Fanituotemyynti

• 722 918
  • 2 684
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
19.8. klo 12.51 tilattu paita on toimitettu tänään. Ei mennyt edes kahta kuukautta! No, aiemmista kommenteistakin päätellen en epäile hetkeäkään, etteikö olisi kaiken odotuksen arvoinen.

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
No niin, rakas päiväkirja, 58 päivää siinä meni, mutta nyt se kauan odotettu Filppulan Game Ready -paita lähti liikenteeseen kohti Museistia. Tästä siis tuli Jokerit Storen ilmoitus aamulla.

Tänään illalla tuli yhtäkkiä myös Postnordin nimissä tekstari, jossa mainitaan, että "postipakettisi viimeinen säilytyspäivä on tänään 16.10.2024 ja blaa blaa klikkaa tästä".

Mitään muutahan mulla ei ole tilauksessa ja se "Postnordin" linkkikin oli melkoisen epäilyttävä, joten ihan varoituksena vaan, että jotain huijaushommia on liikenteessä.

Aika innokkaana tässä on jo paitaa odotellut, mutta sen verran löi kellot päässä, että ei se nyt ihan vielä tällä aikataululla ole perille tullut.

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tänään tullut useampi paikallinen sanomaan, että myykö jokerit omassa pisteessään illan matsissa? Sinäänsä kaunis idea mutta en tiedä suostuuko RoKi.

Brändi kiinnostaa!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tuli bongattua EP:n kaupasta uusi Eteläpääty- kaulahuvi. Tilaukseen meni, todella tyylikäs! Muutenkin tuo Eteläpäädyn verkkokauppa on suppeasta valikoimastaan huolimatta valovuosia edellä Jokerien vastaavaa. Käykää huviksenne vertaamassa. Menkää ensin Eteläpäädyn fanikauppaan ja sitten Jokereiden storeen, kontrasti on valtava :D Eteläpääty on pitänyt homman simppelinä: on mustaa, valkoista, harmaata, tyylikkään tummanpunaista hupparia, kollaria ja t-paitaa, joissa Eteläpäädyn logo. Löytyy isona ja löytyy pienenä. Muutama eri variaatio. Ei mitään helvetin sekavaa paskaa. "Överein" tuote on kenties tuo Ossi Väänäsen naamalla varustettu paita, joka sekin on aika tyylikäs. Jokereiden kaupasta taas...no, lienee kaikki oleellinen jo tässä ketjussa sanottu.

Voitais siellä toimistolla ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja nöyrästi tehdä perässä. Ei oikeasti ole niin vaikeaa tehdä yksinkertaisia ja tyylikkäitä fanituotteita. Less is more.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Muutenkin tuo Eteläpäädyn verkkokauppa on suppeasta valikoimastaan huolimatta valovuosia edellä Jokerien vastaavaa
No kävin katsomassa ja ei todellakaan.. Aivan hirveitähän nuo eteläpäädyn tuotteet on missä on noi liekkikirjaimet. Ja ensinnäkin en halua mitään eteläpääty fanituotteita vaan Jokerit fanituotteita, olen Jokeri- en eteläpäätykannattaja. Mikä tuossa Jokereiden kaupassa nyt niin hiertää? Sekö että on iso valikoima vähän kaikenlaista?

Esim. huppareita on aika monen väristä ja myös niitä harmaita pienillä logoilla. T-paita osastolla on tällä hetkellä värikästä, mutta on siellä yksi harmaakin ja pikeetä saa hillittynä pienellä logolla kolmea eri sorttia. Itselläni on tuo lila 94 t-paita mistä jostain syystä näkyy vain tuo takapuoli storessa, edessä on pieni logo rinnassa ja on mielestäni varsin hillitty ja tyylikäs.

E: Laitetaan nyt vielä että en pidä itsekkään noista tuotteista missä survottu liikaa kaikenmaailman tekstejä, mutta kyllä tuolla on jo ihan hyvin tuotteita pelkällä logollakin. Sanoisin että mestisseuraksi tuotevalikoima on valtava, käykääpä muiden seurojen kauppasivuilla.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
No niin, rakas päiväkirja, 58 päivää siinä meni, mutta nyt se kauan odotettu Filppulan Game Ready -paita lähti liikenteeseen kohti Museistia.
Täällä vihdoin sama tilanne, kaksi kuukautta ja kaksi päivää tilauksesta. Etelästä päin nousevien savumerkkien perusteella saapunee tänään illansuussa pullopostina Palokkajärven rantaan.

ilveilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä siinä on niin vaikeata saada punakeltaista fanivaatetta storeen myyntiin?
Ymmärrän, jos varsinkin nuoremmat fanit eivät ole niin nirsoja värien suhteen, mutta tällaiselle vanhanpolven kannattajalle ei kelpaa kuin punakeltaiset tekeleet.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jep. Sama tilanne oli myös viime kaudella. Ostaisin heti, mutta eihän niitä kannata myydä...
Jos mä saisin päättää, niin mennään vielä tämä ja vaikka ensi kausi retro-hengessä. Ottaisin ensi kauden pelipaitaan keltaiset numerot.

Ja sitten toiselle liigakaudelle (sic.) parin vuoden päästä paluu sinisiin ja punakeltainen kolmospaita. Otetaan retrosta irti mitä on otettavissa. Onhan nuo hienot.

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Täällä vihdoin sama tilanne, kaksi kuukautta ja kaksi päivää tilauksesta. Etelästä päin nousevien savumerkkien perusteella saapunee tänään illansuussa pullopostina Palokkajärven rantaan.
Onneksi olkoon myös sinne! Mullehan tosiaan ilmoitus tuli jo viime keskiviikkona, mutta paketti saapui vasta tän viikon maanantaina.

Vähän huvittaa jo toi toimitusaika, mutta ei jaksa enää narista. Paita on hieno.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan tännekin. Jokereiden IG:n mukaan Jokerit Storen tuotteet tiistaina 29.10 -20% paikan päällä Nordiksella. Erinomainen tsäänssi hankkia vaikka joululahjat ennakkoon.
Eikös omistajat saa normaalistikin sen -30% verkkokaupasta? Mahtaako tuo -30% vielä tulla noista jo alennetuista tuotteista?

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös omistajat saa normaalistikin sen -30% verkkokaupasta? Mahtaako tuo -30% vielä tulla noista jo alennetuista tuotteista?
Omistaja-alennus verkkokaupassa on -20%. Jos tuo paikan päällä Nordiksella ilmoitettu alennus koskee vain Nordiksen fyysisestä store-nurkkauksesta ostettuja tuotteita, niin tuskin tulee lisäalennusta. Omistaja-alennus taitaa olla käytössä vain verkkokaupassa. Vähän hölmöä sinänsä, olisihan se ihan kliffaa, että alennusta saisi myös hallilta ostetuista tuotteista.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Omistaja-alennus verkkokaupassa on -20%. Jos tuo paikan päällä Nordiksella ilmoitettu alennus koskee vain Nordiksen fyysisestä store-nurkkauksesta ostettuja tuotteita, niin tuskin tulee lisäalennusta. Omistaja-alennus taitaa olla käytössä vain verkkokaupassa. Vähän hölmöä sinänsä, olisihan se ihan kliffaa, että alennusta saisi myös hallilta ostetuista tuotteista.

Jeps tämä tuli käytyä kauden ekoissa peleissä kysymässä hallin Storesta ja tosiaan ei ollut ”kyvykkyyttä” tuota omistaja-alennusta tuossa antaa.

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Siis lähteekö -20% pois Storen hinnoista, jos olet ostanut vähintään yhden osakkeen? Vai miten määritellään omistaja? Itse pulitin ihan normihinnan loppukesästä, vaikka olen ostanut osakkeen.

Seagal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Seattle Seahawks, Seattle Kraken
Vallen game ready tuli tilattua uutisen aiheuttamassa huumassa heti elokuussa, vaikka tiesin L-koon olevan minulle mahdollisesti ihan liian iso. Paitaa nyt hetken aikaa katselleena (ei vielä kertaakaan käytetty, vain sovitettu) joudun toteamaan, että se on mulle ihan vääränkokoinen. Pelipaita saa toki olla iso, väljä yms, mutta mun päällä toi näyttää totaalisen naurettavalta :-( Eli jos joku haluaa game readyä niskaan vaikka heti tänä iltana, voidaan sopia treffit Nordikselle ja omaan ostohintaan 251 euroa paita voi vaihtaa omistajaa!

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Vallen game ready tuli tilattua uutisen aiheuttamassa huumassa heti elokuussa, vaikka tiesin L-koon olevan minulle mahdollisesti ihan liian iso. Paitaa nyt hetken aikaa katselleena (ei vielä kertaakaan käytetty, vain sovitettu) joudun toteamaan, että se on mulle ihan vääränkokoinen. Pelipaita saa toki olla iso, väljä yms, mutta mun päällä toi näyttää totaalisen naurettavalta :-( Eli jos joku haluaa game readyä niskaan vaikka heti tänä iltana, voidaan sopia treffit Nordikselle ja omaan ostohintaan 251 euroa paita voi vaihtaa omistajaa!

Ennen kuin myyt, käy näyttämässä paitaa jossakin ompelimossa. Pelipaidan pienetäminen mitoillesi on aika snadi duuni ompelijalta. Tein itse näin viime kaudella kun oli vastaava tilanne oman paitani kanssa. Loppulasku taisi olla 55 €.

Nuo Warriorin paitamallit on kuin tynnyrille mitoitettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy