No onneksi eivät sentään huutaneet Hata Ifk!!!!!!Pakko kehua Eteläpäädyn menoa, asiallista ja jälleen toimii hyvin. Sitten negat sivukatsomolle. Nyt on jo pari erää kuulunut "vitun homo" ja "vitun neekeri" -huutoja. Ei näin!
Tästä olisi kiva saada tarkempikin raportti.Saatiin sitten pienet katsomomyllytkin loppuun.
Varmaan joku osallinen osaa sanoa tarkemmin. Miten itse tilanteen ymmärsin, niin joku julli tuli ihan matsin lopussa vittuilemaan päätyyn ja sai siitä sit vähän nenäänsä. Korjatkaa paremmin tietävät, jos oon väärässä.Tästä olisi kiva saada tarkempikin raportti.
Tuli siihen esitteleen jullihuppariaan ja huuteleen et tälläkö vedätte ens kaudella liigassa yms yms paskaa.Varmaan joku osallinen osaa sanoa tarkemmin. Miten itse tilanteen ymmärsin, niin joku julli tuli ihan matsin lopussa vittuilemaan päätyyn ja sai siitä sit vähän nenäänsä. Korjatkaa paremmin tietävät, jos oon väärässä.
Kappas, kun en uskonut tuntematonta yksittäistä nimimerkkiä internetin keskustelupalstalla, mutta kun useammasta lähteestä kuulee vahvistuksia asialle, niin kuulostaa uskottavammalta. Ennenkuulumatonta!@Shakermaker Kelpaako vastaukseksi? Liveseurannssa ei jostain syystä kelvannut.
Ei siinä mitään ettei usko, mutta suoraan vaan kiistit, antaen vaikutelman että odotit vastausta joka sopisi omaan agendaasi paremmin.Kappas, kun en uskonut tuntematonta yksittäistä nimimerkkiä internetin keskustelupalstalla, mutta kun useammasta lähteestä kuulee vahvistuksia asialle, niin kuulostaa uskottavammalta. Ennenkuulumatonta!
Näitä näkee kyllä lähes jokaisessa pelissä ainakin yhden.Miten katsomoon on edes päässyt jullikamat päällä? Tai edes hallille?
Taitaa nyt nimimerkin takan kuohua jokin oma agenda, kun yhdestä sanasta näin otetaan silmätikuksi. Kuulosti vaan niin erikoiselta, että edes jullit olisivat noin tyhmiä, jonka takia epäilykset heräsivät.Ei siinä mitään ettei usko, mutta suoraan vaan kiistit, antaen vaikutelman että odotit vastausta joka sopisi omaan agendaasi paremmin.
Et loukannut, ärsytti vaan kun suoriltaan tyrmättiin väite joka piti paikkaansa. Ja ei olisi edes tällä kaudella eka kerta kun joku tulee päätyyn väärän jengin pelipaita päällä. Siellä heilui joku näätä aiemmin tällä kaudella.Taitaa nyt nimimerkin takan kuohua jokin oma agenda, kun yhdestä sanasta näin otetaan silmätikuksi. Kuulosti vaan niin erikoiselta, että edes jullit olisivat noin tyhmiä, jonka takia epäilykset heräsivät.
Pahoittelen, että loukkasin. Eteenpäin.
Siis miten sä kehtaat?! Mä ainakin uskon aina ihan jokaisen jutun kyseenalaistamatta mitään.Kappas, kun en uskonut tuntematonta yksittäistä nimimerkkiä internetin keskustelupalstalla, mutta kun useammasta lähteestä kuulee vahvistuksia asialle, niin kuulostaa uskottavammalta. Ennenkuulumatonta!
Tuliko pettymyksenä että siellä olikin joku julli soittamassa suutaan ja sai siitä nenäänsä? Oliko ensimmäinen epäilys heti mustahupparit vetämässä omiaan turpiin?Taitaa nyt nimimerkin takan kuohua jokin oma agenda, kun yhdestä sanasta näin otetaan silmätikuksi. Kuulosti vaan niin erikoiselta, että edes jullit olisivat noin tyhmiä, jonka takia epäilykset heräsivät.
Pahoittelen, että loukkasin. Eteenpäin.
Juu, tosiaan tuntui niin käsittämättömältä, että en suoriltaan uskonut. Ei ollut mitään sisäkkäistä vastakkainasettelun hakua. Muistan tuon näätäpaitakeissin. Olisi ollut hyvä saada kunnon haastatteluun tuo kaveri, koska jäi todella epäselväksi, mikä juttu oli kyseessä.Et loukannut, ärsytti vaan kun suoriltaan tyrmättiin väite joka piti paikkaansa. Ja ei olisi edes tällä kaudella eka kerta kun joku tulee päätyyn väärän jengin pelipaita päällä. Siellä heilui joku näätä aiemmin tällä kaudella.
Ja nyt jo toinen tulee huutelemaan tätä mustahupparijuttua. Minähän en niitä maininnut sanallakaan, mutta te olette jostain syystä tuoneet ne esiin. Miksi?Tuliko pettymyksenä että siellä olikin joku julli soittamassa suutaan ja sai siitä nenäänsä? Oliko ensimmäinen epäilys heti mustahupparit vetämässä omiaan turpiin?
Bussissa tän hifkifanin naiskaveri väittää että mylly lähti vain ifk lippiksestä.
Bussissa tän hifkifanin naiskaveri väittää että mylly lähti vain ifk lippiksestä. Kovaa toitottamista bussissa kuuluu tuolta täti-ihmiseltä.
Ei se varmaan sen puoliso ollut, kun kaveristaan kaikille siinä puhui. Oli itse ilmeisesti Jokerifani, mutta en hänen kanssaan mitään jutellut. Koitin vain kuunnella uteliaana pari penkkiriviä taaempana.Edit. Tää kyseinen sankari sekä puoliso kuulostaa olevan järjenjättiläisiä