Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

  • 57 380
  • 382

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs jos vastaavanlaisen peliesityksen jälkeen fanit vaan poistuis paikalta,
ei kiittäis muttei buuaiskaan, vaikenisi?
Poistuis vaan heti summerin soidessa.
Kyllä sekin kirpaisisi joukkuetta, kun näkisivät tyhjän katsomon tai fanien poistuvat selät.
Kannustusta loppuun asti, viimeiseen sekuntiin ja sitten veks.
Kiittämään jäädään, kun on aihetta,
kun on voitettu tai taisteltu voitosta kunniakkaasti, kaaduttu ns saappaat jalassa.
Kannatan ehdottomasti.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vielä tuosta omille buuauksesta. Toi jengi on viimekauden aikana päässyt nauttimaan aivan poikkeuksellisesta Jokerit-huumasta. Joka pelissä oli karnevaalimeininki ja kaikilla oli kivaa, koska tärkeintä oli että Jokerit vihdoinkin pelaa Suomen sarjoissa. Nyt tuo ensimmäisen kauden "kaikilla-on-kivaa-jee-Jokerit-IS-BÄK!"- huuma on ohi, ja pitää alkaa tulemaan tulosta. Tekee ihan hyvää varmaan pelaajillekin ymmärtää että faneille ei kelpaa mikä tahansa paska kunhan vaan Jokerit pelaa, vaan vaatimustaso myös täältä päästä kasvaa. Toivottavasti toimi pienenä herättelynä.
 
Viimeksi muokattu:

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se buuaus on ihan oikeutettua tuolle joukkueelle. Kasattu sellaisella budjetilla jengi(+Valle ilman liksaa), että pitäisi ryöpyttää jokaikistä tässä sarjassa. Jos kävisikin niin ettei fanipäädyssä ole ketään niin pelaajatkin ehkä tajuaisivat, että tuo touhu kentällä ei ole ok.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
En ole lakimies, mutta haluaisin muistuttaa, että chantti menee jokseenkin näin:

Me huudetaan, lauletaan, seistään aina teidän tukena
Hyökätkää, luistelkaa, aina loppuun asti taistelkaa


Arvoisa herra tuomari ja valamiehistön jäsenet, on kiistattomasti selvää, että kunhan seisoo tukena, sopimuksen mukaan on sallittua buuata, koska buuaminenkin on huutoa.

Toisaalta myös on huomattava, että jos joukkue ei aina taistele loppuun asti, myöskään fanien ei tule noudattaa aina tukena seisomista. On siis mahdollista äänestää jaloillaan, tai, mikäli katsoo matsia invapaikalla, pyörätuolillaan. Tai istua alas.

This case is closed.

Ed. Boldaus, ja istuminen lisätty.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
En ole lakimies, mutta haluaisin muistuttaa, että chantti menee jokseenkin näin:

Me huudetaan, lauletaan, seistään aina teidän tukena
Hyökätkää, luistelkaa, aina loppuun asti taistelkaa


Arvoisa herra tuomari ja valamiehistön jäsenet, on kiistattomasti selvää, että kunhan seisoo tukena, sopimuksen mukaan on sallittua buuata, koska buuaminenkin on huutoa.

Toisaalta myös on huomattava, että jos joukkue ei aina taistele loppuun asti, myöskään fanien ei tule noudattaa aina tukena seisomista. On siis mahdollista äänestää jaloillaan, tai, mikäli katsoo matsia invapaikalla, pyörätuolillaan. Tai istua alas.

This case is closed.

Ed. Boldaus, ja istuminen lisätty.
Kannattaisi kyllä harkita oikkikseen pyrkimistä.

Ollaan nyt Nordiksella istuttu pitkällä sivulla kun kerrankin siihen on mahdollisuus. Me ollaan voittopelien jälkeen jääty taputtamaan ja odottamaan pelaajia takaisin. Samoin kuin silloin jos ollaan tosissaan taisteltu.

Jos peli on ollut kuraa, niin ollaan vain lähdetty loppuvihellyksen jälkeen pois. Omille ei olla buuattu.
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mietin vaan, minkälainen ajatusmaailma pitää olla, että joku voi kirjoittaa jotain tämmöstä oman joukkueen faniryhmästä yhden tuomareille viheltelyn jälkeen? "Oksettava pelleporukka". Hyi saatana mitä tekstiä. EP tekee tuolla aivan timanttista duunia ja totta helvetissä katsomossa eletään tunteella ja siihen

Oksettavaa pelleporukkaa, hävetä pitäisi, mut

Kannatan ehdottomasti.
Itse olen kyllä useimmiten lähtenyt hävityn ja varsinkin huonolla asenteella pelatun matsin jälkeen suoraan pois loppusummerin soitettua. Poikkeuksena nyt jotkut kauden vikat matsit, jolloin on ihan kiva jäädä vielä kerran kiittämään joukkuetta koko kaudesta.

Jääkö siis jengi yleensä huutamaan jotain ”Kiitos Jokerit” -chanttia tms., vaikka peli olisi ollut täyttä kuraa? Pakko myöntää, etten tiedä.

Itselle on ollut aina selvää, että jos jengi alisuorittaa, niin ei silloin voi vaatia faneiltakaan mitään ”ylimääräistä” ylistystä. Mihinkään buuauksiin ei silti olis itsellä pokkaa lähteä. Ei tää nyt niin vakavaa kuitenkaan ole.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Itse olen kyllä useimmiten lähtenyt hävityn ja varsinkin huonolla asenteella pelatun matsin jälkeen suoraan pois loppusummerin soitettua. Poikkeuksena nyt jotkut kauden vikat matsit, jolloin on ihan kiva jäädä vielä kerran kiittämään joukkuetta koko kaudesta.

Jääkö siis jengi yleensä huutamaan jotain ”Kiitos Jokerit” -chanttia tms., vaikka peli olisi ollut täyttä kuraa? Pakko myöntää, etten tiedä.

Itselle on ollut aina selvää, että jos jengi alisuorittaa, niin ei silloin voi vaatia faneiltakaan mitään ”ylimääräistä” ylistystä. Mihinkään buuauksiin ei silti olis itsellä pokkaa lähteä. Ei tää nyt niin vakavaa kuitenkaan ole.
Itse usein poistun hyvin nopeasti matsin jälkeen, jos peli on ollut huonoa. Jos oon ymmärtänyt niin siellä jäädään huutamaan "kiitos Jokerit!". Korjatkas jos olen ihan väärässä. Ainakin eilenkin capojen suunnalta tule kovaakin huutoa, ettei kukaan saa poistua ja pitää tukea jengiä.
 

Mr. Crowley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en muista koskaan kuulleeni "Kiitos Jokerit" huutoa tappion jälkeen, jollei ole ollut tyyliin kauden päättävä peli. Tai sitten olen näköjään aina ollut jo ulkona hallista. Taputukset voi antaa, ja miksi ei tukilaulujakin chäntätä, jos äijät jäällä antanut kaikkensa. "Kiitokset" ei ny tappion jälkeen sovi, eikä se mielestäni ole kuulunutkaan EP:n repertuaariin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös