Mainos

Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

• 186 528
  • 1 145

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ja vastassa todennäköinen sarjaputoaja Hokki. Ihan hirveen moni ei jaksaisi duunata tifoa moiseen peliin, mutta meidän aktiiveille massiivinen peukku! Varmasti houkuttelee enemmän jengiä tulemaan päätyyn.
Tämä taitaa laskujeni mukaan olla meidän Mestis-aikakauden neljäs tifo. Onkohan naapurilla ollut lätkän puolella näin montaa tifoa edes koko historiansa aikana?

Hienoa aktiivisuutta!

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ville Tourun Pokemon fanclub
Tämä taitaa laskujeni mukaan olla meidän Mestis-aikakauden neljäs tifo. Onkohan naapurilla ollut lätkän puolella näin montaa tifoa edes koko historiansa aikana?

Hienoa aktiivisuutta!

Mun mielestä en muista nähneeni kuin yhden nimittäin:
(hymiö)

Liitteet

• 7224HIFK_JYP.jpg
    7224HIFK_JYP.jpg
    525 KB · kertaa luettu: 220

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän päivän peli taputeltu ja aika siirtyä eteenpäin. Paljon on porukkaa tulossa Joensuuhun? Mihin katsomoon? Itse pari lippua hankittu istumapaikoille.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Ja vastassa todennäköinen sarjaputoaja Hokki. Ihan hirveen moni ei jaksaisi duunata tifoa moiseen peliin, mutta meidän aktiiveille massiivinen peukku! Varmasti houkuttelee enemmän jengiä tulemaan päätyyn.
Sen verran otan tästä kiinni että itse en usko enkä ainakaan toivo Hokin putoamista - enkä tarkoita että Sinäkään niin sanoit. Hokki on kuitenkin parantanut koko ajan ja tänäänkin ajoittain pelasi ihan kohtalaisesti ja näyttää että voisi säilyä Mestiksessä. Mulla on aina Kainuuseen Sotkamon Jymyn kautta isot sympatiat :)

Mutta enempi vielä aiheeseen...Kerrassaan upea tifo!! Se oli hieno päätös tälle vuodelle. Ainut huono puoli että tämäkin nähtiin väärässä hallissa. Kyllä nämä kaikki fanitoiminta ja tifot pitää saada kokea Ilmalan Areenalla - ja mulle aina areena kahdella A-kirjaimella, olkoon sitten virallinen kirjoitusasu tai sponsorinimi mitä tahansa :)

Vaan tämä ei tietysti ole fanien eikä tifon tekijöiden vika että joudutaan pelataan tuolla Julli-luolassa eli vanhassa jäähallissa...Koska harva asia ei kuulemma ärsytä julleja niin paljon kuin kutsua sitä vanhaksi jäähalliksi, kutsukaamme sitä myös näin.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nämä kaikki fanitoiminta ja tifot pitää saada kokea Ilmalan Areenalla - ja mulle aina areena kahdella A-kirjaimella, olkoon sitten virallinen kirjoitusasu tai sponsorinimi mitä tahansa :)

.
Olisihan se outoa, jos se olisi Reena tai Areen. Vitsit vitsinä, samaa mieltä. Tifo oli kyllä erittäin komea näin tv-lähetyksestä nähtynä. Tehdäänkö näistä vielä YouTube videoita?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän päivän peli taputeltu ja aika siirtyä eteenpäin. Paljon on porukkaa tulossa Joensuuhun? Mihin katsomoon? Itse pari lippua hankittu istumapaikoille.

Onko ensi viikolla järjestetty Joensuu-Imatra matkaa?
Jos on, niin missä katsomoissa on Jokerikannattajia ja missä hotellissa yöpyminen?
Lainaan vastaamattomia kysymyksiä ja kysyn itsekin. Miten paljon on yhdistyksien kautta matkaajia viikonlopulle?

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Eteläpäädyn reissulla noin 60 hlö, eli täysi bussi. Enemmänkin olisi ollut lähtijöitä, mutta hotellivaraus oli täynnä, eikä reissun toiseen kohteeseen, Imatralle, irronnut myöskään enempää ottelulippuja.

Käsittääkseni Old Chiefsillä suht samaa kokoluokkaa oleva reissu. Lähelle sataa pitäisi siis päästä faniyhdistysten reissuilla. Omatoimisia varmasti myös jonkin verran.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eteläpäädyn reissulla noin 60 hlö, eli täysi bussi. Enemmänkin olisi ollut lähtijöitä, mutta hotellivaraus oli täynnä, eikä reissun toiseen kohteeseen, Imatralle, irronnut myöskään enempää ottelulippuja.

Käsittääkseni Old Chiefsillä suht samaa kokoluokkaa oleva reissu. Lähelle sataa pitäisi siis päästä faniyhdistysten reissuilla. Omatoimisia varmasti myös jonkin verran.
OC:n dösä on 49 paikkainen ja täynnä. Startti huomenna klo 8.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Jos joku lippua vailla sunnuntain Imatran peliin niin itseltä voisi mahdollisesti 1 lippu ainakin irrota. Oli joku ylärivien istumapaikka, johon tuli jo tovi sitten 3 lippua ostettua.

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Joensuussa käymässä ja huominen peli (JoKP) kiinnostaisi, mutta peliin näyttää olevan lippuja jäljellä vain seisomakatsomoihin niin osaako joku sanoa kumpi pääty nyt olisi ns. oikea Jokeri vinkkelistä? Toki jos jostain löytyy lippu istumakatsomoon niin mieluusti sellaisen poistan kulkemasta.

Edit: Istumapaikka flaba poistettu vapailta markkinoilta.

Viimeksi muokattu:

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joensuussa käymässä ja huominen peli (JoKP) kiinnostaisi, mutta peliin näyttää olevan lippuja jäljellä vain seisomakatsomoihin niin osaako joku sanoa kumpi pääty nyt olisi ns. oikea Jokeri vinkkelistä? Toki jos jostain löytyy lippu istumakatsomoon niin mieluusti sellaisen poistan kulkemasta.
Mulla on sulle istumakatsomoon lippu. Jää ylimääräiseksi, kun sainkin frendin lähtemään messiin niin mennään fanipäätyyn.. laitan yv.

(1)
  • Tykkää
Reactions: JaSa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy