Mainos

Fanituotemyynti

  • 755 212
  • 2 890

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
Joo kyllähän noissa joissain paidoissa hinta nousi aika jäätävän kovaksi. Toisaalta, joissain paidoissa ei tuntunut olevan juurikaan kiinnostusta. Itse laitoin erääseen paitaa huudon sunnuntai-aamuna ja se pysyikin sitten ihan loppuun asti. Toisesta joutui jo hieman huutelemaan, mutta ihan kohtuudessa pysyi sekin.

Kunnollista Game Wornia pitää toki arvostaa, mutta peräänkuulutan edelleen samaa jota olen täälläkin aina aika ajoin toitottanut: Näille 1:1 replica-paidoille (ei siis se replica-rätti, joka nyt on valikoimissa...) olisi varmasti tilausta! Mikä olisi sen hienompaa kuin tilata esim. omalla nimellä ja numerolla kunnon paita, joka on täysin vastaava kuin esim. "teräväisellä" tai jollain muulla. Naapurissa tämä ei ole ongelma, eikä monessa muussakaan paikassa, mutta meillä on.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Kysytääs täältä...

Saako Areenalta mm-kisojen aikaan Jokereiden fanituotteita vai onko tiskeillä pelkästään Suomi-tavaraa? Ja vaihtoehtoisesti, minkälaiset toimitusajat nykyään on? Pieni käärö tulossa ja pitäisi tuttia, vauvabodyä yms ostella, jotta saadaan kaveri heti oikealle tielle :)
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Saako Areenalta mm-kisojen aikaan Jokereiden fanituotteita vai onko tiskeillä pelkästään Suomi-tavaraa? Ja vaihtoehtoisesti, minkälaiset toimitusajat nykyään on? Pieni käärö tulossa ja pitäisi tuttia, vauvabodyä yms ostella, jotta saadaan kaveri heti oikealle tielle :)

Jokerit.com sanoo seuraavaa:

Hartwall-areenan Jokereiden fanituotteiden myyntipiste on kiinni jääkiekon MM-kisojen ajan ja aukeaa jälleen turnauksen päätyttyä. Kisojen ajan fanituotteiden hankinta onnistuu siis ainoastaan verkkokaupan kautta.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja vaihtoehtoisesti, minkälaiset toimitusajat nykyään on? Pieni käärö tulossa ja pitäisi tuttia, vauvabodyä yms ostella, jotta saadaan kaveri heti oikealle tielle :)

Mulla tulee muutaman päivän päästä (7.5) 2kk omasta tilauksesta netistä, älä nyt ainakaan sen varaan laske - kerkeää jälkikasvu kasvaa ohi tuteista ja bodyistä. Ei vastausta mailiinkaan eikä mitään, katsotaan josko kauden alkuun kerkeää tuotteet kotiin.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Mulla tulee muutaman päivän päästä (7.5) 2kk omasta tilauksesta netistä, älä nyt ainakaan sen varaan laske - kerkeää jälkikasvu kasvaa ohi tuteista ja bodyistä. Ei vastausta mailiinkaan eikä mitään, katsotaan josko kauden alkuun kerkeää tuotteet kotiin.

Kiitos Sukee ja Giroux vastauksista. Tilaus siis ainoa vaihtoehto.. Taidanpa odotella kuitenkin kisojen ajan ja käydä sen jälkeen Areenalla kyselemässä.
 

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan saanu huuto.netistä huutamaansa Game Worn paitaa? Täällä päin on laiteltu viestiäkin, mutta eipä niihin vastailla.

Perjantaina tuli ilmoitus lähetyksestä paikallispostiin, mistä juoksujalkaa hain paidan kotia. Mukana oli vielä lappu, jossa kerrottiin aitoustodistuksen saapuvan myöhemmin perässä.
Itsekin ihmettelin toimitusajan pituutta, kun huuto.netin viestissä sanottiin yhteydenoton tulevan seuraavalla viikolla kaupan päättymisestä.
Noh, loppu hyvin kaikki hyvin.

Ja ai niin. Paita on UPEA! (Dehner kotipaita)

E: Jotkut oli muuten saanut paidan aikaisemmin, koska Huuto.netin tyytyväisyys kyselyissä oli annettu paidoista positiivista palautetta jo viime viikon alussa.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Itse sitkeästi soittelin ennen MM-kisoja toimistolle ja paidan (Teräväinen) nouto onnistui samana päivänä.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onko kukaan saanu huuto.netistä huutamaansa Game Worn paitaa? Täällä päin on laiteltu viestiäkin, mutta eipä niihin vastailla.

Viime perjantaina saapui, yksi koti ja yksi vieras kyllä kannatti odottaa on ne vaan niin hienoja. Mitään lappuja tai ilmoituksia mistään aitoustodistuksista ei löytynyt. Itse bongasin kyllä ko. paidat lehtien kuvien perusteella playoff matseista.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miten fanituotteet kehittyvät ensi kaudeksi?

"Ensi kaudeksi tulee täysin uudet fanituotteet, jotka tekee Fais. Sen lisäksi tulee vielä uusi design-tuotelinja, joka pidetään vielä salassa. Tästä lisää syksymmällä..."

Tämä poimittu jokerit.comin tiivistelmästä Kekäläisen haastattelusta. Kuulostaa ihan hyvältä, että tulee täysin uudet fanituotteet.
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysyin itse useaan otteeseen onko niitä perkeleen aitoja pelipaitoja tulossa vihdoin myyntiin/tilattavaksi. Ei voinut Keklu siihen vastata suoraan.

Okei, onhan tuo pikkujuttu mutta itseäni kiinnostaa ko. asia merkittävästi. Hienoa, jos fanituotemyynti pistetään kokonaan uusiksi ensi kautta ajatellen, mutta niinhän myös luvattiin viime kaudelle, eikä mitään konkreettista tapahtunut. Mutta, odotellaan mielenkiinnolla sitä, voitaisiinko asia viimeinkin hoitaa kuntoon tulevaksi kaudeksi.
 

Andrew

Jäsen
Toivottavasti tulee lisää vaihtoehtoja noihin T-paitoihin missä on nimi selässä tai vaikka niin, että saa itse valita nimen.

Kuulostaa nuo uudistukset hyvältä ja oli aikakin päivittää fanituotteet 2012 vuodelle.
 

jeani

Jäsen
Keltaisien Jokeri t-paitojen hinnat voitaisiin leipoa pääsylippujen hintoihin pudotuspeleissä ja jakaa paidat kaikille ovella "ilmaiseksi". Ne paidat on oikein hienoja, mutta levinneisyys ei vielä ole ollut riittävää.

Tai ainakin myydä ne voitotta, jolloin sillä parilla-muutamalla eurolla useat varmasti hankkisivat.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylihuomenna tulee 3kk omasta tilauksesta, ei tässä oikein enää osaa henkeä pidätellen postilaatikkoon kurkistaa.

Alkaisivat nyt vaan myymään uusiakin tulevia tuotteita netissä. Kyllä jokerifani odottaa osaa. Sellanen 12 vkoa on ihan normaali toimitusaika, saa mennä pidempäänkin.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylihuomenna tulee 3kk omasta tilauksesta, ei tässä oikein enää osaa henkeä pidätellen postilaatikkoon kurkistaa.

Alkaisivat nyt vaan myymään uusiakin tulevia tuotteita netissä. Kyllä jokerifani odottaa osaa. Sellanen 12 vkoa on ihan normaali toimitusaika, saa mennä pidempäänkin.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylihuomenna tulee 3kk omasta tilauksesta, ei tässä oikein enää osaa henkeä pidätellen postilaatikkoon kurkistaa.

Alkaisivat nyt vaan myymään uusiakin tulevia tuotteita netissä. Kyllä jokerifani odottaa osaa. Sellanen 12 vkoa on ihan normaali toimitusaika, saa mennä pidempäänkin.

Oletko soitellut toimistolle ? Itsellä 3. puhelu auttoi, kaveri muisti jopa edelliset keskustelutkin sitten alkoi tapahtua. Onhan toi nyt aivan uskomatonta mutta kyllä se sieltä tulee kun vaatii. Eihän asia saisi näin olla missään nimessä !
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, en ole.

Eräs ystävällinen jo tarjosi privana "suoraa" @-osoitetta mutta en ihan periaatteesta lähde uudestaan kysymään tai jopa soittamaan (??!??!?).

Eihän tälläinen kuulu asiakkaalle? Jos jokin mättää tilauksen ja utelun jälkeen niin asiakkaallehan yleensä tiedotetaan jos jokin on vinossa.

Jos joku toimistolta sattuu tämän näkemään niin tilausta #4041 ei kannata laittaa enää edes tulemaan. Näillä toimitusajoilla ei tee edes pahaa toista kertaa jättää pakettia hakematta.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, en ole.

Eräs ystävällinen jo tarjosi privana "suoraa" @-osoitetta mutta en ihan periaatteesta lähde uudestaan kysymään tai jopa soittamaan (??!??!?).

Eihän tälläinen kuulu asiakkaalle? Jos jokin mättää tilauksen ja utelun jälkeen niin asiakkaallehan yleensä tiedotetaan jos jokin on vinossa.

Jos joku toimistolta sattuu tämän näkemään niin tilausta #4041 ei kannata laittaa enää edes tulemaan. Näillä toimitusajoilla ei tee edes pahaa toista kertaa jättää pakettia hakematta.

Olet aivan oikeassa, että perään soittelu ei missään nimessä kuulu asiakkaille. Mutta aivan periaatteesta soittelen itsekkin, jos en soittaisi niin "kauppa voittaa". Viimeiseksi verkko-ostokseksi jokereiden kaupasta (ainakin toistaiseksi) jäi minunkin ostokseni mutta sainpahan ainakin tuotteeni.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Edellinen tukos avattiin kun eräs palstaveljistä nosti tähän ketjuun maininnan poliisista. Voin kertoa että se sai Jokeritoimistolla hanskat heilumaan ja homman hetkellisesti toimimaan. Oliskohan aika tehdä taas temput? :)
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Mikä siinä on, että fanituotteiden osalta ei mikään toimi? Eikö sieltä voisi potkia koko remmin pihalle ja tuoda uutta sisään? Ilmeisesti näin on tehtykin?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Käsittämätöntä paskaa tämä "fanituotemyynti".

Valikoima itsessään ei varsinaisesti herätä suurta innostusta. Helvetin monta potentiaalista tuotetta on jätetty pois valikoimasta ja oikeastaan minkäänlaista "customointia" ei näy. Miksi ei oteta pelaajien imagosta jotain irti ja paineta esimerkiksi rajoitettua erää Väänäsen tai Pulkkisen teemapaitoja?

Toimitusajoista ei edes huvittaisi puhua. Parin viikon toimitusajan voisin hyväksyä JOS sivuilla ilmoitettaisiin tästä selkeästi. Jos tässä ketjussa mainitut odotusajat ovat edes puolet totuudesta, niin toimistolle iso keskisormi. Vuonna 2012 pitäisi noin pienellä valikoimalla operoivan verkkokaupan pystyä pitämään huolta siitä, että tuotteet eivät ole ostettavissa jos niitä ei varastolla ole. Ja jos varastolla on tavaraa, niin ostaja ei missään nimessä voi odottaa viikkotolkulla, joku järki tässä nyt pitäisi olla.

Aivan käsittämätöntä, että vielä vuonna 2012 verkkokaupan pitäminen on miljoonaorganisaatiolle ja yhdelle Suomen tunnetuimmista urheilubrändeistä noin helvetin vaikeaa. Tuolla toiminnalla vain karkotetaan potentiaaliset ostajat, haitataan yhteenkuuluvuuden tunnetta ja pahimmassa tapauksessa saadaan fanit vittuuntumaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käsittämätöntä paskaa tämä "fanituotemyynti".

Olisin voinut lainata koko tekstin, sen verran siinä oli sanottu juuri se mitä itsekin ajattelen. On täysin käsittämätöntä että Jokereiden oheistuotteistusta ei ole hoidettu kunnolla ja vielä käsittämättömämpää että näinä digiaikoina toimistolla toimitaan kuin jossain 90-luvun aloittelevassa yhdenmiehen nettipuljussa.

Palkatkaa sinne vaikka yksi kaveri tuotteistamaan ja toinen pitämään huolta että nettikaupan saldot näkyvät oikein ja tuotteet lähtevät ajallaan. Ei VOI olla noin vaikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös