All cops are bastardsissa cop on (väärin)ymmäretty tuomariksi.Mikä tuossa viittasi tuomareihin? Miten pihalla olen kun en hahmota?
All cops are bastardsissa cop on (väärin)ymmäretty tuomariksi.Mikä tuossa viittasi tuomareihin? Miten pihalla olen kun en hahmota?
Tiedoksi tännekin: tänään Areenan ovet aukeaa jo klo 17.00.
Eteläpääty etelässä (sisääntulosta oikealle reunalle) ja sinne myös hyökätään kahdesti.Mites katsomot menee Tiksissä? Mihin päätyyn Jokerit hyökkää kahdesti? Missä Eteläpääty?
Onko tänään kulkuetta tiksissä?
Kukaan muu ei pahoita mieltään paitsi sinä.Minkä takia pitää pilata loistava tunnelma ja fiilis sillä, että huudetaan tuomareille kun Jokerit sekoilee aivan itse?
Saatiin halliin vähän eloa.Minkä takia pitää pilata loistava tunnelma ja fiilis sillä, että huudetaan tuomareille kun Jokerit sekoilee aivan itse?
Tänään ei ole ollut erityisen loistava tunnelma ja fiilis. Pieni verenmaku suussa ja provosoituminen tuomareista (tai mistä vaan turhasta) sytyttää yleensä päädyn parempaan ääneen. Tosin etköhän sinäkin tämän ole vuosien varrella huomannut.Minkä takia pitää pilata loistava tunnelma ja fiilis sillä, että huudetaan tuomareille kun Jokerit sekoilee aivan itse?
Tuomareille uhkailun ei pitäisi olla keino siihen.Tänään ei ole ollut erityisen loistava tunnelma ja fiilis. Pieni verenmaku suussa ja provosoituminen tuomareista (tai mistä vaan turhasta) sytyttää yleensä päädyn parempaan ääneen. Tosin etköhän sinäkin tämän ole vuosien varrella huomannut.
Ei varmaan pitäisi, mutta toiminut helvetin näppärästi!Tuomareille uhkailun ei pitäisi olla keino siihen.