Fanituotemyynti

  • 697 598
  • 2 545

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Jos kerran noita kotipaitojen Game Worneja on tilattavissa tehtaalta, niin samalla napin painalluksella luulisi, että sielä on koneet valmiina reagoimaan ja tuottamaan vieraspaitojakin. Yllättynyt vähän olen ettei ole jo mahdollisuutta.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Voihan tuossa olla joku myyntitilan pienuuteen liittyvä asia. Tuntuu että siinä fanituotecornerissa ei hirveästi ole neliöitä, joten ihan kaikkea ei varmaan mahdu myyntiin hallille. Ja kausi on vasta alussa, eivätkä kaikki ole saanut vielä edes Filppulan game readyä, joten tokkopa niitä edes olisi olemassa tällä hetkellä hallilla myytäväksi.
Niin no joo, viisi paitaa (paitoja on käsittääkseni viittä eri kokoa) varmaan sinänsä mahtuisi kauppaan. Jos niitä on varastossa verkkokaupassa niin kyllähän ne voisivat siellä olla. Kaupassa vielä tällä kaudella käymättä voisin kuvitella että jos on paljon kävijöitä ja vähän tilaa, kauppias ei halua sinne mitään ylimääräistä sovitustrafiikkia niiden viiden paidan takia.

Paras tilanne tietty olisi että kaupassa oli väljää eli runsaasti tilaa, ja tarjolla kaikki samat kamat mitä verkkokaupassakin, poislukien säkkituolit ynnä muut isot roinat, joita ostaja ei saa kannettua katsomon kautta kotiinsa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkään en ole omaa #51 paitaani saanut. Tuleeko niitä joku keräilyerä aina kerran kuukaudessa vai mikä tässä taas mättää.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hesarin jutussa kaljamyynnistä (Jääkiekko | HIFK kiittää, kun Jokerit houkuttelee yleisöä katsomoihin: ”Me ei saada siitä mitään”) pisti silmään kuvassa erään fanin päällä oleva musta t-paita, jossa näkyy logosta vain silmät. Hetken katseltuani tulin siihen tulokseen, että tuohan olisi loistava ns. vaihtoehtoinen tuote valikoimaan (siis niiden perustuotteiden lisäksi, joita edelleen odotellaan). Lienee vaan joku itse teetetty.
Eikös noi oo niitä kohelo aikasia fanikamoja? Tollasia t-paitoja tais olla erivärisinä vielä.
 

ilveilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selasin Jokerit Storen valikoimaa.
Eipä ollut punakeltaista fanivaatetta tai päähinettä pahemmin tarjolla.
Jäi tilaukset tekemättä.
Ymmärrän, että retroväristä on, mutta kyllä aitoa punakeltaista pitäisi olla pääasiassa tarjolla.
Toivottavasti jossain vaiheessa pääsen tilaamaan...
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selasin Jokerit Storen valikoimaa.
Eipä ollut punakeltaista fanivaatetta tai päähinettä pahemmin tarjolla.
Jäi tilaukset tekemättä.
Ymmärrän, että retroväristä on, mutta kyllä aitoa punakeltaista pitäisi olla pääasiassa tarjolla.
Toivottavasti jossain vaiheessa pääsen tilaamaan...
Samaa olen reilun vuoden tässä ihmetellyt. Ei löydy esim. punakeltaista huivia ja pipoa, pelkästään logolla. Ilman "minä, me,..." ym. On kyllä oikeasti onnetonta, että tuollaisia ei ole ollenkaan - edelleenkään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa olen reilun vuoden tässä ihmetellyt. Ei löydy esim. punakeltaista huivia ja pipoa, pelkästään logolla. Ilman "minä, me,..." ym. On kyllä oikeasti onnetonta, että tuollaisia ei ole ollenkaan - edelleenkään.
Eikä löydy isopäisille kuten meikäläinen kunnon lippistä! Onko se nyt sit snapback vai mikä se malli?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Samaa olen reilun vuoden tässä ihmetellyt. Ei löydy esim. punakeltaista huivia ja pipoa, pelkästään logolla. Ilman "minä, me,..." ym. On kyllä oikeasti onnetonta, että tuollaisia ei ole ollenkaan - edelleenkään.
Joo en käsitä, haluaako joku muka näitä "minä, me" "on vain" jne tekstejä? Vuosiluku vielä just ja just menee jos nyt on aivan pakko, mutta kaiken muun ylimääräisen saisi jättää pois, niin voisi joskus jotain ehkä ostaakkin.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Fanituotemyynti menee katosta läpi jos Jokerit laittas pystyyn vaikka "suunnittele fanikamaa" tyylisen koitoksen.
Suunnittele : Pipo, lippis, t-paita ja huppari
Ehdotukset someen äänestettäväksi ja parhaat jatkoon / toteutukseen. Vahva tunne, että meidän joukoissa on ihmisiä
jotka 30min suunnittelulla vetää parempia kuin nykyiset tekeleet. Edelleen tunne sanoo, että niissä fanien tuotoksissa
ei lue mitään ylimääräistä. Vain värit kohdalleen ja logo niin jo vain kassakoneet kilisee.

Kuvittelisin, että yrityksissä olisi joku linja jossa määritellään mm. värit, fontit ja muu ulkoasu jolla
saadaan tullaan ulos. Eikä niin, että aina sovelletaan milloin mitäkin.
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Itse toivoisin, että noita pelaajakortteja myytäisiin pakassa niin voisi keräillä koko joukkueen. Nyt niitä saa vain kids club -paketista.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Koko kauden pihdannut ostoksia. Kaipa tuolta voisi tuon retro t-paidan ottaa. Sitten vähän kahden vaiheilla ottaisiko Warriorin collegepaidan vai pikeepaidan? Lippiksen ottaisin myös, mutta ei ainakaan vielä oikein löydy sellaista mikä menisi ostoon.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Nyt sai vihdoin sovittaa Vallen GR-paitaa, hyvin mahtui päälle hupparinkin kanssa. 4 viikon pikadieetti selvästi toimi ;)

Rekkulaa joutui kuitenkin nakkaamaan matkaan, kun kolmesta tilatusta kids club-paketista toimitettiin fyysisesti vain yksi (lähetteellä kyllä 3/3)...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös