Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

• 326 370
  • 2 081
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Isot peukut Ruutanoiden faniryhmälle, mutta on tämä nyt hiukan paksua tekstiä vaikka onkin Vantaan Sanomat.
Onko maalaisseurojen alistajan fanien esikaupunki-chantti mennyt noin pahasti ihon alle?

Avauskiekon pudottanut kaupunginjohtaja (?) varmaan tykkäsi myös.

Edit: maksumuurin takana oleva juttu kuitenkin alkaa toteamuksella että "Jokerien fanit ottavat hallissa yllättävän isoa jalansijaa". Kaveri selvästi yllättyi näkemästään, eikä selvästi ole ennen näissä "paikallisissa" käynyt.

Se näissä maakuntalehdissä on, että omia typötyhjiä renkaita pumpataan totuuden varjollakin.

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isot peukut Ruutanoiden faniryhmälle, mutta on tämä nyt hiukan paksua tekstiä vaikka onkin Vantaan Sanomat.

Lainauksia samasta jutusta:

"Samalla moni hyväksyy sen, että Jokerit on suuri ennakkosuosikki ja sen, että vierasfaneja pyörii Kiekko-Vantaan kotipyhätössä pitäen tunnelmaa yllä."

"Vieraiden tehdessä maalin tunnelma on kuin sen kotipelistä ainoastaan sillä erotuksella, ettei maalilaulu soi."

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eilen oli Tiksissä hyvä tunnelma ja oli siellä tällä kertaa jokunen Vantaan kannattajakin paikalla (tuon heidän faniryhmän lisäksi) mutta kyllähän Jokerifanit tuota kannustusta hallitsivat ja halli oli kuin Jokereiden kotihalli, sillä erotuksella että tuolla paikallinen dj yritti musiikilla sotkea katsomoiden välistä kannatusta koittaen peittää alleen Jokerifanien lauluja ja huutoja. Mitä tulee naapurin kannattajiin niin voin kertoa että lähellä istuneelle IFK kannattajalle ainakin meni ihon alle tuo jatkuva virsi #29, kun se vaan jatkui, ja jatkui ja jatkui niin tuo totesi siinä jotain että lopettakaa nyt tuo jatkuva saman laulaminen. ;)

Viimeksi muokattu:

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olin joskus yli 30 vuotta sitten katsomassa ottelua Hifk-Lukko. Duunikaveri sai minut ylipuhuttua halliin kun lupasi, että pääsen ilmaiseksi seuraamaan peliä. Päätin mennä ja jätin kaiken fanikaman pois päältäni, että minua ei vaan tunnisteta Jokereiden kannattajaksi. Olin siis täysin huomaamaton. Se oli minulle helvetin tylsä ilta eikä se peli herättänyt minussa mitään tunteita. Sen jälkeen en ole enää samaa virhettä toistanut. Tuskin enää koskaan menen mihinkään sarjaotteluun paikan päälle jos toinen pelaavista joukkueista ei ole Helsingin Jokerit.

Itse käyn kauden aikana kattomassa useita pelejä, missä Jokerit ei pelaa. Satun asumaan suhteellisen lähellä Vantaan hallia, niin jokusen KiVa - xxx matsin oon käyny kattomassa, Espoo-Tappara -pelin alkukaudesta sekä mm. useamman Ilveksen kotipelin Tampereella (mm. Ilves-Tappara derbyn). Toisaalta, identifioidun jääkiekkoseksuaaliksi ja tykkään kattoa hyvää lätkää! (En tiedä voiko Ki-Van kotipelejä kutsua hyväksi lätkäksi ilman Jokereita hallissa, mutta talvella ei oo parempaakaan tekemistä, kun kattoa lätkää ja parempaa se on paikanpäällä, kun TV:stä). Meitä on moneen junaan, jokaiselle jotakin!

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse käyn kauden aikana kattomassa useita pelejä, missä Jokerit ei pelaa. Satun asumaan suhteellisen lähellä Vantaan hallia, niin jokusen KiVa - xxx matsin oon käyny kattomassa, Espoo-Tappara -pelin alkukaudesta sekä mm. useamman Ilveksen kotipelin Tampereella (mm. Ilves-Tappara derbyn). Toisaalta, identifioidun jääkiekkoseksuaaliksi ja tykkään kattoa hyvää lätkää! (En tiedä voiko Ki-Van kotipelejä kutsua hyväksi lätkäksi ilman Jokereita hallissa, mutta talvella ei oo parempaakaan tekemistä, kun kattoa lätkää ja parempaa se on paikanpäällä, kun TV:stä). Meitä on moneen junaan, jokaiselle jotakin!
Okay. Ihan mielenkiintoista. Vähän korjaan näin jälkikäteen sanomisiani. Voin ehkä joskus mennä katsomaan jonkun liiga ottelun jossa Jokerit ei pelaa. Vaikka Tampereelle jos sattuu peli siihen sopivasti kun tulee joskus Tampereella käytyä. Se on kuitenkin varma, että Hifk:n kotiotteluun en tule ikinä menemään ellei Jokerit ole toinen joukkueista jotka siellä jäälle luistelee.

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Samaa "koulukuntaa" meikäläinen. Kaikki ruokainen loppujen lopuksi jääkiekon suhteen, mutta Jokerit tottakai on elämän rakkaus. Tällä kaudella on käyty katsomassa III-divariakin tuossa parinkymmenen kilometrin päässä.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tulee naapurin kannattajiin niin voin kertoa että lähellä istuneelle IFK kannattajalle ainakin meni ihon alle tuo jatkuva virsi #29, kun se vaan jatkui, ja jatkui ja jatkui niin tuo totesi siinä jotain että lopettakaa nyt tuo jatkuva saman laulaminen. ;)
Ehkä ei ole tottunut, kun eteläpääty on aina mikitettynä paikassa kun paikassa. Kuuluu kajareista nuo laulut. Toisinkuin heidän omissa peleissä käytetään varmaan äänenvaimentimia kun on niin hiljaista. Meininiki heillä kuulemma on parempaa, kysy vaikka heiltä :)

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Eteläpääty Ry

Kävikö lupaamassanne sisäisessä selvityksessänne ilmi kuka kirjoitti yjdistyksen nimierkillä alatyylisen viestin Jatkoajan keskustelupalstalle yöllä 15.2.2025?

Millaisiin toimiin ryhdyitte, että tapahtunut ei enää uusiudu?

DiMarcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Eteläpääty Ry

Kävikö lupaamassanne sisäisessä selvityksessänne ilmi kuka kirjoitti yjdistyksen nimierkillä alatyylisen viestin Jatkoajan keskustelupalstalle yöllä 15.2.2025?

Nyt on muuten päivän, kuukauden ja ehkä jopa vuoden isoin kysymys. Kuka kävi yhdistyksen tilillä kännipäissään heittämässä pienen läpän naapurille? Ja etenkin, mitä kaikkea teette, että tällainen hirveys ei vain missään tapauksessa enää INTERNETISSÄ uusiudu?

Henkeä pidätän, kun tähän odotan vastausta. Saadaan taas jullien osioon viiteen eri topiciin keskusteltavaa 25 sivun verran.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Nyt on muuten päivän, kuukauden ja ehkä jopa vuoden isoin kysymys. Kuka kävi yhdistyksen tilillä kännipäissään heittämässä pienen läpän naapurille? Ja etenkin, mitä kaikkea teette, että tällainen hirveys ei vain missään tapauksessa enää INTERNETISSÄ uusiudu?

Henkeä pidätän, kun tähän odotan vastausta. Saadaan taas jullien osioon viiteen eri topiciin keskusteltavaa 25 sivun verran.
Traumat sen kuin kasvaa. Ensin Semir ja heti yli vuosikymmen myöhemmin tämä.

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hifk:n kotiotteluun en tule ikinä menemään ellei Jokerit ole toinen joukkueista

Joo, olen yhden kerran käynyt HIFK:n kotipelissä niin, ettei Jokerit ollut toinen joukkueista. Joskus 15 vuotta sitten eräs superjuniori pelas ensimmäisen pelinsä Liigassa, niin käytiin frendin kanssa scouttaamassa, että mitä se saa aikaseks.

Koska ollaan fanitoiminta ketjussa, niin todetaan vielä, että oli sillonkin paska tunnelma ;)

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei minua sinänsä kiinnosta kuka viestin kirjoitti, eikä se minulle kuulu. En ole yhdistyksen jäsen. Valistumaton arvaus "syyllisestä" minulla asiasta kyllä on, kuten varmaan monella muullakin. Minua kiinnostaa vain, että selvisikö asia yhdistykselle. Jäsenet voivat sitten vaatia halutessaan päitä pölkylle.

Minä vain kysyin onko yhdistyksen itsensä lupaamat asiat edenneet, ja jos on niin mikä on lopputulema.

Totta kai on mahdollista, että nämä lupaukset ja aikeet ovat olleet vain tyhjän tynnyrin paukuttamista ja koko homma on unohdettu.

Suosikkijoukkue
HJK, Mustat hupparit
@Eteläpääty Ry

Tämä on ensimmäisenä mielessä pleijarikeväänä naapurissa. Onneksi jotkut eivät liikaa keskity jääkiekkoon, vaan heillä riittää energiaa tällaisen vääryyden selvittämiseen. Muutenhan tällainen voisi mennä vaikka ohi, jos oman seuran pelaaminen olisi pääprioriteettina.

Kake_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Eteläpääty Ry

Jospa jullit painuis vittuun täältä ja menisitte vaikka läyhäämään omalle kanavalle?

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Kiitokset teidän faneille tästä sarjasta. Tänään oli KiVan tervetullut olo Nordiksella, kun Jokerifaneja kävi jututtamassa erätauoilla ja pelin jälkeen, sekä kotimatkalla. Onnea vielä kerran finaaleihin ja ehkäpä jopa siitä eteenpäin!
Siellä oli sitkeää vieraskannustusta B-katsomossa tulostaulusta huolimatta loppuun saakka.
Nostan pipoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy