Fanituotemyynti

  • 617 192
  • 2 090

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Lindin game ready saapui tänään. On se jumalauta tyylikäs!
27.12. tilasin ja tänään saapui, eli melkein se tasan 6vko siinä meni.
Itse tilasin Kuuslan sinisen game readyn samoihin aikoihin. Huomenna pitäis tulla. Saakohan tässä ens yönä unta? ;)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Stadilainen seura ja meille myydään karvalakkeja ja jotain retkeilykamoja? MIKSI?

Ja tuo vyö… Laittaisin päälleni, mikäli haluaisin pitää kaikki naiset vähintään kymmenen metrin päässä itsestäni.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Meitsi budjaa Jätkäsaaressa meren rannalla ja dalsin menemään tässä Stadin rantoja päivästä toiseen kilometritolkulla. Talvisin kunnon pakkaspäivillä merituuli blosaa ja galsa vihloo luihin ja ytimiin. Tää Stadin kundi vetää silloin karvalakin lämppäämään nuppiaan. Alle vielä tyylikäs kommandopipo niin jo on näky. Tosi on!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vai ei karvahattu kuulu stadilaiseen asustukseen. Kaikenlaista skeidaa ja provoilua sitä jaksetaankin vääntää. Stadi on merenranta kaupunki, jossa karvahattu on ollut yks parhaita ja hyödyllisimpiä talvivarusteita, aina.
Karvahatut kunniaan. Perinteitä huokuva pipoon nähden ylivertainen kapistus. Itse vielä haaveilen moisesta. Ilmastonmuutoksesta huolimatta puhuri Suomenlahdelta pitää huolen siitä, että pää ja korvat on syytä pitää lämpimänä sydäntalven kuukausina myös tulevaisuudessa. Mitään junttimaista perinteissä supisuomalaisessa karvareuhkassa ei ole.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
No ei kuulu ei.
Sinäkö päätät? Mä olen Kättärillä syntynyt, tuubin varrella kasvanut ja kävin Sandikassa armeijan. Päivääkään en ole budjannut missään muualla kuin stadissa. Voin kertoa, että karvalakki on mitä mainioin lätsä tuulisen merenrantakaupungin asukille - varsinkin, jos diggaa allekirjoittaneen lailla nauttia esim. Taimenenkalastuksesta Larussa keväisin, käydä ampumassa merilintuja itä-Helsingin luodoilla syksyisin tai pilkkiä Kuliksen kulmilla talvisin.

Stadi on monipuolinen, monikulttuurinen ja elävä, perinteikäs ja moderni kaupunki, johon mahtuu monenlaista eläjää.
”Stadilaiset ei käytä karvahattua” on mun mielestä suunnilleen yhtä ahdasmielinen ja ummehtunut juttu, kuin jullien omasta mielestään helvetin kova ”IFKn pukukoppiin ei oo asiaa tykit jalassa”, minkä jokainen ulkopuolinen aikuinen osaa tulkita siksi mitä se on; keskenkasvuisten uhoksi ja yritykseksi todistella omaa miehisyyttä.
 

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Stadilainen seura ja meille myydään karvalakkeja ja jotain retkeilykamoja? MIKSI?

Ja tuo vyö… Laittaisin päälleni, mikäli haluaisin pitää kaikki naiset vähintään kymmenen metrin päässä itsestäni.
Ostin karvahatun tavoitteena kadottaa se Forssan reissulla. Sittemmin se on nähnyt jo Joensuun ja Espoon. Poro tykkää karvahatustaan
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool

Kun noille kahdelle laitettiin alelappu niin samaan syssyyn olisi varmaan kannattanut pistää myös sen uuden umpitylsän harmaan/valkoisen hupparin hinta realistiseksi. Vai onko ne jonkun mielestä myyvän näköisiä? Naisten malliin on sentään saatu huokeampaan hintaan jopa värit ja tekstiä. Koirarotsit vois myös eri kokoineen laittaa sinne storeen saman kuvan alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös