Tätä se on aina matseissa paikan päällä. Netissä taas aivan eri meininki. Ne isoimmat nettimeuhkaajat taitaa yleensä katsoa pelit kotona.Kledjuista, niiden tyylistä tai väreistä riippumatta, hyvältä ja kovaääniseltä kuulostitte tänään. Oli paljon posia ilmassa, ja niin tuli taas jengikin kiittämään siitä.
Voi kun jatkuisi vastakin. Ilman epämääräistä toimintaa.
En ota kantaa, muuten kun että vaikka pääty kuulosti myös Kokkolassa hyvältä, jäi siitä tapahtumasta lopulta vain paska muisto.Tätä se on aina matseissa paikan päällä. Netissä taas aivan eri meininki. Ne isoimmat nettimeuhkaajat taitaa yleensä katsoa pelit kotona.
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä "isoimmilla nettimeuhkaajilla"? Tai tarkemmin: onko yleensä suurin osa kotonaolevista @päätyläinen mielestä pahimpia "nettimeuhkaajia"?Ne isoimmat nettimeuhkaajat taitaa yleensä katsoa pelit kotona.
Minuakin kiinnostaa tietää. Pitänee vissiin seuraavan kerran kun en pääse matsiin paikanpäälle sytyttää pieni soihtu ja heitellä kissoille kolikoita olohuoneen lattialle ja siihen päälle vielä kovat huudot että hata Hifk...Mitä tarkoitat tässä yhteydessä "isoimmilla nettimeuhkaajilla"? Tai tarkemmin: onko yleensä suurin osa kotonaolevista @päätyläinen mielestä pahimpia "nettimeuhkaajia"?
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä "isoimmilla nettimeuhkaajilla"? Tai tarkemmin: onko yleensä suurin osa kotonaolevista @päätyläinen mielestä pahimpia "nettimeuhkaajia"?
Ymmärsitte väärin minun kommentin.Minuakin kiinnostaa tietää. Pitänee vissiin seuraavan kerran kun en pääse matsiin paikanpäälle sytyttää pieni soihtu ja heitellä kissoille kolikoita olohuoneen lattialle ja siihen päälle vielä kovat huudot että hata Hifk...
Juuri tätä tarkoitin. Pahimpia meuhkaajia ei ole näkynyt peleissä.somen isoimmat meuhkaajat 1. eivät kasvotusten meuhkaa 2. eivät ehkä edes käy paikan päällä tapahtumissa mistä meuhkaavat. En usko, että kukaan vetää suoria johtopäätöksiä siitä, että kotona matsia seuraava fani = pahin nettimeuhkaaja.
Listaisitko nää pahimmat meuhkaajat ja niiden käymät pelit tällä kaudella?Ymmärsitte väärin minun kommentin.
Juuri tätä tarkoitin. Pahimpia meuhkaajia ei ole näkynyt peleissä.
Hyvä että korjasit asiaa. Itse lähestyin asiaa lähinnä huumorin ottein.Ymmärsitte väärin minun kommentin.
Juuri tätä tarkoitin. Pahimpia meuhkaajia ei ole näkynyt peleissä.
Veikkaan, että netissä meuhkaajilla ei tarkoteta ensisijasesti jatkoajan keskustelupalstaa, vaan noita muita yhteisöjä jotka on täysin lukukelvottomia, ja ehkä ihan hyvä niin. Voisko vaan olla niin, et jokainen yksilö pitää huolen omasta käyttäytymisestään"Netissä meuhkaajat"
Vaikka en joka matsiin pääsekään enkä esimerkiksi just Turussa tai Kokkolassa ollut,
niin oikeutan itseni nyt ja vastaisuudessa meuhkaamaan ja pirusti joka kerta kun oma fanikatsomomme aiheuttaa hallaa ja häpeää omalle seuralleen sytyttämällä soihtuja sisätiloissa tai heittämällä kolikkoja kentälle.
Muutaman banderollitekstinkin olisin jättänyt veks, mutta menköön ne nuoruuden ja ajattelemattomuuden (yksinkertaisuuden) piikkiin.
"Netissä meuhkaajat"
Vaikka en joka matsiin pääsekään enkä esimerkiksi just Turussa tai Kokkolassa ollut,
niin oikeutan itseni nyt ja vastaisuudessa meuhkaamaan ja pirusti joka kerta kun oma fanikatsomomme aiheuttaa hallaa ja häpeää omalle seuralleen sytyttämällä soihtuja sisätiloissa tai heittämällä kolikkoja kentälle.
Muutaman banderollitekstinkin olisin jättänyt veks, mutta menköön ne nuoruuden ja ajattelemattomuuden (yksinkertaisuuden) piikkiin.
Ihan mielenkiinnosta, kysyisin boldatuista:
Koska on ollut soihtu hallin sisällä?
Ja mitä tarkoitat tuolla muutamalla banderollintekstillä? Ainoa banderollinteksti, jonka itse muistan tällä kaudella nähneeni on se kurrilakana, joka oli kyllä mielestäni ihan osuva. Mitä muita banderollitekstejä on ollut?
Soihtuhan oli just siellä Turussa...
Ei ollut soihtu. Mutta ajatus varmaan lieni siinä, että ajaa saman asian?Soihtuhan oli just siellä Turussa...