Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

• 326 370
  • 2 081

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jengi pahoittaa täällä mielensä kun joku random Jonne (=minä) pitää niiden chänttiä nolona :D
Kyllähän nuo tuomiot ottivat niin päähän että huomasin itseni laulavan muiden mukana: tuomari juoksee matsin jälkeen.
Tämä oli tälläiseltä rauhan mieheltä ihan uusi piirre.

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän nuo tuomiot ottivat niin päähän että huomasin itseni laulavan muiden mukana: tuomari juoksee matsin jälkeen.
Näin se menee. Hallilla se tunne ja tunnelma on aivan erilainen, helposti siinä mukaan lähtee.

Varsinkin lauantai oli todella sähköinen, pleijarit alkoivat nähdäkseni vasta silloin Narrien osalta.

E: tämän sarjan osalta pleijarit alkoivat, Tutoa vastaan se oli ekasta vaihdosta alkaen.

Suosikkijoukkue
Suomi
Itse nousin yhdessä kohtaa seisomaan, nostin käteni ylös ja huusin mitä ihmettä!

Ymmärrän toki kuitenkin, että tunne vie mukanaan ja tuohon chäntiin on helppo yhtyä kun muutkin sitä huutaa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
mutta lähes satavarmasta lähteestä kuultu, että vastustajan lapsifanille ja hänen vanhemmalleen vittuiltu, ämmittelty ja sanallisesti uhkailtu.

Huudetaan katsomossa mitä vaan ja kenelle vaan kentällä, niin pidetäänhän huoli, ettei tämän yllämainitun kaltainen toistu. Sikäli mikäli pitää paikkansa.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Jääkää nyt jumalauta kotio protestiksi jotka tuosta tuomarin juoksuttelusta mielensä pahoittaa. Kyllä varmasti on EP sitten hiljainen, eikä ku ettehän ne edes ole siellä päädyssä itse. Toivottavasti tätä paskaa ei tarvitse enää jatkossa täällä puida, tai sitten osallistutte toimintaan ja otatte päädyssä puheeksi.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännää kun nykyään pahoitetaan mieli mitä eriskummallisimmista asioista. Mitä tahansa tehdään tai sanotaan niin aina joku pahoittaa mielensä. Rauhaa ja rakkautta kaikille.
Juuri näin. Kaikkien pitää nyt vaan kestää, jos internetissä joku kritisoi jotain chanttia. Siihen on tällä palstalla oikeus, kuten myös mielensä pahoittamiseen.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Kertokaa mulle miksi joku tulee jullien huivien kanssa K-Vantaa-Jokerit -matsiin ja tuulettaa K-Vantaa maaleja huivin kanssa? En ymmärrä.

Ihan samasta syystä miks me lauletaan divarissa hata ifk :D samaa kastiin menee

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Häh? Meidänhän pitäisi mennä jullien peliin laulamaan tuota jossain Sportin fanikamoissa, että olisi sama asia?

No ei vaan viha puolilta toisin :D kummatkin ärsyttää toisia. Perus juttu.

seeseeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä meno taas Päädyllä tänään, vaikka maanantai ei se ihan seksikkäin pelipäivä olekaan! Omasta mielestä tuo "hata ifk" -chäntti on ihan hauska juttu ja hakee vähän asetelmia lähitulevaisuutta varten. Ja näköjäänhän nuo jullit käy jo näitä meidän pelejäkin seuraamassa :)

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa mulle miksi joku tulee jullien huivien kanssa K-Vantaa-Jokerit -matsiin ja tuulettaa K-Vantaa maaleja huivin kanssa? En ymmärrä.

Se oli joku aika nuori lapsi, enemmän ihmettelin sitä keski-ikäistä naista Kiekko-Vantaan huivin kanssa, joka huus "HIFK! HIFK! HIFK!" :D

EDIT/Lisäys: Siellä oli myös kolmas, joku teini-ikänen kundi putkikassin kanssa. Toisessa erässä kaivoi kassista jullihuivin, näytteli käsimerkkejä EP:n suuntaan ja huuteli jotain huoranpenikoista. Satuttiin istumaan silleen, että nuori herra oli muutaman rivin alempana oikealla ja tämä vanhempi rouva + toppatakkimies vasemmalla.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #51 #14 #65
Se oli joku aika nuori lapsi, enemmän ihmettelin sitä keski-ikäistä naista Kiekko-Vantaan huivin kanssa, joka huus "HIFK! HIFK! HIFK!" :D
Näiden takia sille hata ifk-chantille oli ihan paikkansa tänään. Musta se nostattaa fiilistä ihan hyvin vaikka kaikki ei siihen lähekään mukaan

Donhoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samasella mammalla meni aika isosti tunteisiin (kaikkien maalais seurojen alistaja) chant. Oli kyllä mielenkiintonen tapaus :D Taisi olla joku vapaaehtois työntekijä, koska nippu kvantaa papereita kädessä/seisoi koko matsin siinä kulkuväylällä ja katosi aina erätauolla varmaan makkaraa myymään.

Lisäyksenä vielä että pelin alussa kesisormet pystyssä Ep suuntaan ja huuteli Fuck you:ta

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.

EDIT/Lisäys: Siellä oli myös kolmas, joku teini-ikänen kundi putkikassin kanssa. Toisessa erässä kaivoi kassista jullihuivin, näytteli käsimerkkejä EP:n suuntaan ja huuteli jotain huoranpenikoista. Satuttiin istumaan silleen, että nuori herra oli muutaman rivin alempana oikealla ja tämä vanhempi rouva + toppatakkimies vasemmalla.
Itse katsoin tänään ottelun kotona. Nämä on huvittavia tapauksia kun eksyvät väärään jäähalliin katsomaan ottelua. Minä olin joskus yli 30 vuotta sitten katsomassa ottelua Hifk-Lukko. Duunikaveri sai minut ylipuhuttua halliin kun lupasi, että pääsen ilmaiseksi seuraamaan peliä. Päätin mennä ja jätin kaiken fanikaman pois päältäni, että minua ei vaan tunnisteta Jokereiden kannattajaksi. Olin siis täysin huomaamaton. Se oli minulle helvetin tylsä ilta eikä se peli herättänyt minussa mitään tunteita. Sen jälkeen en ole enää samaa virhettä toistanut. Tuskin enää koskaan menen mihinkään sarjaotteluun paikan päälle jos toinen pelaavista joukkueista ei ole Helsingin Jokerit. Sanotaan, että oppia ikä kaikki.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & (entisenä joensuulaisena JoKP)
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu. Mutta minusta tuo "Tuomari juoksee matsin jälkeen" on oikein hauska chäntti ja hyvä kannanotto raitapaitoihin. Ei ollenkaan mikään paheksuttava tai väkivaltaan viittaava tms. Päinvastoin! Hyvinkin humoristinen sopivalla ironialla heitetty lause. Ainakin TV:n välityksellä on ollut hauska sitä kuunnella. Uskomatonta että tuostakin joku pahoittaa mielensä.

Tsemppiä loppukauteen!

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Näiden takia sille hata ifk-chantille oli ihan paikkansa tänään. Musta se nostattaa fiilistä ihan hyvin vaikka kaikki ei siihen lähekään mukaan
Naapurin fanit eivät saa järjestettyä edes lauantaipäivälle vieraspelireissua. Espooseen. Liigassa.

Ehkä se kertoo kaiken olennaisen tästä porukasta. Koko niiden toiminta on yksi iso vitsi ja vetää ison leveän virneen naamalle.

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isot peukut Ruutanoiden faniryhmälle, mutta on tämä nyt hiukan paksua tekstiä vaikka onkin Vantaan Sanomat.

Liitteet

• Screenshot_20250318_073951_Chrome.jpg
    Screenshot_20250318_073951_Chrome.jpg
    171 KB · kertaa luettu: 301
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy