päätyläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, JFC
En ole itse koskaan käynyt siellä ja ilmoittauduin välittömästi. Siellä nähdään.Lappeenranta jäi viime kaudella kokematta, joten nyt lähdettävä messiin. Tulkaahan tekin!
En ole itse koskaan käynyt siellä ja ilmoittauduin välittömästi. Siellä nähdään.Lappeenranta jäi viime kaudella kokematta, joten nyt lähdettävä messiin. Tulkaahan tekin!
On näköjään.moi!
Onko fanimatkaa tulossa 5.10 kokkolaan hermes-jokerit?
Näyttäis tulevan. Vierasmatkat | EteläpäätyOnko tulossa mitään reissua 30.11.2024 IPK - Jokerit peliin Kuopioon?
Lähtö huomenna! Kaufbeurenissa nähdään.Lähtö lauantaina klo 9:15 destination MUC!
Ei malta odottaa!
Viime kaudella oltiin OC jengin kanssa ja kyllä sieltä varmasti on lähtijöitä tällekin kaudelle.Toivottavasti Rovaniemen double headeriin on myös lähtijöitä, vaikka virallista reissua ei näköjään ole suunnitteilla!
OC jengin kanssa olen lähdössä.Viime kaudella oltiin OC jengin kanssa ja kyllä sieltä varmasti on lähtijöitä tällekin kaudelle.
Olishan se magee kuiten EP saada sinne!
Joulukuun TUTO tupla olisi houkutteleva kohde, ensin peli Nordiksella perjantaina ja lauantaina stogereissu Kupittaalle. Kova kova.Näyttäis tulevan. Vierasmatkat | Eteläpääty
Skotteja on näkynyt. Itävaltalaisia ei niinkään. Kaufbeuren on punakeltainen! Nimenomaan Jokereiden punakeltainen.Kaikille Kaufbeurenissa oleskeleville ja sinne matkanneille antoisaa viikonloppua sekä viekäähän positiivista punakeltaista sanomaa! Onko kaupungilla näkynyt skotteja tai itävaltalaisia?
Ei ole apinasuodatinta.Seuratkaa @-Ville- instapäivityksiä, sieltä tulee asiaa ytimestä Ville Pyöttiälä (@villehelsinki) • Instagram profile
D2, kuten Kisapuistossa tapana. D1 myös puolet on edelleen harmaana, eli isolle lössille on paikkoja varattu.Mikä katsomo Eteläpäädyllä on varattuna?