiedä onko tulossa, mutta mielelläni näkisin Warriorin tekemiä vaatteita myös fanikaupassa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse hommasin tuon myynnissä olevan valkoisen vetoketjullisen hupparin hallilta ja on kyllä laadukas. Aiemmin tilaamani valkoinen "Jokerit Hockey" -huppari taas tuntui tosi ohuelta ja halvahkolta ja siltä että tuo logo kuluu heti pois + tilattu M-koko oli tooosi nafti (hallittu riski joka nyt kosahti kun isommat oli loppu).

Näistä kahdesta vaihtoehdosta investoin sata kertaa sadasta mielummin tuohon 89€ vetoketjulliseen kuin tuohon 60€ basichuppariin, tämän takia olisin halunnut tuon 60€ tekeleen sovittaa hallilla ennen ostoa mutta tuota ei peleissä näkynyt joten ostin sokkona. Tuo mennee parin pesun jälkeen liian pieneksi/logo kuluu pois/tjsp. mutta tämä vetoketjullinen vaikuttaa siltä että kestää käytössä tarvittaessa vuosia.
Kiitos tästä, tilaukseen.
 

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Tänään oli storeen lisätty lahjakortteja ja kenties uusi pipo-malli. Lisäksi somen puolella oli kysely fanituote ehdotuksesta storeen.
 

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Moni kritisoinut KHL ajan fanituotteita.
Minun mielestäni myydään ehdottomasti kaikki vanhat pois mitä on olemassa, se oli silti idässäkin Jokerit ja niille ostajat löytyy.
Järjetöntä olisi hävittää vaatteita kun niistä voidaan vielä kilauttaa euroja uuden jokerin kassaan.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
700ml termari ja kuksa lähti kotia kohti. Kovasti odotellaan perus pipoa ja lippistä ( tällä hetkellä hatuissa on ihan käsittämätön värimaailma ja fontit / logot ihan perseellään). Salitreeneihin tekninen paita tai t-paita pelkällä logolla, ei mitään tekstejä. Rahaa on näppiksen täällä päässä -> ostettava vaan puuttuu......
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osui silmään, että Nummelan Palloseuran huutokaupassa on huudettavana Emil Oksasen game worn -pelipaita (linkki vie NuPS:in kotisivuille). Kuvista on vaikea sanoa, onko oikeasti game worn -paita, mutta niin tuota markkinoidaan. Tällä hetkellä korkein huuto 100 €.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tilasin 7.11 verkkokaupasta retropaidan. No, en mä odotellutkaan että se seuraavana päivänä lähtee postin mukana vettille, mutta vihdoin lauantaina 18.11 sain ilmoituksen että lähetys on matkalla. Äsken kävin Postin seurantakoodilla katsomassa että jokos se tulisi, niin siellä luki "posti odottaa lähetystä".

Vertailun vuoksi, tilasin perjantaina Verkkokaupasta tavaraa, lauantaina tuli ilmoitus, että matkalla. Kävin sen maanantaina hakemassa Postin lootasta.

Ei näin Jokerit, ei näin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tilasin 16.11 torstaina ja paketti oli perillä 20.11 maanantaina. Pikaisesti tuli kamat ainakin mulle, en ole vielä edes ehtinyt hakemaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tilasin 7.11 verkkokaupasta retropaidan. No, en mä odotellutkaan että se seuraavana päivänä lähtee postin mukana vettille, mutta vihdoin lauantaina 18.11 sain ilmoituksen että lähetys on matkalla. Äsken kävin Postin seurantakoodilla katsomassa että jokos se tulisi, niin siellä luki "posti odottaa lähetystä".

Vertailun vuoksi, tilasin perjantaina Verkkokaupasta tavaraa, lauantaina tuli ilmoitus, että matkalla. Kävin sen maanantaina hakemassa Postin lootasta.

Ei näin Jokerit, ei näin.
Jokerit lanseerasi uuden verkkokaupan ihan vastikään ja kuulemma siellä toimitukset lähtee (nyt) lähestulkoon samana päivänä kun ne on tilattu. Aikaisempi malli oli paljon epätehokkaampi. Uusi systeemi myös skaalautuu tarvittaessa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä 89 euron huppari vaikuttaa kyllä erittäin laadukkaalta. Muutenkin tyylikäs eikä pilattu ylenpalttisella "koristelulla". I like, suosittelen!
 

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Pakko huomioida tähänkin: kiekko-poikien valmennuksella komeet rotsit. Tuommoisia meillekin, kiitos. Hillityllä kuosilla ja jokeri-logo rintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös