Tai ainakin hallin ulkopuolelle.Ja jätetää savut helsinkiin, jookosta?
Tai ainakin hallin ulkopuolelle.Ja jätetää savut helsinkiin, jookosta?
Tosi hyvä kirjoitus. Kuulun itse myös tuohon arempaan katsojakuntaan. Simppeleihin chantteihin lähden mukaan jotka varmasti osaan. Mielestäni olisi nimenomaan suotavaa saada koko halli mukaan kannustamaan ja siihen vaaditaan simppeleitä jatkuvasti toistuvia chantteja.Tätä kans tässä miettinyt, kun lukenut valituksia liian suppeasta chanttien valikoimasta ja yllätyksettömyydestä.
Onko tarkoitus, että ääni lähtee vain Eteläpäädyn porukasta, jotka osaa koko skaalan läpi vai onko tarkoitus, että myös ns ulkokehällä olevat yhtyisi äänellään porukkaan?
Itse kuulun siihen arempaan ja hiljaisempaan katsojakuntaan, mutta tunteen vallatessa ja tutun chantin kuullessa miksei pappakin innostuisi ja ottais mukulat mukaan.
Mutta onko se siis edes tarkoitus?
No ei niitä nyt ihan kokonaan tarvii jättää.. mut sisätiloistaJa jätetää savut helsinkiin, jookosta?
No ei niitä nyt ihan kokonaan tarvii jättää.. mut sisätiloista
Gonna Fly Now’n hoilaamisen voisi kaiken lisäksi toteuttaa samalla ”oo”-äänteellä kuin Seven Nation Armyn.
”O-oo-ooo - o-oo-ooo …”
Vs
”Ooo-o-o-o-o-ooo-ooo …”
Olen vakuuttunut, että kuulostaisi monta kertaa paremmalta kuin nykyinen kakofonia. Ymmärrän toki, että muuttaminen tässä kohtaa olisi vaikeaa, jos/kun se SNA niin monella lähtee ”selkärangasta”.
Jep, iltapäivällä tuli someen ilmoitus että sold out on.Kiekko-Vantaa-matsi taitaa olla loppuunmyyty. En ainakaa enää saanu lippua ku kokeilin
En tiedä miten selittäisin tämän hyvin, mutta vaikka Gonna Fly Now on meidän jo klassinen maalilaulu niin minusta sen hoilaaminen tuntuisi jotenkin kiusalliselta. Jotenkin se melodia ei lähde niin hyvin ja se on se itsestään selvä asia mitä kaikki tekisi (hoilataan maalilaulua). SNA on kuitenkin ns kulttistatuksen omaavaa biisi, mielestäni se kuvaa paremmin fiilistä mikä on. Mutta tuo kappale taas on sellainen mitä en haluaisi kuulla kappaleena vaan nimenomaan faneilta. Eli itse pidän nyky tavasta.Gonna Fly Now’n hoilaamisen voisi kaiken lisäksi toteuttaa samalla ”oo”-äänteellä kuin Seven Nation Armyn.
”O-oo-ooo - o-oo-ooo …”
Vs
”Ooo-o-o-o-o-ooo-ooo …”
Olen vakuuttunut, että kuulostaisi monta kertaa paremmalta kuin nykyinen kakofonia. Ymmärrän toki, että muuttaminen tässä kohtaa olisi vaikeaa, jos/kun se SNA niin monella lähtee ”selkärangasta”.
Kiekko-Vantaa ilmoitti, että myyntiin vapautui jonkin verran lippuja. Vielä ehtii myöhäisetkin mukaan, jos hakee lippunsa ovelta.Yksi myöhässä olija täälläkin - jos taskustasi löytyy 2 ylimääräistä lippua niin laita yv.
Näin tapahtui, mutta tässä syy:Eteläpäädyltä oli ihan hieno esitys tänään, poislukien se perseenäyttö muille faneille kun kuittasivat koko jonon ohi sisäänmentäessä…
Tuntuu olevan aina kaikenlaista säätöä näillä vantaalaisilla.Näin tapahtui, mutta tässä syy:
Ovet piti olla auki ”ajoissa”. No ei ollut, kun kuulemma edeltävä U18 matsi venyi rankkareille ja eivät päästäneet ensin ketään sisään ennen kuin edellisen matsin katsomo oli tyhjennetty. Mutta sitten järkkärit ohjasivat että ne, jotka menevät Jokereiden fanikatsomoon, voivat mennä jo sisään koska olivat tehneet sinne katsomoon oman väylän.
Totuus on jälleen tarua ihmeellisempää.
Oli huikee meno tänään ja tää kruunas kaiken. Nautin!Hienoa oli nähdä @Nismo megafonin ääressä! Turku reissut nevaföget.
Mehulle megis ja ”vain yksi jengi stadista” chantti tms?Hyvä meno pelissä tänään. Kiitos capoille.
Olisi kyllä hienoa, jos joskus voitettujen pelien jälkeen olisi joukkueen kanssa vielä jotain enemmänkin kuin pelkkää käsien heiluttelua ja heiheihei-huutelua. Jospa joskus vaikka saisi joukkueen mukaan hyppimään Peppi Pitkätossu -chantin tahtiin EP:n kanssa kasvokkain.
Mietin hetken että miksi sille megaforcea pitää antaa, mutta sitten tajusin.Mehulle megis ja ”vain yksi jengi stadista” chantti tms?