Fanituotemyynti

  • 616 328
  • 2 090

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulevalle kaudelle tulee paljon uusia tyylikkäitä fanituotteita myyntiin.
Lisäksi jokerit.comin nettikauppa tullaan laittamaan täysin uuteen uskoon vielä ennen kauden alkua.

Jeps, huhuja on kuulunut että jotain tapahtuisi. Toivottavasti hommaan on panostettu (kerrankin) kunnolla.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Nyt täytyy antaa Jokereille erittäin positiivista palautetta fanituotteista.

Tulevalle kaudelle tulee paljon uusia tyylikkäitä fanituotteita myyntiin. Esim. Nämä West Coastin valmistamat Jokeri-kengät. Mielestäni erittäin hienot monot.

Lisäksi jokerit.comin nettikauppa tullaan laittamaan täysin uuteen uskoon vielä ennen kauden alkua.

Näin se homma etenee.

Vitut, IFK:lla oli jo pari kautta sitten Reebokin tennareita, jotka olivat muuten valkoiset, mutta IFK:n logolla. Jäävät nuo Jokereiden virsut aika kauas noista.

http://www.ksbsport.com/kauppa/product_catalog.php?c=193

Periaatteessa silti hyvä, että edes jotain edistystä tapahtuu.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt kun meillekin tuo uusi jokerifani syntyi, niin on kummastuttanut, ettei jokapojan ensimmäistä fanituotetta eli tuttia ole silmiin vielä sattunut.

Jep ja kyllä sitä mielellään tuoreen Jokerifanin pukisi Jokerit henkiseen potkupukuun!
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Eikö potkaria enää löydy valikoimista?
Sellaisia löytyy parikin kotoa.
Laatu niissä ei todellakaan ole kyllä kehuttava....
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitut, IFK:lla oli jo pari kautta sitten Reebokin tennareita, jotka olivat muuten valkoiset, mutta IFK:n logolla. Jäävät nuo Jokereiden virsut aika kauas noista.
No enpä nyt sanois, onhan noissa jullikengissä pirun paljon rumempi logo kuitenkin.

No mutta tosiasiassa itse en ole kiinnostunut muista fanituotteista kuin pelipaidoista ja kaulaliinoista, muut ovat minun mielestäni turhaa. Varsinkin nuo naisten stringit mitä vihollinen kaupitteli/kaupittelee, itse katselen naistani mieluiten alasti, kuin että hänen paikkojaan peittäisi jonkun lätkäjoukkueen logo. Makuja on tietty monia..
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Jep ja kyllä sitä mielellään tuoreen Jokerifanin pukisi Jokerit henkiseen potkupukuun!

Perkeles, mulla on yksi ylimääräinen käyttämätön vaaleanpunainen, kun piti tulla lipunmyyjä mutta tulikin sitten Jokereiden tuleva laituri. Ostin fanishopista välierissä. Muistaakseni oli myös vaaleansinisiä tarjolla. Täytyy tarkistaa avausmatsissa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Niin, asiahan ei minulle kuulu, mutta nuo narrijalkineet ovat kyllä varsin hyvännäköiset. Fanituotteeksi suorastaan esteettiset.

Jokeritkin voisivat kyllä ottaa mallia vaikkapa täältä:

http://www.humppa.com/jokisenvalinta/valinta.html

Itse asiassa ovat suhteellisen rumat. IFK:n vastaavat ovat wezqin mainitsemaa logoa lukuunottamatta PALJON tyylikkäämmät. Ovat myös kaiken lisäksi laatumerkin valmistamat, mistä taas pointsit naapuriin. Ei ihme, että myyvät neljä kertaa enemmän fanituotteita kuin me.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Perkeles, mulla on yksi ylimääräinen käyttämätön vaaleanpunainen, kun piti tulla lipunmyyjä mutta tulikin sitten Jokereiden tuleva laituri. Ostin fanishopista välierissä. Muistaakseni oli myös vaaleansinisiä tarjolla. Täytyy tarkistaa avausmatsissa.

No Perskeles, eli niitä saa vain fanishopista, eli ei voi tilata mistään?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
No Perskeles, eli niitä saa vain fanishopista, eli ei voi tilata mistään?

Eipä näy nettikaupassa. Hintana oli suht suolainen 25€. Muistaakseni myyjä sanoi potkarin kuuluvan ihan vakiovalikoimaan fanishopissa.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulevalle kaudelle tulee paljon uusia tyylikkäitä fanituotteita myyntiin. Esim. Nämä West Coastin valmistamat Jokeri-kengät. Mielestäni erittäin hienot monot.

Onpas siistin näköset. Onko mitään tietoa kuinka paljon noille tulee olemaan hintaa?

Vitut, IFK:lla oli jo pari kautta sitten Reebokin tennareita, jotka olivat muuten valkoiset, mutta IFK:n logolla. Jäävät nuo Jokereiden virsut aika kauas noista.

http://www.ksbsport.com/kauppa/product_catalog.php?c=193

Itse asiassa nuo ovat aika tylsän näköiset. Täysin valkoiset ja musta logo. Vaikka tykkäänkin yksinkertaisen tyylikkäästä niin nuo ovat vähän turhan värittömät ja mauttomat.

Eikä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä, että siinä on HIFK:n logo. Mielipide siis ilman mitään jokeri-laseja.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Itse asiassa nuo ovat aika tylsän näköiset. Täysin valkoiset ja musta logo. Vaikka tykkäänkin yksinkertaisen tyylikkäästä niin nuo ovat vähän turhan värittömät ja mauttomat.
Samaa mieltä ja musta ifk-logo näyttää kauempaa joltain paskatahralta. West Coastin kengät näyttää ihan siisteiltä, eri asia miten logo on niihin väsätty.

Hienoa, että parannusta on tulossa tuoterintamalle.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Ovat myös kaiken lisäksi laatumerkin valmistamat, mistä taas pointsit naapuriin.
Ymmärtääkseni West Coast on nimenomaan laatumerkki verrattuna esim. Reebokiin.

Noita nahkatossuja itekin tuli vähän eilen tsekattua niin hyvälaatuisilta vaikuttivat. Mun mielestä myös tyylikkäätkin vaikka normaalisti itsekin diggaan yksinkertaisista. Noi voisi jopa ostaa.

Jullien kengistä en viitsi mitään edes kommentoida.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Viime kaudella kuuden seuran faneille tehtiin West Coastin monoja joten ei jokerit edelläkävijä tässä ainakaan ole. West coastin kotisivut ilmoittaa, että lisää seuroja on mukana ensi kaudella. Lieneekö jopa kaikki?

Hinta taitaa olla tuo sopuisat ~69e kuten viime kaudella. Ei siis paha hinta ollenkaan.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Tulevalle kaudelle tulee paljon uusia tyylikkäitä fanituotteita myyntiin. Esim. Nämä West Coastin valmistamat Jokeri-kengät. Mielestäni erittäin hienot monot.

Ei sulla olis lisää kuvalinkkejä, että voisimme kollektiivisesti dumata uudet tuotteet? Ja dumaamisella tarkoitan tässä sekä positiivista että negatiivista palautetta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mun mielestä nuo IFK:n kengät ovat hemmetin ankean näköiset mustine logoineen... Toki, olisi kiva nähdä molemmat tuotokset ihan livenä, koska kuvat antavat usein väärän vaikutelman.

Fanituotemyynnistä sen verran, että viime kaudella areenalla myynnissä ollut Metropolit #51 fanipaita oli jotain uniikkia. Oli itse asiassa näytteillä siellä hyvin pitkään, kunnes hävisi... Kävikö joku ostamassa pois, vai huomattiinko pikku painovirhepaholainen vasta silloin?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ymmärtääkseni West Coast on nimenomaan laatumerkki verrattuna esim. Reebokiin.

Noita nahkatossuja itekin tuli vähän eilen tsekattua niin hyvälaatuisilta vaikuttivat. Mun mielestä myös tyylikkäätkin vaikka normaalisti itsekin diggaan yksinkertaisista. Noi voisi jopa ostaa.

Jullien kengistä en viitsi mitään edes kommentoida.

Minkämaalainen merkki on kyseessä? "Nimeä" tuolla merkillä ei ainakaan ole esim verrattuna Reebokiin, sitä lähinnä tarkoitin. Laadusta mulla ei siis senkummemmin ole käsitystä.

Hyvä kuitenkin kaikenkaikkiaan, jos täälläkin asiaan kiinnostusta löytyy. Vaikka värit ovatkin oikeat, ei noita kenkiä silti multa tule löytymään. Vastaavasti Jokeri-Reebokit aivan varmasti hankkisin.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onpas siistin näköset. Onko mitään tietoa kuinka paljon noille tulee olemaan hintaa.

79 euroa Virmasen Matin mukaan maksavat fanishopeissa.

MC61: Muita kuvia ei valitettavasti löydy.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Sen verran vielä hämmennetään kenkälusikalla tätä soppaa, että eilen Kampin Keskuksessa huomasin K-Kengän ovella ständin, jossa oli nimenomaan West Coastin kenkiä. Kovasti samanoloisia kuin mainitut narrikengät. Siellä voinee ainakin käydä kokoa sovittelemassa. Rehellisesti sanoen, tämä oli ensimmäinen kerta, kun näin ko merkin kenkiä myynnissä missään.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärtääkseni West Coast on nimenomaan laatumerkki verrattuna esim. Reebokiin.

Reebok on itseasiassa aika laadukas merkki , ja myös osa jumalattoman isoa korporaatiota.
Reebok omistaa CCM:n , mutta tämän kaiken yläpuolella on vielä Adidas joka omistaa Reebokin ja Taylor Maden.
West Coast taas on aika tuntematon merkki, joka ei siitä kyllä tee yhtään vähemmän laadukasta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää IFK:kin lanseeranneen West Coast-kengät, joten tiukkaa vääntöä luvassa tälläkin saralla. Noista Reebokeista vielä sen verran, että jollei nyt silmäni aivan valehtele ja muisti petä pahemman kerran, niin Peto-logo on harmaa, eikä kovin räikeästi erotu. Noissa kuvissahan logon väritys on musta. Muuten on aika turha arvostella kummankaan jengin tuotteita sen enempää suuntaan tai toiseen, koska pääasia lienee se, että oman jengin fanit ovat tuotteista kiinnostuneita. Tässä kategoriassa toisen jengin menestys ei taida olla omilta pois. Ja gloryhunttereitahan ei edelleenkään lasketa mihinkään ;).

Viime keväänä taisi olla puhetta, että IFK:lta tulee mallistoon farkut. Itse toivon, että syksyn myötä ne lanseerataan, vaikka en varmasti itse niitä ostakaan itselleni. Voisi kuitenkin kuvitella, että malliltaan ne ovat sellaiset, mihin saa jopa hokiperseen tungettua ilman suurempaa dramatiikkaa. Ja kyllähän sitä perheestä kohderyhmään kuuluvakin löytyy, että on hyvin mahdollista, että kortti viuhuu ja humppa soi.

Toivoa sopii, että myös Jokerit pystyvät jatkossa palvelemaan fanejaan hyvien fanikamojen muodossa nykyistä paremmin. Laadukkailla tuotteilla saa helposti jengin kassaan lisäeuroja ja voisi kuvitella, että johdossa oltaisiin myös tyytyväisiä, että joukkueen fanitus näkyy paremmin myös katukuvassa. Meikäläinen ainakin "sortuu" useita kertoja kauden aikana ostamaan, "jotakin pientä vain" ja kassalla loppusumma nousee hyvin usein 50€ tietämille. Eikä siinä kohtaa ainakaan mitään kehtaa poiskaan jättää, koska ostopäätöshän on hyvin perusteltu :). Ja tavaroiden käytettävyyteen kannattaa kyllä panostaa, koska jollain pinsseillä ja tarroilla ei loppupeleissä kovin suurta näkyvyyttä saada eikä samanlaista "ylpeyttä" ja mielihyvää kuin vaikkapa heittämällä kivannäköinen huppari niskaan. Katteet ovat kuitenkin todella kohdallaan, jos puhutaan vaikkapa game-worn-paidoista tai vaikkapa perus-collegeista. Joten tuntuu silkalta hulluudelta, jos tähän kategoriaan ei olla todellakaan valmiita panostamaan. Ihan varmasti riskit saadaan minimoitua seuran kannalta ja käsittääkseni lähellä Jokereidenkin organisaatiota ainakin entisiä myyntimiehiä on runsain mitoin.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todellakin toivoa sopii, että fanituotemyynti saataisiin uudistettua täksi kaudeksi. Lähetin n. 1,5 kuukautta netin kautta kyselyä fanituotteista toimistolle. Mutta eipä oo vastusta kuulunut vieläkään, en tiedä, kait se Jönni sitä postia hoitaa. Mutta ei ois pahitteeks jos toimintaan saatais ammattimaisia piirteitä, ja ennenkaikkea otettais hieman erilainen kanta näihin asioihin. Nyt siellä tuntuu olevan tän asian suhteen hälläväliä-meininki.
 

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelipaidat

Kyllä sinne fanimyymälään nyt oli ilmestynyt useita kappaleita noita kunnollisia fanipaitoja. Ei taida vielä ihan vastata pelaajien paitojen tasoa, mutta reilusti parempaa kangasta kun ne reikäpaidat. Hintaa en saanut selville. Sen kuitenkin huomasin, että eihän tätäkään asiaa oltu kunnolla hoidettu, paidat eivät ole edes väritykseltään identtiset pelipaitojen kanssa. Mallina oli nimittäin tämä Floridan malli, jossa helmassa menee punakeltainen raita, kun Jokereiden paidoista tämä raita on jätetty pois. Mutta sieltä hakemaan jos kiinnostaa, nimeä ja numeroa ei tainnut olla.

Niin,mikäs on nyt tilanne näiden pelipaitojen suhteen.?
Onko laatu jo parantunut?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Nyt on jokaisella mahdollisuus suunnitella ihan sellainen Jokeriaiheinen paita kuin itse haluaa. Suunnitelmissa on tilata myöhemmin paitojen lisäksi myös muita eri tuotteita.

Vähän vastaiskua fanituotteille kun eipä sieltä mm. sellaisia paitoja saa kuin itse haluaisi. Eikä niitä tunnu tulevan vaikka jatkuvasti ehdotellaan ja pyydellään.

Täältä linkistä löytyy skaba: http://www.jokerifanit.net/n/?m=pages&a=showpage&t=448
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
12 §
Mainostaminen on kiellettyä. Poikkeuksena tästä on allekirjoitus, jossa saa olla linkki toiseen sivustoon - ei kuitenkaan henkilökohtaisessa hyötymistarkoituksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös