Fanituotemyynti

  • 618 191
  • 2 093

RDA-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Steelers, AC Milan
Rahat polttelee taas taskussa, mutta valitettavasti kaupassa ei oo tällä hetkellä yhtään tuotetta mitä itse (aikuinen insinöörismies) voisin haluta laittaa vaikka casual friday hengessä toimistolle päälle.
Näitä ei muistikuvani mukaan ole kyllä ollut juuri koskaan. Aina on tungettu mukaan vähintään jotain "since 1967"..
Täälläkin useasti kaipaillut musta/harmaa/tummansininen linjasto..pieni logo, ehkä jokerit hockey tekstiä.
Nää hassunhauskat t-paidat ja kirkkaan siniset ei vaan yksinkertaisesti iske.
Pelaajien/valmennuksen yllä nähty Warriorin-mallisto kelpaisi..

Tähän vielä New Era/Mitchell and Ness tasoa lippikset niin ai että..

Maybe one day. Sillä aikaa NFL europe storeen..

Game readyn osalta ymmärrän tilanteen ja jaksan vielä odottaa.
 

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rahat polttelee taas taskussa, mutta valitettavasti kaupassa ei oo tällä hetkellä yhtään tuotetta mitä itse (aikuinen insinöörismies) voisin haluta laittaa vaikka casual friday hengessä toimistolle päälle.
Näitä ei muistikuvani mukaan ole kyllä ollut juuri koskaan. Aina on tungettu mukaan vähintään jotain "since 1967"..
Täälläkin useasti kaipaillut musta/harmaa/tummansininen linjasto..pieni logo, ehkä jokerit hockey tekstiä.
Nää hassunhauskat t-paidat ja kirkkaan siniset ei vaan yksinkertaisesti iske.
Pelaajien/valmennuksen yllä nähty Warriorin-mallisto kelpaisi..

Tähän vielä New Era/Mitchell and Ness tasoa lippikset niin ai että..

Maybe one day. Sillä aikaa NFL europe storeen..

Game readyn osalta ymmärrän tilanteen ja jaksan vielä odottaa.
Itse ihmettelen, miksei maailman hienointa logoa voi yksinkertaisesti läntätä valkoiseen/mustaan/harmaaseen/tummansiniseen t-paitaan/collegeen ilman mitään tekstejä tai kikkailuja.

Harmaan logohupparin toistaiseksi hankin fanipaidan lisäksi ja siitä pidän.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse ihmettelen, miksei maailman hienointa logoa voi yksinkertaisesti läntätä valkoiseen/mustaan/harmaaseen/tummansiniseen t-paitaan/collegeen ilman mitään tekstejä tai kikkailuja.

Harmaan logohupparin toistaiseksi hankin fanipaidan lisäksi ja siitä pidän.

Juuri näin, kahdenlaisia tällaisia:

1) Iso Jokerit-logo paidan keskelle.
2) Pieni Jokerit-logo n. sydämen kohdalle.

Ei se oo niin vaikeaa hei!
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rahat polttelee taas taskussa, mutta valitettavasti kaupassa ei oo tällä hetkellä yhtään tuotetta mitä itse (aikuinen insinöörismies) voisin haluta laittaa vaikka casual friday hengessä toimistolle päälle.
Näitä ei muistikuvani mukaan ole kyllä ollut juuri koskaan. Aina on tungettu mukaan vähintään jotain "since 1967"..
Täälläkin useasti kaipaillut musta/harmaa/tummansininen linjasto..pieni logo, ehkä jokerit hockey tekstiä.
Nää hassunhauskat t-paidat ja kirkkaan siniset ei vaan yksinkertaisesti iske.
Pelaajien/valmennuksen yllä nähty Warriorin-mallisto kelpaisi..
Just näin. Jotain tollasta itsekin kaipaan myyntiin ja nyt kandeis fyrkka ottaa faneilta pois, kun alkuinnostus on huomattava.
Alkuun vaikka kundien päällä nähty tummansininen, vetoketjullinen pusakka, jossa snadit Jokerit ja Warrior logot.
Ja miksei mainitsemasi laadukas lippis myös. Hillitty, eikä värejä kirkuva.
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Mustat treenishortsit, jossa pienellä Jokerit -logo jommassa kummassa reidessä. Lupaan toimistolle kuluttaa näitä poikkeuksetta salilla ja lenkkipoluilla sekä esiintyä logolle edullisesti.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Musta t-paita jossa on valkoinen Jokerilogo (eikä mitään muuta) ja valkoinen t-paita ja musta logo (eikä mitään muuta).

Perusasiat ja massia sataa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valkoinen kauluspaita olisi näin bussinkuljettajan toiveissa. Tietenkin Jokerilogolla.
 

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse ihmettelen, miksei maailman hienointa logoa voi yksinkertaisesti läntätä valkoiseen/mustaan/harmaaseen/tummansiniseen t-paitaan/collegeen ilman mitään tekstejä tai kikkailuja.

Harmaan logohupparin toistaiseksi hankin fanipaidan lisäksi ja siitä pidän.
Toinen juttu: lasten mallistoa ei ilmeisesti ole vielä ainakaan verkkokaupassa. Nyt kun pääsee omaa jälkikasvua viemään ensi kertaa hallille rakkaan seuran pariin, saattaisi tarttua muistoksi muutakin kuin maskottipehmo.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen kotiutui tuo premium pelipaita (nordis). On kyllä erittäin hyvä laatuinen ja hyvänäköinen paita, jopa yllätyin! Outoa taasen on, että niskalapussa lukee "game worn". Miksiköhän? "Game issued" olisi kenties oikea termi, mutta samapa tuo mulle.
150e well spent!
 
On kyllä upea paita, joka olisi kiva saada myös verkkokauppaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231004_161059_Instagram.jpg
    Screenshot_20231004_161059_Instagram.jpg
    333,5 KB · kertaa luettu: 232

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas kerran yksinkertainen olisi kauniimpaa, ja paita ilman tekstejä (eri fontteineen) toimisi paremmin. Jos tästä olisi halunnut ns. pelikohtaisen, tuota jokerit.fi Nordis-kuvaa olisi voinut hahmotella selkäpuolelle matsin pvm yms kanssa.

Mutta valtavan hyvään tarkoitukseen, niin ei viitsi enempää kritisoida.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Tietojeni mukaan näitä tulee myyntiin vain matsissa ja vain rajoitettu erä.
Onko mitään käryä, puhutaanko sadan vai tuhannen kappaleen rajoitetusta erästä? Mietin vaan kuinka paljon ennen ovien aukeamista pitää tulla jonottamaan, on sen verran tyylikäs skjörde, että pitää ainakin yrittää ehtiä tehdä kaupat. Luulen kyllä, että nuo viedään käsistä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko mitään käryä, puhutaanko sadan vai tuhannen kappaleen rajoitetusta erästä? Mietin vaan kuinka paljon ennen ovien aukeamista pitää tulla jonottamaan, on sen verran tyylikäs skjörde, että pitää ainakin yrittää ehtiä tehdä kaupat. Luulen kyllä, että nuo viedään käsistä.
Yli 100 alle 500.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Eikö todellakaan ole myynnissä/varastossa yhtään Jokereiden kaulahuiveja? Veikkaisin, että nämä menisi hyvin kaupaksi.
Tämä kyllä ihmetyttää ja ärsyttää. Anoppi on toivonut kaulahuivia synttärilahjaksi ja nyt jäänee sitten todella valitettavasti hankkimatta. Laitoin viime viikolla myös viestiä, että onko näitä tulossa, mutta eivät vastaa mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös